pic

اکستندر باسیم ایزدکست EZCast ProAV


ویژگی های محصول

    انتقال تصویر تا 200 متر به اضافه یک کابل Cat5 Ethernet

    پشتیبانی فرستنده تا رزولوشن 1080p @ 60fps و گیرنده تا 4K برای فرمت ویدئو

    صدای HDMI از طریق اترنت

    سازگاری با HDCP1.4

    مقیاس پذیر و انعطاف پذیر

    Plug and Play

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 862
وضعیت موجودی : بزودی...

مشخصات کلی اکستندر باسیم ایزدکست EZCast ProAV:

  • پشتیبانی فرستنده تا رزولوشن 1080p @ 60fps و گیرنده تا 4K برای فرمت ویدئو
  • صدای HDMI از طریق اترنت
  • سازگاری با HDCP1.4
  • Plug and Play بدون نیاز به تنظیمات پیچیده
  • پشتیبانی از USB keyboard
  • پشتیبانی از کنترل ماوس معکوس برای عملکرد KVM 
  • بدون تاخیر
  • اجازه اتصال 1 فرستنده به چندین گیرنده به طور مستقیم یا چند ماتریکس / چند سوئیچر / چند اسپلیتر
  • انتقال تا 200 متر با یک کابل Cat5 Ethernet
  • پشتیبانی از IR/UART/USB/ صوتی از طریق IP
  • بسیار کم هزینه برای دستگاه‌ها، دارای استحکام بالا

 

طراحی فرستنده و گیرنده در اکستندر باسیم ایزدکست EZCast ProAV ساده و یکپارچه بوده و از آنجا که نیاز به تنظیمات پیچیده‌ای ندارد (Plug and Play) باعث می‌شود EZCast ProAV در مقایسه با تجهیزات سنتی ProAV کمتر از یک دهم هزینه داشته باشد. انتقال با اکستندر باسیم ایزدکست EZCast ProAV با کیفیت بالا تا 200 متر با کابل Cat5 Ethernet امکانپذیر بوده و  بدون تاخیر انجام میگیرد. اکستندر باسیم ایزدکست EZCast ProAV از رزولوشن ورودی تا 4k@ 60fps و رزولوشن خروجی 4k@30 پشتیبانی میکند. اکستندر باسیم ایزدکست EZCast ProAV را همانند دیگر محصولات EZCAST میتوانید از نادر کامپیوتر تنها نماینده رسمی فروش Ezcast در ایران، تهیه نمایید.

 

 

طراحی مدولار انعطاف پذیر برای برنامه‌های مختلف ProAV

 

اکستندر صفحه نمایش، اسپلیتر، سوئیچر و ماتریکس را می‌توان با ترکیب تنها یک مدل فرستنده و گیرنده بسته به پیکربندی‌های مختلف پیاده سازی کرد. اکستندر باسیم ایزدکست EZCast ProAV می‌تواند به طور کامل با LAN backbone موجود شما بدون نصب و نگهداری شبکه AV  کار کند. پورت‌های اترنت سریع (100M) و کابل Cat.5 برای تبادل AV بیش از 200 متر به دلیل فشرده سازی پهنای باند کم EZCast ProAV و طراحی PHY با کارایی بالا کافی هستند. 

 

 

SoC توسعه یافته داخلی، برای ادغام سیگنال‌ها از طریق IP

 

اکستندر باسیم ایزدکست EZCast ProAV که از Video/Audio/USB/IR/UART از طریق IP پشتیبانی می‌کند بر اساس AM8270 ساخته شده‌است، یک SoC توسعه‌یافته و  یکپارچه با گیرنده HDMI و Gigabit PHY تعبیه‌شده است. EZCast ProAV ET دستگاه فرستنده مورد نیاز برای ارسال سیگنال به یک (یا چند) EZCast ProAV ER است. اکستندر باسیم ایزدکست EZCast ProAV میتواند به عنوان یک اکستندر HDMI از طریق یک درگاه اترنت RJ45 که از فرستنده به گیرنده متصل است یا از طریق یک سوئیچ اترنت کار کند. همچنین میتوان از آن به عنوان اسپلیتر و ماتریکس استفاده کرد؛ همه حالت‌ها با فناوری KVM از طریق USB و مادون قرمز سازگار هستند.

 

 

ایجاد کنترل از راه دور با CMS و انجام تنظیمات بصورت خودکار

 

نرم افزار کنسول سیستم مدیریت مرکزی (CMS) در Windows/MacOS برای دسترسی از راه دور و کنترل اکستندر باسیم ایزدکست EZCast ProAV در شبکه محلی ارائه شده است که از نظر مفهومی شبیه به سری QuattroPod است که توسط فناوری EZCast Pro طراحی گردیده است. سیستم مدیریت مرکزی (CMS) به کاربران کمک می‌کند دستگاه‌های نامحدود را کنترل کنند. کارکنان یا سرپرستان فناوری اطلاعات در دفتر می‌نشینند و محتوایی را که می‌خواهند ارائه کنند، کنترل میکنند. با اتصال اترنت، اکستندر باسیم ایزدکست EZCast ProAV می‌تواند از زیرساخت شبکه فعلی شما بدون راه اندازی اضافی استفاده کند. 

 

 

برنامه گسترده و Plug and Play

 

اکستندر باسیم ایزدکست EZCast ProAV از عملکرد نقطه به نقطه (point-to-point)/ 1 به چند (1 to many)/ چند به 1 (many to 1) و همچنین ویژگی‌های KVM و USB extension پشتیبانی می‌کند. به سادگی از کابل اترنت برای رمزگذاری (encoder) و رمزگشایی(decoder) استفاده کنید و همه چیز را تنظیم کنید.

 

پشتیبانی از چندین رابط پشتیبانی 

اکستندر باسیم ایزدکست EZCast ProAV مجهز به HDMI، USB Type A، DC-in، Aux out، IR-in، RJ45 و RS-232 بوده و می‌تواند به طور گسترده در صحنه‌های مختلف از آن استفاده شود.

 

 

دیگر مشخصات اکستندر باسیم ایزدکست EZCast ProAV:

  • وضوح: ورودی 4K60،
  • انتقال صدا/تصویر با IP با تأخیر کم.
  • پشتیبانی از اترنت گیگابیت 
  • رمزگذاری ویدیویی سخت افزاری روی تراشه برای وضوح 4K.
  • میزبان USB 2.0 برای دستگاه‌های HID.
  • دارای حالت KVM و حالت Splitter از 1 فرستنده به گیرنده‌هایی با تعداد بالا
  • پشتیبانی از عملکرد ماتریکس فرستنده به چندین گیرنده 
  • صفحه HDMI Loopback برای نظارت لوکال (local).
ابعاد

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت ( پیامک و واتس اپ ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر
ساعت کاری فروش حضوری و جوابگویی سایت :
شنبه تا چهارشنبه ۹:۳۰ الی ۱۸  پنچشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.