آشنایی با دستگاه‌های ارائه بی سیم

زمان انتشار : 15 آذر 1400

اگر بخواهیم برای دستگاه‌های بی سیم تعریفی ارائه دهیم میتوانیم بگوییم که دستگاه‌هایی هستند که به شما امکان می‌دهند محتوای تلفن هوشمند، آی‌پد یا لپ‌تاپ شما را روی صفحه‌نمایش دیگری پخش یا نمایش دهند. می‌توانید بدون نیاز به اتصال سیمی به تلویزیون، پنل تعاملی یا پروژکتور ارسال کنید. نمایشگر بی سیم مزایای زیادی را برای سازمان شما به ارمغان می آورد. ارائه دهندگان می توانند به سرعت محتوا و رسانه را بدون اتلاف وقت و تلاش ارزشمند با دیگر افراد به اشتراک بگذارند.

 

 

با توجه به تحقیقات Kenneth، پیشرفت های تکنولوژیکی در سراسر جهان منجر به رشد استفاده و اهمیت نمایشگر بی سیم در محیط های تجاری می شود. فناوری جدید و پیشرفته در این سیستم جایگزین روش‌های قبل شده است.

فراموش کنید، به دنبال کابل مناسب برای اتصال کامپیوتر و پروژکتور خود باشید! سیستم های نمایش بی سیم به راحتی به شما امکان می دهند دستگاه را بدون نصب و اجرای نرم افزار به لپ تاپ خود متصل کنید. شما به راحتی تعامل در جلسه را افزایش داده و همکاری را افزایش خواهید داد. در این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه از این راه حل ها بهره ببرید و ارائه های خود را ارتقا دهید!

دستگاه‌های ارائه بی سیم یک فضای حرفه‌ای ایجاد می کند!

نحوه ارائه شما و فضای اطرافتان دیدگاه دیگران را از شرکت شما تعیین می کند. تصور کنید که وارد یک اتاق جلسه می شوید و اولین چیزهایی که می بینید سیم های در هم پیچیده ای هستند که در کف پخش شده اند. یک کارمند در حال تلاش برای پیدا کردن کابل HDMI برای وصل کردن آن به رایانه است، صفحه نمایش تعاملی متصل نیست ... خلاصه، این یک فاجعه میتواند باشد.

اگر می‌خواهید شرکت خود را به‌عنوان یک نهاد کاملاً حرفه‌ای و سازمان‌یافته به تصویر بکشید، راه‌اندازی شما باید سریع بوده و جلسات شما باید کارآمد باشد. بدون شک، در نظر گرفتن یک سیستم ارائه بی سیم بسیار مهم تلقی می شود.

 

 

نمایش بی سیم سبب ایجاد جلسات تعاملی می‌شود

بر اساس گزارش وضعیت جلسات 2019 Doodle، محرک بصری یکی از عناصر کلیدی برای جلسات موفق و سازنده است. یک روش شگفت انگیز برای به اشتراک گذاری محرک های بصری از طریق نمایشگر بی سیم است. سیستم‌های ارائه بی‌سیم به شما این امکان را می‌دهند که صفحه ‌نمایش خود را mirror کنید یا محتوای خود را بدون نیاز به کابل‌های فیزیکی پخش کنید و همچنین به شما این امکان را می‌دهد که اتاق کنفرانس خود را تمیز و منظم نگه دارید.

برخی از سیستم‌های ارائه بی سیم دارای صفحه نمایش تقسیم شده، پخش چندگانه هستند و حتی به شما امکان می دهند کنترل لمسی داشته باشید. به این ترتیب مجریان می توانند یک ارائه تعاملی با مخاطب ایجاد کنند. به عنوان مثال، تصور کنید مشتری شما بتواند به صورت پویا با ارائه، برنامه یا خدمات شما تعامل داشته باشد. همه این کارها با نمایش محتوا در یک صفحه تعاملی انجام میشود. زوم کردن بر روی جزئیات مهم و جلب توجه آنها برای آنها خاطره انگیز خواهد بود. همه اینها و موارد دیگر را می توان از طریق یک سیستم بی سیم با کنترل لمسی به دست آورد. داشتن این منابع و بهترین بهره‌برداری از آنها، ارائه شما را از بقیه متمایز می‌کند.

 

 

نمایشگر بی سیم به شما امکان می دهد مطالب را به راحتی از هر دستگاهی به اشتراک بگذارید

دستگاه خود را به صورت بی سیم به صفحه نمایش متصل کنید. در عرض چند ثانیه، ارائه موثری را انجام خواهید داد. به همین دلیل مهم است که هر یک از اعضای تیم بتوانند به راحتی شرکت کنند.

امروزه شرکت ها به کارمندان اجازه می دهند از دستگاه های خود برای کار استفاده کنند. به همین دلیل است که برخی از دستگاه‌های نمایش بی سیم از سیستم عامل های ویندوز و مک پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، آنها با دستگاه های گوشی همراه اپل یا اندروید سازگار هستند. بنابراین، ارائه دهندگان می توانند به راحتی و به سرعت ارائه ها را به اشتراک بگذارند. مطمئناً برای رسیدن به این هدف به سیستمی نیاز دارید که با محبوب ترین برندهای گوشی های هوشمند و رایانه سازگار باشد. به این ترتیب همه به راحتی می توانند مشارکت داشته باشند.

 

 

برنامه‌ ریزی انعطاف پذیر با سیستم‌های ارائه بی سیم

ارائه به صورت بی سیم در حال تبدیل شدن به مد روز است زیرا مزایای زیادی دارد. با این حال، همه برندها ویژگی ها و مزایای یکسانی را ارائه نمی دهند. به همین دلیل مهم است که یکی مانند QuattroPod USB را انتخاب کنید که سازگاری بالا و چندین ویژگی تعاملی دارد.

در نتیجه، نمایش بی سیم مطمئناً جلسات شما را بهبود می بخشد:

  • یک فضای حرفه ای ایجاد می کند
  •  ارائه های شما را موثرتر می کند
  •  تعامل را افزایش می دهد
  •  همکاری را افزایش می دهد
دسته بندی :
دانگل HDMI

ثبت نظر جدید

ستاره
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت ( پیامک و واتس اپ ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر
ساعت کاری فروش حضوری و جوابگویی سایت :
شنبه تا چهارشنبه ۹:۳۰ الی ۱۸  پنچشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.