pic

کارت کپچر مایجیکا MyGica U1000 4K


انتخاب تعداد
اتمام موجودی

ویژگی های محصول

    طراحی رابط Type-c

    پشتیبانی از ورودی ویدئو HDMI 4Kp60 HDR رزولوشن کپچر تا 4K@30

    سازگار با درایور UVC

    سازگار با OBS potplayer و سایر نرم افزارهای استریم

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 724
وضعیت موجودی : موجود
5,880,000 تومان
اتمام موجودی

مشخصات کلی کارت کپچر مایجیکا MyGica U1000 4K:

  • پشتیبانی از قابلیت UVC
  • تشخیص خودکار رزولوشن تصویر
  • پشتیبانی از ورودی ویدئو HDMI 4Kp60 HDR رزولوشن کپچر تا 4K@30
  • طراحی پوسته آلومینیومی، قابل حمل، عملکرد حرارتی خوب
  • از ورودی میکروفون (Mic input) پشتیبانی کنید
  • پشتیبانی از خروجی صدا (Audio output)
  • سازگار با OBS potplayer و سایر نرم افزارهای استریم
  • طراحی رابط Type-c

کارت کپچر مایجیکا MyGica U1000 4K همانند دیگر محصولات مایجیکا توسط نادر کامپیوتر، نماینده انحصاری فروش محصولات مایجیکا، در ایران ارائه میگردد. کارت کپچر مایجیکا U1000 4K، کپچر ویدیوی دیجیتال HDMI USB3.0 (نوع C) را انجام میدهد، از رزولوشن  4K P60 HDR Max  تا 4K P30 MAX پشتیبانی میکند. MyGica U1000 4K دارای قابلیت UVC بوده در نتیجه به نصب درایور نیازی نخواهد داشت و دارای قابلیت plug and play  میباشد.

 

 

کارت کپچر U1000 از ورودی 4K P60 HDR و خروجی loop پشتیبانی می کند و به طور همزمان از صفحه نمایش 4K P30 ضبط/ پخش زنده می گیرد. از خروجی لوپ 1080 p240 در حالت HD و همچنین ضبط / پخش زنده 1080 P120 پشتیبانی میکند.

 

 

ورودی و خروجی لوپ 4Kp60 HDR / 2Kp240 / 1440p144

مایجیکا U1000 دارای عملکرد 100% بدون تاخیر 4Kp60 HDR Looping ویدیویی است که به شما امکان می دهد بازی های 4K HDR را بازی کنید و با کیفیت 4Kp30 کپچر کنید، U1000 همچنین از ورودی و خروجی لوپ 1080p240 و 1440p144 پشتیبانی می کند.

 

 

تجربه روان 240 فریم بر ثانیه

صدا با نرخ فریم بالا 240 فریم بر ثانیه، لحظات را برای شما فوق العاده لذت بخش تر میکند. کارت کپچر مایجیکا U1000 4K یک گیم کپچر اکسترنال است که می تواند 120 FPS را با کیفیت full HD ضبط کند و هر لحظه حرکت را برای شما نگه دارد. U1000 می تواند به طور همزمان از نرخ فریم بالای 240 هرتز پشتیبانی کند.

 

 

سرعت انتقال فوق سریع USB3.1

رابط USB3.1 ، ده برابر سریعتر از USB 2.0 است که سریعترین فیلمبرداری و سریعترین پخش ویدیو را برای شما فراهم می کند. USB3.1 در کپچر کارت مایجیکا U1000، به بینندگان این امکان را می دهد که همزمان ویدیوها را در پلتفرم پخش زنده جهانی تماشا کنند.

 

 

رابط USB Type-C، مناسب برای لپ تاپ های جدید

همانطور که اشاره شد MyGica U1000 4K دارای اتصال و نصب آسان بوده و از رابط USB Type-C استفاده میکند. این کارت کپچر برای نسل جدید لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند اندرویدی مناسب است.

 

 

طراحی پوسته آلیاژ آلومینیوم

پوسته کارت کپچر U1000 با مواد آلیاژ آلومینیوم طراحی شده است که قوی و مقاوم در برابر سایش و گرم نشدن بیش از حد آن هنگام کار میباشد.

 

 

این کارت کپچر از سیستم های windows، linux و Mac OS پشتیبانی میکند. همچنین با نرم افزارهای استریم که شامل OBS، Potplayer، VLC، Debut video capture، xsplit، Quicktime player سازگاری دارد.

 

 

طراحی رابط دو در یک برای میکروفون و line out

رابط میکروفون/ line out دو در یک این قابلیت را به شما میدهد که صدای خود را با منبع ویدیو یا صدای بازی ترکیب کنید، همچنین می‌توانید صدای ترکیبی را بشنوید که تنها با یک هدست به دست می‌آید.

 

 

خوب است بدانید که U1000 از طراحی earphone holder استاندارد آمریکایی استفاده می کند، نیاز به استفاده از 4 بخش از هدفون استاندارد آمریکایی دارد. اگر این هدفون استاندارد اروپایی یا استاندارد ملی باشد، آداپتور اضافی مورد نیاز است.

 

مشخصات
گارانتی
نادر کامپیوتر (۱ ماه) , نادرکامپیوتر (6ماه) , نادر کامپیوتر (1 سال)
ابعاد
وزن
108 گرم
طول
81 میلی متر
عرض
29 میلی متر
ارتفاع
13 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت ( پیامک و واتس اپ ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر
ساعت کاری فروش حضوری و جوابگویی سایت :
شنبه تا چهارشنبه ۹:۳۰ الی ۱۸  پنچشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.