pic

مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ فرانت FARANET FN-D140


ویژگی های محصول

    دارای ورودی های 1x Coaxial RCA/F, 1x Optical(Toslink)/F

    دارای خروجی 2x L/R RCA Jack

    پشتیبانی از کانال LPCM

     

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 721
وضعیت موجودی : ناموجود

مشخصات کلی مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ فرانت مدل FARANET FN-D140:

  • دارای ورودی های 1x Coaxial RCA/F, 1x Optical(Toslink)/F
  • دارای خروجی 2x L/R RCA Jack
  • پشتیبانی از کانال LPCM
  • منبع تغذیه: 5V 1A DC Adapter
  • فرکانس: 192 KHz@24bit
  • سیگنال های صوتی دیجیتال S/PDIF یا TOSLink را به سیگنال های L/R آنالوگ تبدیل می کند. Dolby Digital 5 را تبدیل نمی کند.
  • فیلتر درون یابی دیجیتال و مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC).
  • ورودی صوتی دیجیتال فشرده نشده را می پذیرد.
  • دارای 2 کانال LPCM (Linear Pulse Code Modulation).
  • جریان بیت ورودی 24 بیتی S/PDIF در کانال های چپ و راست.
  • پشتیبانی از نرخ داده تا S/PDIF 192kHz@24bits برای تبدیل L/R آنالوگ.
  • درگاه ورودی: DC in، نوری (TOSLlink)، کواکسیال.
  • پورت خروجی: L/R

 

مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ فرانت مدل FARANET FN-D140 دارای 1 ورودی Coaxial RCA/F و 1 ورودی Optical(Toslink)/F بوده و همچنین دارای 2 خروجی L/R RCA Jack میباشد. با FARANET FN-D140 براحتی میتوانید صدای دیجیتال را به آنالوگ با بهترین کیفیت تبدیل کنید. زمانی میتوانید از مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ فرانت مدل FARANET FN-D140 استفاده نمایید که دستگاه پلیر شما دارای خروجی صدای OPTICAL یا دیجیتال باشد و دستگاه نمایشگر شما دارای وروی صدای COMPOSITE یا آنالوگ باشد یا حتی بالعکس. FARANET FN-D140 از کانال LPCM پشتیبانی میکند. در ادامه بیشتر با مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ فرانت مدل FARANET FN-D140 آشنا خواهید شد. 

 

 

مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ فرانت مدل FARANET FN-D140 برای تبدیل صدای OPTICAL به صدای COMPOSITE مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از این مبدل میتوانید سیگنال های صوتی دیجیتال S/PDIF یا TOSLink را به سیگنال های L/R آنالوگ تبدیل می کند. جالب است بدانید که مبدل FARANET FN-D140 از فرمت صدای Dolby Digital 5 پشتیبانی نمیکند.

 

 

مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ فرانت مدل FARANET FN-D140 این امکان را به شما میدهد که سوئیچینگ صدا را در مصارف خانگی و حرفه‌ای انجام دهید. هنگام نصب و استفاده از مبدل فرانت FN-D140 نیازی به هیچ گونه نرم افزار یا سخت افزاری نیست، فقط کافیست منبع تغذیه 5 ولت را متصل کرده و تبدیل سیگنال را انجام دهید.

 

 

مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ فرانت مدل FN-D140 دارای ابعاد 25 × 41 × 64 میلی متر بوده و وزن آن 68 گرم است.

 

 

مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ فرانت مدل FARANET FN-D140 از فرکانس S/PDIF 192KHz@24bit برای تبدیل به آنالوگ پشتیبانی میکند. FARANET FN-D140 به منبع تغذیه 5V 1A DC Adapter نیاز داشته و طول کابل آداپتور 1.5 متر است. مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ فرانت مدل FARANET FN-D140 دارای دو کانال LPCM بوده که مخفف عبارت Linear Pulse Code Modulation است. مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ فرانت مدل FARANET FN-D140 از ورودی صدای استریو L/R از طریق جک صوتی 3.5 میلی متری نیز پشتیبانی میکند. مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ فرانت مدل FARANET FN-D140 بسیار جمع و جور طراحی شده و براحتی در هر مکانی قابل حمل است. 

مشخصات
گارانتی
گارانتی اصلی (1سال)
ابعاد
وزن
68 گرم
طول
64 میلی متر
عرض
41 میلی متر
ارتفاع
25 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت ( پیامک و واتس اپ ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر
ساعت کاری فروش حضوری و جوابگویی سایت :
شنبه تا چهارشنبه ۹:۳۰ الی ۱۸  پنچشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.