ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.
pic

کابل USB 2.0 افزایش طول مدار دار (اکتیو) 20 متر فرانت FN-U2CF200


تولید کننده :

Faranet

دسته بندی :

کابل

انتخاب تعداد

ویژگی های محصول

    سازگار با مشخصات USB 2.0

    انتقال داده تا 480 مگابیت در ثانیه

    دارای قابلیت Plug and Play

    دارای قابلیت ضد نویز

     

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 599
وضعیت موجودی : موجود
2,100,000 تومان

مشخصات کلی کابل USB 2.0 افزایش اکتیو به طول 20 متر فرانت - Faranet:

  • سازگار با مشخصات USB 2.0
  • دارای USB فعال، کیفیت سیگنال مناسب را برای مطابقت با مشخصات USB تضمین می کند.
  • سیگنال USB را گسترش می دهد.
  • انتقال داده تا 480 مگابیت در ثانیه
  • دارای قابلیت Plug and Play
  • بدون نیاز به آداپتور برای تامین برق برد اکتیو
  • همه سیستم های عملیاتی را پشتیبانی می کند.
  • دارای قابلیت ضد نویز
  • دارای کانکتور طلایی برای انتقال بهتر اطلاعات

 

کابل USB2.0 فرانت Faranet FN-U2CF200 یک کابل active است که دارای پورت ورودی USB 2.0 A/M و پورت خروجی USB 2.0 A/F میباشد. Faranet FN-U2CF200 دارای قابلیت Plug & Play بوده و استفاده از آن بسیار راحت است. کابل USB2.0 فرانت Faranet FN-U2CF200 انتقال اطلاعات را با سرعت 480 مگابیت در ثانیه انجام میدهد در نتیجه کار شما بسیار سریع انجام خواهد شد. کابل USB2.0 فرانت Faranet FN-U2CF200 به طول 20 متر بوده و بدون افت سیگنال براحتی قابل استفاده میباشد. Faranet FN-U2CF200 برای تامین برق خود نیازی به آداپتور برای تامین برق ندارد و از پورت USB برای اینکار استفاده میکند. 

 

کابل USB2.0 یکی از کابل های تولید شده توسط شرکت Faranet می باشد. این مدل کابل توسط فروشگاه آنلاین نادر کامپیوتر که نماینده فروش محصولات Faranet است، ارائه می گردد. در کل به کابل هایی active گفته می شود که دارای برد تقویت کننده سیگنال باشند. این مدل از کابل ها برای تقویت سیگنال از برق دریافتی توسط پورت USB استفاده می کنند. از جمله دستگاه هایی که می توان به این کابل active متصل کرد شامل ماوس، کیبورد، فلش، DVR، پرینتر حرارتی و... می باشند. جالب است بدانید این کابل دارای شیلد محافظ و ذغال برای حذف نویز است.

پورت ورودی: 1x USB 2.0 A/M

پورت خروجی: 1x USB 2.0 A/F

طول کابل: 20 متر

سرعت انتقال اطلاعات: 480Mbps

پشتیبانی از سیستم عامل های: Windows98SE/CE/ME/2000/2003/2008/XP/Vista/Win7/Win8/Android , Linux, MAC OS,Unix

جنس کابل:  PVC

پوشش کانکتور:  PVC

جنس کانکتور : فلزی با روکش طلا

جنس رشته های درون کابل : مس

 

کابل USB2.0 فرانت Faranet FN-U2CF200 از سیستم عامل‌های Linux، اندروید، Windows98SE/CE/ME/2000/2003/2008/XP/Vista/Win7/Win8 و Unix پشتیبانی میکند و همچنین وزن آن 511 گرم است. Faranet FN-U2CF200 از پورت USB2.0 پشتیبانی میکند و به آسانی میتوانید به دستگاه‌های مختلف خود متصل نمایید. از دیگر کاربردهای کابل USB2.0 فرانت Faranet FN-U2CF200 این است که میتوانید گوشی خود را از فاصله بیشتری نیز شارژ نمایید. جنس کانکتور Faranet FN-U2CF200 فلزی با روکش طلا بوده و رشته‌های درن کابل آن از جنس مس است که سبب میگردد انتقال اطلاعات سریع‌تر انجام شود؛ همچنین جنس بدنه آن پلاستیکی است. کابل USB2.0 فرانت Faranet FN-U2CF200 دارای استاندارد و گواهی نامه ها RoHS  و  ISO14001 میباشد. 

مشخصات
گارانتی
گارانتی اصلی (1سال)
ابعاد
وزن
511 گرم

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.