pic

کارت کپچر اکسترنال ایزدکپ EZCap 269 4K


انتخاب تعداد

ویژگی های محصول

    کارت کپچر مناسب استریم گیم و کلاسهای انلاین در زمان طولانی 

    دارای ورودی HDMI و خروجی HDMI جهت اتصال به صفحه نمایشگر بزرگتر

    دارای جک 3.5 میلیمتری ورودی صدا جهت اتصال میکرفن و صداگذاری بر روی ورودی HDMI

    بدنه فلزی جهت دفع حرارت و استفاده طولانی مدت بدون مشکل

    پشتیبانی از استاندارد UVC بدون نیاز به نصب درایور دستی

    قابلیت اتصال هدست و دسته بازی جهت شنیدن صدا و ضبط همزمان

    اتصال از طریق درگاه پر سرعت USB 3.0

    ضبط تصاویر از ورودی HDMI با رزولوشن 1080P60

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 445
وضعیت موجودی : موجود
4,215,000 تومان

 

مشخصات کلی کارت کپچر اکسترنال ایزدکپ EZCap 269

  • ویدئو HDMI را با رزولوشن 1080P60 کپچر میکند.
  • دارای جک ۳/۵  هدفون و هدست
  • استاندارد UVC، بدون نیاز به نصب درایور
  • پشتیبانی از اکثر نرم افزارهای ویدئو کپچر و استریم 
  • چندین دستگاه روی یک کامپیوتر، میتواند 6 دستگاه روی یک کامپیوتر متصل شود.
  • مناسب به عنوان اسکرین شرینگ برای ملاقات های آنلاین

کارت کپچر ایزیکپ EZCap 269 4K توسط نادرکامپیوتر تنها نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت ezcap در ایران، به بازار عرضه میگردد. کپچرکارت اکسترنال ایزدکپ EZCap 269 یک کپچر کارت گیمینگ اکسترنال با ورودی HDMI میباشد که از طریق پورت USB 3.0 به لپ تاپ و کامپیوتر متصل میشود. ای زد کپ ۲۶۹ برای استریم و لایو استریم تصاویر ویدیویی از قبیل کنسول های PS4 و XBOX  یا دوربین فیلمبرداری و ... تحت نرم افزارهای حرفه ای استریمینگ استفاده میشود.

 

 

کارت کپچر اکسترنال ایزدکپ EZCap 269 که به کارت کارت کپچر PS4 نیز معروف است از تصاویر 4K@60p با کیفیت بالا پشتیبانی میکند. گیم کپچر ایزدکپ 269 با کیفیت 1080P60 full HD تصاویر و بازی را رکورد میکند. کارت کپچر Ezcap 269 مخصوص استریم و لایو استریم طراحی شده است. ورودی چندین صدا و کنترل آن، افزودن جلسات آنلاین به صورت زنده با این کارت کپچر بسیار آسان میباشد. به وسیله این کارت کپچر میتوانید از بازی خود نیز لذت ببرید. قیمت کارت کپچر کسترنال ایزدکپ 269 نسبت به مدلهای مشابه با برندهای متفاوت بسیار ارزانتر اما با کیفیت بالاتری عرضه گردیده .

 

 

استاندارد UVC و نصب ساده

کپچرکارت اکسترنال ایزدکپ ezcap269 Game Live از آخرین فناوری UVC استفاده می کند و به نصب درایور نیازی ندارد و به راحتی میتوانید از آن در ویندوز یا Mac خود استفاده کنید و بدلیل عدم نیاز به درایور از اکثر نرم افزارهای استریم و کپچر پشتیبانی میکند .

 

 

معرفی قسمت های مختلف اتصالات کپچر کارت ایزدکپ EZCap 269

ورودی HDMI

گیم کپچر اکسترنال ایزدکپ 269 Ezcap دارای یک ورودی HDMI است که ورژن آن 2.0 میباشد. از آن جایی که این ورژن HDMI از رزولوشن 4K@60p و 1080p@60p پشتیبانی میکند در نتیجه میتوانید انواع کنسول بازی PS4 و Xbox، انواع دوربین فیلمبرداری، لپتاپ و.. را بدون آن که نگران پایین آمدن کیفیت تصویر باشید، به کارت کپچر اکسترنال EZCap 269 متصل کنید.

