pic

کارت کپچر و رکوردر ایزد کپ EZCap 292


انتخاب تعداد

ویژگی های محصول

    رکوردر و کپچر EZCap 292

    دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی TFT

    دارای ورودی های SDI ،HDMI ، DVI،VGA ، YPbPr و CVBS.

    دارای خروجی های SDI ، HDMI و CVBS.

    دارای رابط USB 3.0

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 661
وضعیت موجودی : موجود
28,400,000 تومان

مشخصات کلی رکوردر و کپچر EZCap 292:

  • ضبط ویدئو در درایو فلش USB یا هارد دیسک تا رزولوشن 1080p.
  • ورودی چندگانه ویدیو: SDI ،HDMI ، DVI،VGA ، YPbPr و CVBS.
  • خروجی چندگانه ویدیو: SDI ، HDMI و CVBS.
  • با صفحه نمایش 4.3 اینچی TFT ، ویدئو را نظارت کرده و ضبط کننده را به راحتی کنترل کنید.
  • ضبط تصاویر پزشکی با فیلم جراحی با هم توسط ورودی میکروفون.
  • پدال های پا را به ضبط تصویر ویدئویی و تصویری (snapshot) متصل کنید.
  • پخش فیلم ضبط شده برای بررسی مستقیم رویه جراحی.
  • به رایانه متصل شوید تا به عنوان کارت کپچر ویدئو USB 3.0 UVC HD کار کنید.
  • برای کپی فایل های ویدئویی جراحی ضبط شده در هارد دیسک، به کامپیوتر متصل شوید.
  • دارای ریموت کنترل

 ایزد کپ Ezcap292 جدیدترین پرونده تصویربرداری پزشکی HD

رکوردر ایزدکپ ezcap 292 جدیدترین رکوردر و کارت کپچر ویژه تصویربرداری پزشکی تولید شده توسط شرکت ezcap است که خیلی سریع راه‌اندازی شده و به هدف استفاده آسان طراحی شده است. این کارت کپچر از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های EZCap میباشد و توسط  نادرکامپیوتر، نماینده رسمی فروش محصولات EZCap در ایران، ارائه میگردد.

کارت کپچر ایزدکپ 292 دارای قابلیت اسکن خودکار اتصالات ویدئویی میباشد و راه اندازی سریع و آسانی دارد. پنل کنترل جلویی به کاربران اجازه می دهد تا بصورت بصری فیلم ها و عکس ها را با وضوح 4.3 اینچ و کیفیت Full HD ضبط کنند. کاربران می توانند از هارد دیسک داخلی برای داشتن یک ضبط مطمئن استفاده کرده و آن را نصب کنند. رکوردر ezcap292 این امکان را به کاربران مبدهد که به طور همزمان در حافظه USB و USB hard رکورد کرده و بصورت آرشیو در دستگاه ها و مکان های دیگر، به اشتراک گذاشته و پخش شوند. رکوردر ایزدکپ ezcap 292 دارای کابل USB 3.0 است که به وسیله آن به آسانی میتوانید به سیستم کنترل تصاویر تحت نرم افزار های پزشکی متصل شوید.

 

 

  هر بیمارستان نیاز به ضبط تصاویر پزشکی دارد!

امروزه تقریباً در تمام مراکز درمانی، از بیمارستان های بزرگ دانشگاهی گرفته تا درمانگاه‌های شهرهای کوچک، به تجهیزات تصویربرداری تشخیصی و تجهیزات دوربین جراحی مانند آندوسکوپ، لاپاراسکوپ، میکروسکوپ، دوربین های جراحی نوری و همچنین دستگاه های رادیولوژی مجهز هستند. ضبط ویدئویی این امکان را به پزشکان میدهد تا با اطمینان، تصاویر با کیفیت بالا را از این تجهیزات تصویربرداری پزشکی رکورد و کپچر کنند.

 

 

کنترل پنل جلویی

کارت کپچر ایزد کپ ezcap292 Medical Imaging دارای یک پنل کنترل جلویی و بگونه ای طراحی شده است که کار کردن با آن را راحت میکند، حتی برای اولین بار کاربران قادر به کپچر فیلم ها و تصاویر ثابت هستند. میتوان گفت تا حدی بدون آموزش هم کار افراد را راه می‌اندازد. با این کارتکپچر یک فیلمبرداری آسان را تجربه کنید و فقط با زدن دکمه که در تصویر هم قابل مشاهده است، ضبط ویدئو Full HD Surgical شروع خواهد شد. مانیتور LCD 4.3 اینچی با رزولوشن بالا، یک دید عالی را ارائه می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی به تصاویر ضبط شده در حین عملیات جراحی یا معاینه و بعد از رویداد برای نمایش زنده (Live View) به آن‌ها دسترسی داشته و مورد بررسی قرار دهند. رکوردر ایزدکپ ezcap 292 Medical Imaging علاوه بر کنترل پنل جلویی که شامل صفحه نمایش و دکمه های کاربردی است، دارای پنل عقب یعنی پشت بدنه دستگاه میباشد که شامل اتصالات ویدیویی و کنترلر میباشد.

