ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.

نکات، ترفندها و ابزارهایی برای انتقال Multi-Stream و DisplayPort

زمان انتشار : 30 آبان 1400

استفاده از مانیتورهای متعدد می تواند یک تقویت کننده آنی بهره وری باشد، زیرا به ساده سازی جریان کار هنگام کار بر روی چندین سند کمک می کند. کارت‌های گرافیکی DisplayPort (DP) که از انتقال Multi-Stream (MST) پشتیبانی می‌کنند، به شما امکان می‌دهند چندین نمایشگر رایانه را به یک اتصال DP متصل کنید.

DisplayPort MST چگونه کار می کند؟

ترفندهای مفیدی وجود دارد که بدانیم آیا کاربر MST و DP هستید یا خیر. اگر در نظر دارید تنظیمات MST / DP خود را ارتقا دهید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

  • خاص باش و دقیق از هر چیزی اطلاع داشته باشید!

دقیقاً بدانید که الزامات فنی شما چیست و به چه نوع هاب نیاز دارید.

DP 1.2 از MST پشتیبانی می کند، اما در حالی که DP 1.2 یا بالاتر در حال حاضر در بسیاری از کارت های ویدیویی رایج است، پشتیبانی MST تضمین نمی شود. مطمئن شوید که کارت گرافیک شما از DP 1.2 یا بالاتر و MST پشتیبانی می کند.

بدانید که مانیتورهای شما از چه اتصالات ویدیویی پشتیبانی می کنند. در صورت امکان، سعی کنید از آداپتورهای ویدئویی استفاده نکنید. در حالی که آداپتورهای ویدیویی می توانند با هاب های MST کار کنند، هدف این است که کمترین تعداد دستگاه را بین منبع ویدیوی شما (کامپیوتر) و مقصدهای ویدیویی (مانیتورهای شما) داشته باشید.

 

 

ترفند: می توانید هاب های MST را با پورت هایی غیر از DisplayPort دریافت کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید سه مانیتور به رایانه اضافه کنید و فقط دو نمایشگر دارای DisplayPort هستند اما هر سه دارای HDMI هستند، یک هاب MST دریافت کنید که به شما سه درگاه HDMI می‌دهد. (نادر کامپیوتر هاب TP.LINK و فرانت در 4 پورت و 7 پورت به شما عزیزان ارائه میدهد.)

  • اهمیت رزولوشن ها و نرخ های تازه سازی (Refresh Rates)

بررسی کنید که از هر یک از مانیتورهای خود می خواهید از چه رزولوشن ها و نرخ های تازه سازی (Refresh Rates) استفاده کنید. این به چند دلیل مهم است:

اگر مانیتوری دارید که 4K در 60 هرتز ارائه می‌کند و می‌خواهید از هاب MST استفاده کنید، باید مشخصات هاب و کارت گرافیک را بررسی کنید تا ببینید آیا هر جزء می‌تواند از 4K در 60 هرتز پشتیبانی کند یا خیر. حتی اگر مانیتور قادر به پشتیبانی از 4K در 60 هرتز باشد، این تنظیم به هاب و کارت گرافیک نیز بستگی دارد.

 

 

به یاد داشته باشید: اگر می خواهید یک مانیتور را با کیفیت 4K اجرا کنید، به یک هاب MST نیاز دارید که از 4K پشتیبانی کند.

اتصال DisplayPort روی کارت گرافیک شما پهنای باند زیادی دارد. در حال حاضر، یک هاب MST که از 4K پشتیبانی می کند، نمی تواند 4K را در سه یا چند نمایشگر خروجی دهد.

  • قابلیت های کارت گرافیک خود را بشناسید

قابلیت‌های کارت گرافیک شما تعداد مانیتورهایی را که می‌توانید متصل کنید تعیین می‌کند. متاسفانه، MST از محدودیت کارت گرافیک شما عبور نمی کند. برای مثال، اگر کارت گرافیک لپ‌تاپ شما فقط دارای سه مانیتور باشد و از یک هاب MST با سه پورت استفاده می‌کنید، همچنان می‌توانید از سه مانیتور استفاده کنید. با این حال، ممکن است تغییراتی در تنظیمات نمایش مانیتور وجود داشته باشد، چه دو مانیتور با استفاده از هاب MST و صفحه نمایش لپ تاپ شما یا سه مانیتور بدون صفحه نمایش لپ تاپ.

دسته بندی :
Stream

ثبت نظر جدید

ستاره
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.