ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.
pic

کارت کپچر HDMI


انتخاب تعداد

ویژگی های محصول

    پشتیبانی از Windows ، Android و MacOS.

    فاصله انتقال ورودی تا 15 متر

    پشتیبانی از حداکثر رزولوشن ورودی تا 4K.

    حداکثر رزولوشن خروجی 1080P

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 640
وضعیت موجودی : موجود
750,000 تومان

مشخصات کلی کارت کپچر HDMI

  • نیازی به منبع تغذیه خارجی نیست، بنابراین جمع و جور و حمل آن آسان است.
  • پشتیبانی از Windows ، Android و MacOS.
  • هنگام استفاده از کابل استاندارد AWG26، فاصله انتقال ورودی تا 15 متر (رزولوشن 1080P و کمتر) است.
  • مطابق با مشخصات USB audio UAC است.
  • پشتیبانی از حداکثر رزولوشن خروجی تا 1080P
  • پشتیبانی از عمق رنگ 8/10/12 بیت
  • پشتیبانی از اکثر نرم افزارهای استریم مانند VLC ، OBS ، Amcap و غیره.
  • سازگاری با مشخصات USB video UVC.
  • پشتیبانی از حداکثر رزولوشن ورودی تا 4K.

 

کارت کپچر HDMI کارت کپچری مناسب برای ویدیو استریمینگ و لایو استریم است و با اکثر نرم افزارهای استریم مانند VLC ، OBS ، Amcap و ... سازگاری دارد. از طریق این کارت کپچر اکسترنال میتوانید دوربین را به وبکم از طریق خروجی HDMI که از حداکثر رزولوشن تا 1080P پشتیبانی میکند، تبدیل کنید. کارت کپچر HDMI میتواند بهترین کارت کپچر برای استفاده در وبینارها، جلسات آنلاین و ... باشد. کارت کپچر HDMI از سیستم عامل‌های Windows ، Android و MacOS پشتیبانی میکند در نتیجه برای شما بسیار کارامد است. کارت کپچر HDMI از حداکثر رزولوشن ورودی تا 4K نیز پشتیبانی میکند. در ادامه بیشتر با این کارت کپچر HDMI آشنا خواهید شد. 

 

این کارت کپچر USB 2.0 می تواند همزمان تصویر HDMI و صدا HDMI را ضبط کند و می تواند سیگنال های صوتی و تصویری را برای پیش نمایش و ذخیره به رایانه یا تلفن هوشمند منتقل کند. این کارت کپچر HDMI مناسب برای دستیابی به رزولوشن بالا، آموزش ضبط، تصویربرداری پزشکی و غیره میباشد.

قیمت این کارت کپچر HDMI نسبت به دیگر کارت کپچرها بسیار مناسب‌تر است ولی کارایی به نسبت خوبی را دارا میباشد. در ادامه به دیگر ویژگی‌های این کارت کپچر اشاره شده است.

 

 

دیگر مشخصات این کارت کپچر HDMI:

  • رزولوشن HDMI: بالاترین ورودی می تواند 4K را پشتیبانی کند
  • فرمت ورودی ویدئو: عمق رنگ 8/10 / 12 بیتی
  • حالت خروجی ویدئو: YUV ، JPEG
  • رزولوشن خروجی ویدئو: حداکثر رزولوشن خروجی 1080P
  • پشتیبانی از فرمت های صوتی: L-PCM
  • طول کابل ورودی: 15 متر، کابل استاندارد AWG26 HDMI
  • حداکثر جریان کار: 0.4A / 5VDC
  • محدوده دمای کار: (-10 تا + 55)
  • ابعاد: 64x28x13 (میلی متر)
  • وزن: 21.4 گرم

 

کارت کپچر HDMI بسیار جمع و جور طراحی شده است و از آنجایی که وزن آن 21.4 گرم است، براحتی قابل حمل است. کارت کپچر HDMI از فرمت صوتی L-PCM پشتیبانی میکند و طول کابل ورودی آن 15 متر بوده و کابل استاندارد آن AWG26 HDMI است. جالب است بدانید کارت کپچر HDMI نیازی به منبع تغذیه خارجی و همچنین نصب درایور ندارد. این کارت کپچر نسبت به ویژگی‌هایی که دارد بسیار مقرون بصرفه است. کارت کپچر HDMI از فرمت تصویر با عمق رنگ 8/10/ 12 بیتی پشتیبانی میکند. کارت کپچر HDMI مطابق با مشخصات USB video UVC میباشد. ابعاد این کارت کپچر 28x1364 میلیمتر میباشد. 

مشخصات
گارانتی
مهلت تست 15 روزه سلامت کالا , نادرکامپیوتر (6ماه)
ابعاد
وزن
21 گرم
طول
64 میلی متر
عرض
28 میلی متر
ارتفاع
13 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha

محصولات مرتبط

تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.