pic

کیبورد و تاچ پد هوشمند و دسته بازی Rii مدل RT707


انتخاب تعداد

ویژگی های محصول

    کنترلر بازی بی سیم 2.4 گیگاهرتز

    صفحه کلید بی سیم QWERTY 2.4 گیگاهرتز دارای 62 کلید

    پورت اتصال: USB2.0 یا بالاتر

    انتقال سیگنال تا 10 متر

    پشتیبانی از سیستم عامل‌های Linux, Win vista,Win7 64,Win8 32,Win8 64

     

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 719
وضعیت موجودی : موجود
1,920,000 تومان

مشخصات کلی کیبورد و تاچ پد هوشمند و دسته بازی Rii مدل RT707:

  • سمت کنترلر بازی: کنترلر بازی بی سیم 2.4 گیگاهرتز با D-pad، دکمه ABXY، L1، R1، L2، R2، عملکرد توربو، عملکرد لرزش
  • سمت صفحه کلید: صفحه کلید کوچک بی سیم QWERTY 2.4 گیگاهرتز، تاچ پد ترکیبی، با 62 کلید
  • پورت اتصال: USB2.0 یا بالاتر
  • Transmission mode (حالت انتقال): GFSK 2.4 گیگاهرتز بی سیم، تا 10 متر
  • (MCU) پردازنده: BK2535
  • ولتاژ ورودی: 3.7 - 4.2 ولت
  • جریان کاری: حداکثر 70 میلی آمپر
  • جریان خواب (Sleeping): حداکثر 16uA
  • وزن: 168 گرم
  • پشتیبانی از سیستم عامل‌های Linux, Win vista,Win7 64,Win8 32,Win8 64
  • زمان مورد نیاز برای شارژ: 2 ساعت

کیبورد و تاچ پد هوشمند و دسته بازی Rii مدل RT707 یک کنترلر بازی 3 در 1 بوده و دارای ترکیب ماوس صفحه کلید با نور پس زمینه سفید است: یک دکمه برای جابجایی بین حالت صفحه کلید (keyboard mode) و حالت کنترل بازی (game controller mode).

 

 

Game controller mode

کیبورد و تاچ پد هوشمند و دسته بازی Rii مدل RT707 بی سیم 2.4 گیگاهرتز دارای D-pad، دکمه ABXY، L1، R1، L2، R2، عملکرد توربو و لرزش است، لطفاً بدانید که این صفحه کلید دارای سه حالت است که برای PC/PS3،360، اندروید. برای تغییر سه حالت باید دکمه home را حدود سه ثانیه فشار دهید.

 

 

قابلیت Plug and play

اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتز از طریق گیرنده USB و رینگ کنترل طولانی تا 10 متر است و براحتی متصل شده و قابل استفاده است.

 

 

تداخل سیگنال

هنگام کار با اندروید باکس یا تلویزیون هوشمند، دستگاه مانیتور بزرگ ممکن است تداخل سیگنال داشته باشد، تداخل سیگنال ممکن است در فاصله کوتاه منجر شود که دکمه ها نیز کار نکنند. در این صورت می توانید سعی کنید گیرنده را از پشت دستگاه خود به درگاه USB جلو منتقل کنید سپس از این صفحه کلید استفاده کنید.

 

 

نور پس زمینه

نور پس زمینه در کیبورد و تاچ پد هوشمند و دسته بازی Rii مدل RT707 عملکرد شما را هدایت می کند، نور پس زمینه رنگ سفید سبب می‌گردد که استفاده آسان و راحتی از صفحه کلید در تاریکی نیز داشته باشید.

 

 

حالت خواب خودکار / Auto sleep mode

این صفحه کلید دارای عملکرد خواب / بیدار شدن خودکار است، زمانی که هیچ عملیاتی در 5 دقیقه انجام نشود، به حالت sleep mode میرود.

 

مشخصات
گارانتی
مهلت تست 7 روزه سلامت کالا
ابعاد
وزن
168 گرم
طول
141 میلی متر
عرض
92 میلی متر
ارتفاع
28 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت ( پیامک و واتس اپ ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر
ساعت کاری فروش حضوری و جوابگویی سایت :
شنبه تا چهارشنبه ۹:۳۰ الی ۱۸  پنچشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.