ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.
pic

پاور بانک ADATA Power Bank PT100


تولید کننده :

ADATA

دسته بندی :

پاور بانک

شماره محصول : محصول 269
وضعیت موجودی : ناموجود

پاور بانک (شارژر همراه) ADATA PT100

مشخصات
ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
مشخصات فنی
دارای دو پورت خروجی USB 
ولتاژ ورودی: 5 ولت
ولتاژ خروجی : 5 ولت و جریان خروجی: 1 و 2.1 آمپر
دارای چراغ LED
ابعاد 21.5 × 63 × 140 میلی‌متر
وزن 285 گرم

 

شارژر همراه PT 100 ظرفیت بالای 10000 میلی‌آمپرساعتی و دو خروجی یواس‌بی را در اختیار کاربر می‌گذارد. با این شارژر همراه می‌توانید به راحتی گوشی هوشمند و تبلت‌تان را به سرعت و به صورت هم‌زمان شارژ کنید.

طراحی شده برای حمل با یک دست

طراحی ساده و جمع و جور PT100 به شما اجازه می‌دهد بتوانید این شارژر همراه را، حتی در حالت شارژ شدن، به راحتی جابه‌جا کنید. این شارژر همراه در دو ترکیب رنگی موجود است: ترکیب سفید و آبی و ترکیب مشکی و سبز.

 

 

نگران نباشید، همیشه شارژ هست

دیگر لازم نیست نگران تمام شدن شارژ موبایل و تبلت خود باشید. شارژر همراه PT100 می‌تواند 10000 میلی‌آمپر ساعت به ظرفیت باتری گوشی یا تبلت‌تان اضافه کند. با این ظرفیت باتری می‌توانید 5 بار آیفون 5 و یک و نیم بار آیپد مینی را شارژ کنید.

شارژ هوشمند

هر زمان که گوشی یا تبلت‌تان را به شارژر همراه (پاوربانک) PT100 وصل کنید، شارژ شدن آن به صورت خودکار آغاز می‌شود و لازم نیست دکمه یا کلید خاصی را برای این کار فشار بدهید. همچنین با شارژ شدن کامل گوشی یا تبلت، این شارژر همراه (پاوربانک) به صورت خودکار جریان برق را قطع می‌کند.

 

 

چراغ LED با 4 حالت مختلف

پاوربانک PT100 ای‌دیتا می‌تواند به یک چراغ LED با چهار حالت مختلف مجهز شده است. کافی است دکمه‌ی مربوط به چراغ LED آن را فشار دهید و حالت مورد نظرتان را انتخاب کنید. این پاوربانک ضمن این‌که شارژری برای گوشی هوشمند شماست، می‌تواند در جاهای تاریک به عنوان یک چراغ قوه عمل کند.

  • دکمه‌ی پاوربانک را فشار دهید و دو ثانیه نگه دارید تا چراغ LED آن فعال شود.
  • هر زمان که بخواهید از PT100 استفاده کنید، روی آخرین حالت آن خواهد بود.

 

 

صرفه‌جویی هوشمند انرژی

یک چراغ LED مشخص می‌کند که چقدر از شارژ پاوربانک PT100 باقی مانده است.

زمانی که گوشی خود را از پاوربانک PT100 جدا می‌کنید، یا با رسیدن شارژ گوشی به 100 درصد، این پاوربانک به صورت خودکار خاموش می‌شود. همچنین اگر PT100 20 ثانیه غیر فعال بماند، به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

مدارهای محافظ چندگانه

پاوربانک PT100 به چند مدار محافظتی مجهز شده است تا آسیبی به باتری خود و دستگاه شارژ شونده نرسد.

SCP: مدار محافظ در برابر اتصال کوتاه

OVP: مدار محافظ در برابر ولتاژ بالا

OCP: مدار محافظ در برابر شارژ شدن بیش از حد

عملکرد خوب و دوام بالا

پاوربانک PT100 از تکنولوژی‌های روز باتری استفاده می‌کند و در کنار عملکرد بسیار خوب، دوام و طول عمر بالایی را هم در اختیار کاربر می‌گذارد.

ابعاد

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.