ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.

USB Type-C™ و مزایای آن

زمان انتشار : 07 آذر 1400

یک رابط جدید برای رایانه‌ها، لوازم جانبی و دستگاه‌های تلفن همراه آمده است: رابط USB-C™ که به عنوان USB Type-C™ شناخته می شود، بسیار فراتر از USB است! نمایشگرهای خارجی، شارژ و برق را روی یک کانکتور یکپارچه می کند.

سازندگان دستگاه‌ها می‌توانند USB-C را به روش‌های مختلفی پیاده‌سازی کنند، اما این می‌تواند چالش‌هایی را برای متخصصان فناوری اطلاعات و کاربران نهایی ایجاد کند که این دستگاه‌های جدید را در محیط‌های موجود متصل می‌کنند. ما می‌توانیم به شما در درک این استانداردهای جدید، استفاده کامل و حل مشکلات اتصالی که ممکن است با آن مواجه شوید، کمک کنیم.

USB-C امکانات جدید هیجان انگیزی را فراهم می کند

در لپ‌تاپ‌های جدید، کانکتور نوآورانه USB-C می‌تواند جایگزین کانکتورهای DisplayPort شود. این امکان را برای دستگاه‌های کوچک‌تر، ظریف‌تر و سبک‌تر فراهم می‌کند. بعلاوه کانکتور USB-C برگشت پذیر است، به این معنی که بدون توجه به اینکه از هر راهی که آن را وصل می کنید کار می کند و از ناامیدی و آسیب پورت جلوگیری می کند!

 

 

نمایشگرهای با کیفیت بالاتر

USB-C اکنون به شما امکان می دهد با اتصال USB-C به صفحه نمایش 4K Ultra HD متصل شوید. یک مانیتور 4K یک صفحه نمایش واضح و شفاف ایجاد می کند که برای ویرایش فیلم و عکس عالی است. 4K در حال تبدیل شدن به فناوری پیشرو در تولید ویدئو و رسانه است. پیش بینی می شود که 4K به جریان اصلی تبدیل شود و در تابلوهای دیجیتال در فروشگاه ها، مراقبت های بهداشتی و خانه ها بکار گرفته شود.

به راحتی متصل شدن

لپ تاپ خود را به راحتی و کارآمد پایه گذاری کنید! با USB-C، می‌توانید لپ‌تاپ خود را از طریق یک کابل به یک ایستگاه اتصال متصل کنید و کابل‌های اضافی را که مشکل اتصالات قبلی به ایستگاه‌های اتصال بود، حذف کنید. هرگز نوع اتصالی وجود نداشته است که از نمایش، داده و برق از یک کانکتور پشتیبانی کند. افزایش بهره وری، فضاهای کاری بدون شلوغی تنها برخی از مزایا هستند.

شارژ و برق جهانی

دیگر نیازی به سیم برق اضافی نخواهد بود زیرا USB-C تا 100 وات برق را پشتیبانی می کند و لپ تاپ های USB-C را قادر می سازد از طریق درگاه USB-C شارژ شوند. این کار نیاز به کابل های برق اختصاصی را از بین می برد و به شما امکان می دهد هر دستگاه دارای USB-C را با همان کابل شارژ کنید. هر لپ‌تاپ تا زمانی که کانکتور USB-C داشته باشد، می‌تواند تغذیه شود و سیم‌های برق خاص برند را حذف کند.

 

 

USB-C به گونه ای طراحی شده است که با افزایش سرعت داده ها و معرفی فناوری جدید، مقیاس شود. در حال حاضر، سرعت حداکثر 10 گیگابیت بر ثانیه از طریق USB 3.1 پشتیبانی می شود که سرعت دو برابر USB 3.0 است، بنابراین زمان بسیار کمتری را برای انتقال و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات صرف خواهید کرد.

دسته بندی :
دانگل HDMI

ثبت نظر جدید

ستاره
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.