آنچه باید درباره ویدئو بی سیم برای اتاق هیئت مدیره بدانید

زمان انتشار : 27 آبان 1400

تصور کنید پنج یا شش همکار در یک اتاق جلسه دور یک تبلت یا تلفن هوشمند برای تماشای یک ویدیوی مهم جمع شده‌اند، همه در تلاش هستند تا دید واضحی از صفحه نمایش داشته باشند. یا شخصی در سازمان شما در حال سفر به نیمی از جهان برای ارائه یک سخنرانی، متوجه می شود که اولترابوک آنها نمی تواند به پروژکتور LCD مشتری متصل شود.

اگر هر یک از این سناریوها آشنا به نظر می رسد، ممکن است از قبل به دنبال راه حل بهتری برای اتصال اتاق هیئت مدیره باشید؛ راه حلی که شامل دستگاه های تلفن همراه می شود و ارائه پروژه‌ها و اشتراک گذاری را آسان می کند.

فناوری Miracast™

خبر خوب این است که استانداردی به نام Miracast™ وجود دارد که اساساً مانند HDMI از طریق Wi-Fi است، زیرا یک اتصال بی سیم بین رایانه شخصی، تبلت یا تلفن هوشمند و هر دستگاه نمایشگر بزرگ ایجاد می کند. Miracast این دو دستگاه را مستقیماً به هم متصل می کند و از هات اسپات بی سیم فعلی شما استفاده نمی کند یا با آن تداخل نمی کند.

 

 

استاندارد "Wi-Fi Direct" یا "Wi-Di" اکنون با Miracast سازگار است، به این معنی که هر رایانه، تبلت، لپ‌تاپ یا گوشی هوشمند اخیر مبتنی بر ویندوز که دارای Android 4.2 باشد، با Miracast سازگار خواهد بود.

برای اطمینان از اینکه صفحه نمایش بزرگ اتاق هیئت مدیره شما می تواند ویدیو را دریافت کند، به یک گیرنده Miracast نیاز دارید. تبلت یا تلفن همراه شما رمزگذاری ویدیو را کنترل می کند و سپس آن را مستقیماً بدون نقطه دسترسی بی سیم به صفحه نمایش می فرستد. گیرنده Miracast سیگنال ویدئویی را رمزگشایی کرده و به دستگاه نمایشگر ارسال می کند. یکی از مزایای Miracast این است که به شما امکان می دهد روی لپ تاپ منبع چند کار انجام دهید، بنابراین می توانید ویدیو را روی صفحه نمایش پخش کنید و برای پاسخ دادن به یک ایمیل یا متن بدون اینکه روی صفحه نمایش داده شود و همه آن را ببینند ورق بزنید.

عملکرد چند تکلیفی (Multitasking) روی منبع برای دستگاه های اندرویدی درست نبوده است. با این حال، اکنون یک برنامه نمونه از توسعه دهندگان اینتل وجود دارد که به شما امکان می دهد یک برنامه شبکه اجتماعی را بر روی صفحه نمایش بزرگ (بسط یافته) اجرا کنید در حالی که برنامه دیگری را بر روی تبلت اندرویدی خود اجرا می کنید. این Intel Social Cast (نمونه برنامه) نام دارد و به شما امکان می دهد برنامه رسانه اجتماعی مورد علاقه خود را از دستگاه Android خود راه اندازی کنید و آن را در تلویزیون خود به اشتراک بگذارید. سپس با استفاده از فیس بوک در صفحه بزرگ، می توانید یک برنامه متفاوت را در دستگاه اندرویدی اجرا کنید. در حالی که همچنان می توانید تعاملات دیگری را روی صفحه نمایش بزرگ انجام دهید، نمایشی از این فناوری را ببینید.

فناوری AirPlay

البته نکته مهم این است که Miracast شامل دستگاه های اپل نمی شود. در حالی که به یک سوئیچ ورودی روی نمایشگر نیاز دارد، راه حل ساده در اینجا خرید یک تلویزیون اپل با قیمت بسیار بالاست. هر تبلت، تلفن هوشمند یا لپ‌تاپ مجهز به سیستم عامل iOS اکنون می‌تواند با استفاده از فناوری AirPlay اختصاصی اپل متصل شود تا صفحه نمایش منبع خود را بر روی صفحه نمایش اتاق هیئت مدیره منعکس کند.

مشکل اصلی AirPlay این است که برخلاف Miracast، کل صفحه را منعکس می کند، به این معنی که ممکن است بخواهید iMessage را قبل از شروع پخش جریانی برای کل تیم خاموش کنید.

 

 

نادر کامپیوتر با ارائه انواع دانگل های بی سیم مانند Ezcast TwinX، EZCast Ultra U1، EZCast 4K HDMI و ... کار شما را راحت کرده است زیرا این دانگل‌ها با تمام فناوری های Miracast، Airplay، DLNA سازگاری دارند و به راحتی میتوانید برای انتقال تصاویر و ارائه های خود از آن ها استفاده نمایید.

دسته بندی :
دانگل HDMI

ثبت نظر جدید

ستاره
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت ( پیامک و واتس اپ ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر
ساعت کاری فروش حضوری و جوابگویی سایت :
شنبه تا چهارشنبه ۹:۳۰ الی ۱۸  پنچشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.