 

 

بررسی اتصالات کارت کپچر ایزکپ 292:

ورودی / خروجی آنالوگ: این رکوردر دارای دو نوع ورودی و خروجی آنالوگ میباشد که شامل component یا همان YPbPr و دیگری composite یا همان فیش زرد رنگ. این رکوردر این امکان را به شما میدهد که انواع دستگاه های ویدیویی را با خروجی component و composite به آن وصل کرده و تصاویر خود را رکورد کنید. علاوه بر این خروجی های این رکوردر را میتواندی به انواع صفحه نمایش مانند تلویزیون متصل کنید.

ورودی / خروجی HDMI: به رکوردر ایزدکپ ezcap 292 میتوانید انواع دستگاه های ویدیویی مثل دستگاه پزشکی، میکسر تصویر و ... را متصل کنید. خروجی را هم میتوانید به انواع نمایشگرها وصل کنید. ورودی و خروجی های HDMI دارای قابلیت انتقال صدا و تصویر با رزولوشن 1080 را دارند.

ورودی / خروجی SDI: این ورودی و خروجی بسیار مهم و کاربردی برای شما به حساب می آیند از این جهت که شما را از هر نوع مبدل و تبدیل 1 به 2 بی نیاز میسازد. از طریق خروجی SDI که میتوانید به دستگاه هایی مانند مانیتور وصل شده و تصاویر ورودی را بصورت Full Screen تماشا کنید. همچنین بسیاری از دستگاه های پزشکی که دارای خروجی SDI میباشد به راحتی به این رکوردر وصل خواهند شد.

 

 

ورودی DVI : این ورودی یک امتیاز مثبت برای رکوردر ایزدکپ EZcap 292 محسوب میشود زیرا انواع دستگاه های پزشکی یا صنعتی که دارای خروجی DVI هستند به راحتی میتوانند به ورودی DVI متصل گردند بدون آنکه به مبدلی نیاز پیدا کنند که باعث افت کیفیت تصویر گردد .

ورودی Mic: این امکان را به شما میدهد که میکروفون با جک 3.5 میلی متری را به آن متصل کرده و بر روی تصاویر مورد نظرتان صدا ضبط کنید. این ورودی معمولا در ویدئوهای آموزشی، سمینارها و جراحیهای اموزشی ... کاربرد دارد.

ورودی / خروجی Line: ورودی Line با جک 3.5 میلی متری برای قرار دادن یک منبع صوتی بر روی تصاویری با ورروی component و composite و همچنین VGA و DVI و حتی HDMI قرار دهید. از طریق خروجی Line هم میتوانید منبع صدا را از طریق هدفون یا اسپیکر پخش کنید.

3 تفاوت قابل توجه ezcap 292 Medical Imaging با Consumer Video Recorder

1. ایزد کپ ezcap 292 Medical Imaging از انواع اتصالات ویدئویی مورد استفاده در تجهیزات تصویربرداری پزشکی پشتیبانی می کند. این رکوردر همراه با اتصالات ویدئویی که شامل HDMI ،DVI ،SDI ،VGA ، YPbPr، S-Video و CVBS است، معمولاً با تجهیزات دوربین تصویربرداری پزشکی استفاده می شود و رکورد تصاویر را برای شما بسیار راحت میکند؛ همچنین به دلیل نیازهای خاص به اتصالات محکم و کابل های طولانی احتیاج دارند. ایزی کپ ezcap 292 همچنین شامل اتصالات پزشکی اختصاصی است. مانند پدال پا برای ضبط ویدئو و پدال پا برای تصویر ثابت.

2. رکوردر ایزدکپ ezcap 292 Medical Recorder دارای روشهای حرفه ای ذخیره سازی و انتقال ویدئو است. USB HOST را می توان به درایو فلش USB و هارد USB متصل کرد. این کارت کپچر دارای اسلات هارد دیسک 2.5 اینچی است که می تواند در هارد دیسک تعبیه شود و حداکثر ظرفیت 2T را پشتیبانی می کند. کارت کپچر ایزی کپ Ezcap 292 دارای رابط کاربری READ HDD است که می تواند به رایانه متصل گردد تا فایل‌های ویدئویی درون هارد دیسک را مستقیما خوانده و کپی کند.