خروجی HDMI

همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، کپچرکارت اکسترنال ایزدکپ Ezcap 269 دارای یک خروجی HDMI بوده که مانند ورودی، ورژن آن 2.0 میباشد. از طریق این خروجی HDMI میتوانید یک تصویر دیگر از ورودی خود داشته باشید به همین دلیل دیگر نیازی به اسپلیتر HDMI ندارید. شما میتوانید به وسیله خروجی HDMI تصویر مد نظر خود را روی صفحه نمایش به صورت Full Screen که همان تمام صفحه است ببینید. حتی میتوانید خروجی این کارت کپچر را به یک هارد رکوردر یا کارت کپچر دیگر یا میکسر تصویر متصل کنید.

ورودی میکروفون

کپچر کارت اکسترنال ایزدکپ  Ezcap 269 دارای یک جک ورودی میکروفون 3.5 میلی متری میباشد که به وسیله آن میتوانید منبع صدای جداگانه ای را متصل کنید. ورودی میکروفون قابلیت صداگذاری روی تصویر HDMI را به شما میدهد.

خروجی هدفون

کارت کپچر اکسترنال ای زد کپ ۲۶۹ Ezcap 269 دارای یک خروجی Headphone با جک 3.5 میلی متری میباشد. به وسیله خروجی هدفون میتوانید انواع هدفون و اسپیکر را به آن متصل کرده و صدایی با کیفیت را بشنوید. به خصوص هنگام بازی یا برگزاری جلسات و کنفرانس های آنلاین میتوانید صدایی با کیفیت را ارائه دهید.

درگاه USB 3.0

این کارت کپچر به وسیله این درگاه پر سرعت میتواند به سیستم لپتاپ یا کامپیوتر شما متصل شود و به خاطر سرعت بالایی که دارد انتقال تصاویر را به خوبی انجام میدهد.

اگر دستگاه های ویدئویی دارید که دارای خروجی آنالوگ میباشند باید مبدل های VGA به HDMI یا مبدل های AV به  HDMI را مورد استفاده قرار دهید. کارت کپچر اکسترنال ایزدکپ EZCap 269 دارای بدنه فلزی بوده و از خنک کنندگی بالایی برخوردار میباشد به همین دلیل نگران داغ شدن آن نباشید.

 
کارت کپچر اکسترنال ای زد کپ ۲۶۹ به دلیل قرار گرفتن در Image Device به عنوان وب کم شناسایی شده و با نرم افزارهای روز دنیا از قبیل : Adobe Media  ,Wirecast ,OBS Studio اسکایپ و نرم افزار فارسی شوکا سازگار است و در ضمن سایت های Live Stream مانند اپارات لایو ،یوتیوب و فیسبوک لایو همگی از EZCap 269 پشتیبانی میکنند.بدنه فلزی ezcap 269 با دفع حرارت از بدنه در زمانهای طولانی کپچر یا استریم به هیچ عنوان صدمه ای به قطعات بر روی برد وارد نمیکند و به همیل دلیل گزارشی مبنی بر خرابی دستگاه تا امروز ثبت نگردیده که از مزایای منحصر بفرد کارت کپچر اکسترنال ایزدکپ Ezcap269 میباشد .
 
مشخصات
گارانتی
مهلت تست 7 روزه سلامت کالا , نادرکامپیوتر (6ماه) , نادر کامپیوتر (1 سال)
جنس بدنه
فلزی
پشتیبانی از سیستم عامل
Win 10 (64-32)bit , Win 7 (32-64)bit
ابعاد
وزن
143.5 گرم
طول
115 میلی متر
عرض
69 میلی متر
ارتفاع
14 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.