بررسی و مقایسه محصولات شرکت‌های ایزدکپ و الگاتو

زمان انتشار : 26 تیر 1403

ezcap و Elgato هردو شرکت‌‌های بزرگی بوده و محصولات بی‌نظیری را ارائه داده‌اند. ezcap و Elgato ارائه دهندگان پیشرو در جهان فناوری صوتی و تصویری برای سازندگان محتوا در تمام پلتفرم های اشتراک گذاری ویدیو هستند. ابتدا در این مقاله مقداری با شرکت‌های ezcap و Elgato آشنا خواهیم شد، سپس محصولات ezcap را با محصولات Elgato مقایسه می‌کنیم. مطمئنا مطالب میتوانند به شما هنگام خرید محصول کمک بسزایی کنند.

 

شرکت ezcap

Shenzhenzhen ForwardVideo Technology Co., Ltd یک ارائه دهنده جهانی راه حل‌های فناوری ویدیویی است که از سال 2005 بر روی این صنعت تمرکز کرده است. شرکت ezcap در طراحی، ساخت و بازاریابی محصولات ضبط ویدئویی با کیفیت بالا و محصولات زنده سمعی و بصری در زمان واقعی تخصص دارد. شرکت ezcap فناوری پیشرفته، حفاظت از محیط زیست و استفاده از تجارب و غیره را در نظر گرفته و برای توسعه محصولات مصرفی با کیفیت بالا این موارد را ادغام می‌کند.

 

شرکت ezcap در 40 کشور جهان به ثبت رسیده است. این شرکت به بیش از 100 کشور و منطقه خدمت کرده و با بسیاری از شرکت‌های معروف همکاری طولانی مدت برقرار کرده است. جالب است بدانید بیش از 10 میلیون مصرف کننده از محصولات ایزدکپ استفاده می‌کنند. شرکت ایزدکپ با خدمات حرفه‌ای، کیفیت خوب و خدمات مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در ایران تنها نماینده رسمی محصولات ezcap، فروشگاه نادر کامپیوتر میباشد که به دو روش حضوری و آنلاین محصولات ایزدکپ را به شما ارائه میدهد.

 

شرکت Elgato

شرکت Elgato یک ارائه دهنده پیشرو در زمینه فناوری صوتی و تصویری برای سازندگان محتوا در تمام پلتفرم‌های اشتراک گذاری ویدیو است. محصولات الگاتو برابر است با بهترین کیفیت و عملکرد یا بهتر است بگوییم به خودی خود اختراعات پیشرفته‌ای هستند با فناوری‌هایی که برای ایجاد انقلابی در جریان کار خلاقانه، طراحی شده‌اند. نرم افزار و سیستم عامل محصولات Elgato به طور مکرر به روز می‌شوند تا تولیدکنندگان را در لبه پیشروی خود نگه دارند. شرکت الگاتو سازگاری متقابل تجربه کاربری یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهد که با رشد اکوسیستم این برند به تکامل ادامه می‌دهد.

 

شرکت Elgato در سال 1999 تاسیس شد. Corsair Gaming در سال 2018 این برند و کارمندان آن را خریداری کرد. شرکت الگاتو مستقر در آلمان و کالیفرنیا، محصولات خود را در بیش از هفتاد و پنج کشور در سراسر جهان توزیع می‌کند.

 

مقایسه محصولات ezcap و Elgato

در ابتدا، ما محصولات گیم کپچر با قابلیت پخش استریم و دارای پورت USB را با هم مقایسه می‌کنیم.

 

 

دوم، ما محصولات گیم کپچر PCIe با قابلیت پخش استریم را با هم مقایسه می‌کنیم.

 

 

در پایان، ما محصولات کارت کپچرهای ویدیو با قابلیت پخش استریم را با هم مقایسه می‌کنیم.

 

 

دسته بندی :
تکنولوژی

ثبت نظر جدید

ستاره
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت ( پیامک و واتس اپ ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر
ساعت کاری فروش حضوری و جوابگویی سایت :
شنبه تا چهارشنبه ۹:۳۰ الی ۱۸  پنچشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.