pic

مبدل VGA به AV لنکنگ مدل Lenkeng LKV2000N


ویژگی های محصول

    دارای یک ورودی VGA

    دارای یک خروجی VGA loop-out ، CVBS ، S-video

    دارای سوییچ برای انتخاب بین PAL & NTSC

    قابلیت Plug and Play

    منبع تغذیه از پورت USB (DC 5V / 1A)

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 725
وضعیت موجودی : بزودی...

مشخصات کلی مبدل VGA به AV لنکنگ مدل Lenkeng LKV2000N:

  • پشتیبانی از رزولوشن VGA: 640 x 480، 800 x 600، 1024 x 768، 1280 x 768
  • 1280 x 1024  خروجی سیگنال های VGA
  • دارای یک ورودی VGA
  • دارای یک خروجی VGA loop-out ، CVBS ، S-video
  • قابلیت همزمان کردن تصاویر روی مانیتور کامپیوتر و نمایشگر تلویزیون با سیگنال‌های s-video
  • منبع تغذیه از پورت USB (DC 5V / 1A)
  • دارای سوییچ برای انتخاب بین PAL & NTSC
  • دارای دکمه zoom برای بزرگنمایی صفحه نمایش
  • به صورت Plug and Play و بدون نیاز به نرم افزار درایور
  • وزن 461 گرم
  • ابعاد 105x55x22mm

 

مبدل VGA به AV لنکنگ مدل Lenkeng LKV2000N میتواند بهترین راه حل برای شما باشد برای زمانی که می خواهید رایانه خود را به تلویزیون خود وصل کنید اما تلویزیون شما دارای ورودی VGA نیست. مبدل VGA به AV لنکنگ مدل Lenkeng LKV2000N سیگنال دریافتی از کامپیوتر را به کامپوزیت (RCA زرد) و یا سیگنال نمایش تلویزیون S-video تبدیل می کند. مبدل VGA به AV لنکنگ مدل Lenkeng LKV2000N دارای پورت VGA است تا بتوانید هنگام ارسال سیگنال به تلویزیون، مانیتور رایانه خود را متصل نگه دارید. جالب است بدانید در Lenkeng LKV2000N همه خروجی ها به صورت حلقه ای (loopthrough) هستند و به صورت همزمان نمایش داده می شوند. 

 

با استفاده از مبدل VGA به AV لنکنگ مدل LKV2000N، می توان صفحه نمایش کامپیوتر انتقال داده و روی صفحه نمایش بزرگتر مانند تلویزیون که ورودی VGA ندارد، مشاهده کرد. رزولوشن تصویر می تواند به اندازه تصاویر پخش شده توسط دستگاه های DVD باشد. این مبدل برای جلسات توجیهی تجاری، آموزش چند رسانه ای، پخش ویدیویی برای ارتقای فروش، بازی های رایانه ای و غیره مناسب است.

 

 

مبدل VGA به AV لنکنگ مدل Lenkeng LKV2000N هر دو دستگاه PC و Mac از سیستم PAL و سیستم NTSC با منوی OSD پشتیبانی میکند. شما به وسیله یک آداپتور 5 ولتی می‌توانید برق دستگاه را تامین کنید. این بدل بسیار می‌تواند در بخش ‌های مختلف کارآمد باشد و بسیاری از نیازها را برای کاربر هنگام استفاده از ابزار الکترونیک، برطرف سازد.

 

اتصالات Lenkeng LKV2000N

 

روی مبدل لنکنگ LKV2000N، پورت ورودی و خروجی VGA قرار داده شده که از طریق این خروجی بتوانید تصویر ورودی را روی نمایشگر مورد نظر خود نمایش دهید. همچنین این مبدل دارای پورت های خروجی composite و S-Video میباشد.

 

 

مبدل VGA به AV لنکنگ مدل Lenkeng LKV2000N علاوه بر داشتن قابلیت Plug and Play، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید مواردی مانند سایز تصویر افقی و عمودی، روشنایی و کنتراست را تنظیم کنید.

 

محتویات بسته: 1 x مبدل، 1 x کابل VGA، 1 x کابل USB، 1 x کابل AV، 1 x S-video کابل، 1 x دفترچه راهنما

 

مبدل VGA به AV لنکنگ مدل Lenkeng LKV2000N این قابلیت را به شما میدهد که براحتی تنظیمات مورد نیاز خود را روی تصویر موردنظرتان انجام دهید. مبدل VGA به AV لنکنگ مدل Lenkeng LKV2000N با استفاده از کابل برق USB ارائه شده است و برق را از یک پورت USB موجود می‌گیرد در نتیجه هیچ منبع تغذیه خارجی مورد نیاز نیست. مبدل VGA به AV لنکنگ مدل Lenkeng LKV2000N براحتی قابل نصب بوده و استفاده از آن آسان است. Lenkeng LKV2000N از رزولوشن VGA: 640 x 480، 800 x 600، 1024 x 768، 1280 x 768 پشتیبانی میکند. مبدل VGA به AV لنکنگ مدل Lenkeng LKV2000N دارای ابعاد 105x55x22mm بوده و وزن آن 461 گرم است. 

مشخصات
گارانتی
گارانتی اصلی (1سال)
ابعاد
وزن
461 گرم
طول
105 میلی متر
عرض
55 میلی متر
ارتفاع
22 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت ( پیامک و واتس اپ ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر
ساعت کاری فروش حضوری و جوابگویی سایت :
شنبه تا چهارشنبه ۹:۳۰ الی ۱۸  پنچشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.