pic

مبدل نوار کاست ایزد کپ EZCap 218


ویژگی های محصول

    تبدیل نوار کاست به MP3

    دارای فناوری UAC

    پشتیبانی از Windows و Mac OS.

    دارای رابط USB 2.0

    دارای عملکرد Auto-Rerverse.

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 662
وضعیت موجودی : توقف تولید

مشخصات کلی مبدل کاست USB ezcap 218:

  • مجموعه کاست گرانبها و قدیمی شما را به MP3 تبدیل می کند.
  • دارای فناوری UAC ، نصب دستی درایور نیازی نیست.
  • پشتیبانی از Windows و Mac OS.
  • همراه با نرم افزار مبدل نوار که شما رهنمایی میکند.
  • منبع تغذیه از دو روش باتری AA یا عملکرد با USB.
  • دارای عملکرد Auto-Rerverse.
  • دارای طراحی جمع و جور و قابل حمل.
  • قابل استفاده به عنوان نوار کاست شخصی.

 

 

در رایانه خود نوار موسیقی را به فرمت دیجیتال تبدیل کنید!

مبدل کاست ezcap 218 USB را به رایانه خود وصل کنید و موسیقی نوار قدیمی خود را به فرمت دیجیتال تبدیل کنید و آنها را در دستگاه های دیجیتال خود مانند گوشی همراه به اشتراک بگذارید. تبدیل نوار کاست ezcap 218 USB یکی از جدیدترین مبدل های EZCap میباشد و توسط  نادرکامپیوتر، نماینده رسمی فروش محصولات EZCap در ایران، ارائه میگردد.

 

 

فناوری UAC ، پشتیبانی از سیستم چندگانه

تبدیل نوار کاست ezcap 218 دارای فناوری UAC است، به همبن دلیل نیازی به نصب دستی درایور نخواهید داشت. این مبدل کاست از سیستم های Windows و Mac پشتیبانی می کند. همچنین دارای نرم افزار قدرتمند ضبط و ویرایش صدا میباشد. با استفاده از مبدل ایزدکپ 218 می توانید موسیقی خود را کپچر و ویرایش کنید و در محصولات دیجیتالی خود مانند تلفن های هوشمند به اشتراک بگذارید.

 

 

استفاده به عنوان پخش کننده کاست شخصی

مبدل کاست ezcap 218 USB همچنین می تواند به عنوان پخش کننده کاست شخصی مورد استفاده قرار گیرد. بعد از اینکه هدفون یا سیستم بلندگوی خود را به مبدل وصل گردید، میتوانید به راحتی به موسیقی نوار قدیمی خود گوش دهید. تبدیل نوار کاست ezcap 218 دارای قابلیت auto-reverse است. این قابلیت سبب میگردد که دیگر نیازی به تغییر سمت نوار نداشته باشید و به صورا اتوماتیک اینکار انجام میشود. این مبدل دارای دو روش برای تغذیه میباشد یکی  از طریق باتری AA و دیگری انتخاب منبع تغذیه USB.

 

 

عملکرد مشابه مبدل کاست USB ezcap 218B با مدل ezcap 218

به غیر از همه عملکردهای مدل ezcap 218، مبدل کاست ezcap 218B USB همچنان به شما امکان می دهد تا صدای آنالوگ اضافی را وارد کرده و آن را در فرمت صدای دیجیتال کپچر کنید.

 

 

مشخصات فنی مبدل کاست ezcap 218 USB:

  • رابط میزبان: USB 2.0
  • ورودی صدا: محل قرار گرفتن کاست
  • خروجی صدا: هدفون (جک استریو 3.5 میلی متری)
  • رابط کاربری: دکمه PLAY و سایر دکمه ها، کلید تعویض، کلید کنترل صدا، مینی USB برای اتصال کامپیوتر به برق یا تبدیل
  • اطلاعات ضبط: .mp3 یا .wav ، 128Kbps
  • منبع تغذیه: 2 عدد باتری AA ، یا برق USB 5V DC
  • زمان کار: 1 ساعت با 2 عدد باتری AA
  • سیستم مورد نیاز: یک پورت USB 2.0 موجود، CPU 1.4 هرتز P4 یا بالاتر، 256 مگابایت RAM، کارت VGA با حافظه 32 مگابایت، ویندوز 7 ، 8 ، 10
  • محتویات بسته: ezcap218 USB Cassette Converter، هدفون، کابل مینی USB ، CD نرم افزار، دفترچه راهنما
ابعاد
وزن
180 گرم
طول
113 میلی متر
عرض
85 میلی متر
ارتفاع
32 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت ( پیامک و واتس اپ ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر
ساعت کاری فروش حضوری و جوابگویی سایت :
شنبه تا چهارشنبه ۹:۳۰ الی ۱۸  پنچشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.