3. بسیاری از مواقع تصویربرداری پزشکی نیاز به استفاده از نرم افزارهای حرفه ای پزشکی دارد. رکوردر  ezcap 292 Workstation Medical Imaging از جدیدترین فناوری USB 3.0 و UVC استفاده می کند و می تواند مستقیماً به عنوان کارت ضبط ویدئو USB HD به رایانه متصل شود. نه تنها سریع است، بلکه از اکثر نرم افزارهای پزشکی نیز پشتیبانی می کند. پزشکان از تصاویر مستقیماً بر روی نرم افزارهای پزشکی، برای تولید پرونده های مختلف پزشکی استفاده می کنند.

 

 

کارت کپچر ایزدکپ Ezcap 292 بهترین انتخاب

ضبط کننده های ویدئویی درجه پزشکی که در بیمارستان ها و مراکز تصویربرداری استفاده می شوند با Consumer Video Recorder تفاوت زیادی دارند زیرا ضبط کننده های ویدئویی درجه پزشکی مانند ایزدکپ 292 :

  • از اتصال ویدئویی مختلف و اتصالات حرفه ای پشتیبانی میکنند
  • دارای قابلیت ذخیره سازی پایدار و وسیع برای خواندن و کپی آسان هستند
  • قابلیت کار کردن با سیستم های مختلف پزشکی را دارند.

این تفاوت ها و سایر قابلیت های این کارت کپچر، ضبط ویدئوها و تصاویر پزشکی با کیفیت بالا و قابل اطمینان را امکان پذیر میکند.

 

 

مشخصات فنی کارت کپچر Ezcap 292:

عمومی

  • قابلیت ذخیره سازی: USB Flash Drive ، USB Hard Drive ، 2.5 اینچ هارد دیسک. (پشتیبانی از فرمت FAT ، FAT32 و NTFS ، از قالب exFAT پشتیبانی نمی کند)
  • صفحه نمایش: TFT 4.3 اینچ
  • منبع تغذیه: DC 12V3A
  • دمای کار: 41 تا 104 درجه فارنهایت (5 تا 40 درجه سانتیگراد)
  • دمای ذخیره سازی: -4 تا 140 درجه فارنهایت (-20 تا 60 درجه سانتی گراد)
  • رطوبت کار: 5 تا 80 (بدون تراکم)
  • لوازم داخل بسته بندی : ایزدکپ ezcap 292 Medical Recorder، منبع تغذیه DC 12V3A، کنترل از راه دور، کابل IR، کابل USB 3.0، کابل مینی USB، دفترچه راهنما

فرمت ضبط

  • ویدئو: MPEG-4 H.264 ، تصویر فوری: JPEG

ورودی/ خروجی

  • ورودی ویدئو: HDMI ، SDI (BNC) ، DVI ، VGA ، CVBS (BNC) ، YPbPr (BNC)
  • ورودی صدا: HDMI ، SDI ، Line In (جک استریو 3.5 میلی متری) ، MIC (جک استریو 3.5 میلی متری)
  • خروجی ویدئو: HDMI ، SDI (BNC) ، CVBS (BNC)
  • خروجی صدا: HDMI ، SDI (BNC) ، Line Out (جک استریو 3.5 میلی متری)
  • سایر رابط ها: پدال پای ویدیویی (جک استریو 3.5 میلی متری) ، Photo Foot Padel (جک استریو 3.5 میلی متری) ، کابل گیرنده IR (جک استریو 3.5 میلی متری) ، READ HDD (مینی USB) ، رایانه شخصی (USB 3.0) ، پورت فرمت ( RS232) ، منبع تغذیه DC
  • زمان ضبط برای هارد دیسک 500 گیگابایتی (1920 X 1080)
  • کیفیت بالا (16 مگابیت بر ثانیه): 75 ساعت
  • کیفیت متوسط (10 مگابیت بر ثانیه): 115 ساعت
  • کیفیت پایین (5 مگابیت بر ثانیه): 275 ساعت
مشخصات
گارانتی
مهلت تست 15 روزه سلامت کالا , نادرکامپیوتر (6ماه)
ابعاد
وزن
1600 گرم
طول
262 میلی متر
عرض
172 میلی متر
ارتفاع
120 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha

لیست نظرات

1 نظر ثبت شده

رضا نظری

کاملا کارآمد.... دوستانی که در اتاق عمل و یا امور پزشکی نیاز به کپچر دارن این مدل کاملا مطابق با این کار ساخته شده و روی هارد و فلش به راحتی ضبط میکند. به اکثر خروجی دستگاهای پزشکی متصل میشه و نیازی به تبدیل درگاه نداره. عالی

21 تیر 1401
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.