ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.
pic

اندروید باکس MyGica ATV329X


ویژگی های محصول

    . اندروید باکس

    . اتصال از طریق HDMI

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 464
وضعیت موجودی : توقف تولید
محصول جدید شرکت مای جیکا با نام MyGica ATV329X از خانواده اندروید باکس ، یک دستگاه با ابعاد کوچک و کارایی های بالا می باشد. این محصول مانند دیگر محصولات MyGica توسط فروشگاه آنلاین نادرکامپیوتر که دارای نمایندگی انحصاری فروش محصولات مایجیکا میباشد، ارائه میگردد. از لحاظ سخت افزاری این دستگاه شبیه به MyGica ATV495 Pro می باشد با این تفاوت که هم قابلیت پشتیبانی از تصاویر HDR را دارد و هم دارای اندروید نسخه 7.1 می باشد که یکی از اولین اندروید باکس های معتبر دنیا با اندروید نسخه 7 می باشد. 
 

این دستگاه از یک پردازنده 4 هسته ای 2 گیگاهرتزی بهره می برد که در کنار رم 2 گیگابایتی و گرافیک 5 هسته ای Mali-450 امکان نصب هر برنامه ای را می دهد. همچنین امکان پخش فیلم با کیفیت 4K@60 توسط این دستگاه با این مشخصات امکان پذیر است و هر فیلمی با هر کیفیتی توسط این محصول قابل پخش است. ابعاد اندروید باکس مایجیکا 115x114x27mm بوده و وزن آن 258g میباشد.

پشتیبانی سخت افزاری از کدک H.265
یکی دیگر از برتری های اندروید باکس ATV495 Pro نسبت به سایر محصول های مشابه خود، پشتیبانی سخت افزار از Decoding کدک H.265 می باشد. شاید بهتر باشد اطالاعات بیشتری از کدک های H.264 و H.265 داشته باشید تا به کارایی و مزیت پشتیبانی سخت افزاری از کدک H.265 این اندروید باکس پی ببرید.
 
 
کدک H.264 چیست؟ 
یک کدک بسیار محبوب و فراگیر برای فیلم ها و ویدئوهای با کیفیت بالا با  حجم بسیار پایین . در واقع برای بیان علت محبوبیت و موفقیت این کدک در سال های اخیر می توان به ویدئوهای کیفیت بالای آن در نرخ بیت پایین و پشتیبانی گسترده‌ی دستگاه‌های پخش از آن اشاره کرد؛ بطوری که تقریباً تمامی دستگاه‌هایی که ظرف ۵ تا ده سال گذشته ساخته شده‌اند قادرند فایل‌های ویدئویی که با این استاندارد کدگذاری شده‌ باشند را پخش کنند. این استاندارد همچنین بسیار منعطف است و علاوه بر استفاده در ویدئوهای با نرخ بیت پایین، در ویدئوهای با کیفیت و دارای نرخ بیت بالا  هم استفاده می‌شود. در حالی که استاندارد H.264 همچنان کارایی بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد، استاندارد جدیدی آمده است تا مرزهای کارآمدی و بهینه بودن کدگذاری ویدئویی را بار دیگر جابجا کند. این استاندارد که اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، HEVC یا «کدگذاری ویدئویی پربازده» (High Efficiency Video Coding) نام دارد و از آنجایی که آمده است تا جانشین شایسته‌ای برای H.264 باشد، با نام H.265 نیز شناخته می‌شود.
 

دلیل برتری H.265 نسبت به H.264 چیست؟

برتری اصلی کدک H.265 (که با نام HEVC هم شناخته می شود) نسبت به کدک H.264 در این است که در کیفیت‌های یکسان، نرخ فشرده‌سازی دوبرابری ارائه می‌کند. این یعنی ویدئویی که با استفاده از HEVC فشرده شود، حجمی برابر با نصف ویدئوی مشابهی که با استفاده از استاندارد H.264 فشرده شده است اشغال خواهد کرد و این در حالی است که کیفیت هر دو ویدئو تقریباً یکسان خواهد بود.

HEVC بسیاری از ویژگی‌های خود را از H.264 وام گرفته است؛ برای مثال در هر دو این استانداردها از تکنیکی با نام «پیش‌بینی جبرانی حرکت» (motion compensated prediction) برای پیدا کردن نواحی زائد در یک فریم استفاده می‌شود. منظور از نواحی زائد، قسمت‌هایی از تصویر است که در چندین فریم تغییری نمی‌کنند و می‌توان به جای تکرار آن‌ها در هر فریم و اختصاص حجم اضافه به این قسمت‌ها، تنها یک نسخه از آن‌ها را نگه داشته و در فریم‌های مختلف از همان یک نسخه استفاده کرد. در استاندارد H.264 اندازه‌ی این قسمت‌ها به قطعات مربعی شکل ۱۶ در ۱۶ پیکسل محدود می‌شد؛ اما با افزایش این اندازه به ۶۴ در ۶۴ پیکسل در استاندارد HEVC، مقدار فشرده‌سازی ویدئو افزایش چشمگیری خواهد داشت.

 

 

دیگر بهبودهای HEVC نسبت به استاندارد قبلی که اجازه‌ی فشرده‌سازی بیش از پیش را به آن می‌دهند عبارتند از تقسیم‌بندی بلوک‌ها با سایز متغییر (ariable-block-size segmentation)، فیلتر‌های جبران حرکت (motion compensation filters)، فیلترینگ تطبیقی آفست (adaptive offset filtering) و پیش‌بینی برداری حرکتِ بهبود یافته (motion vector prediction).

با ذکر تمامی موارد بالا که خلاصه ای از برتری های کدک H.265 نسبت به H.264 بود، می توانیم به ارزش قابلیت جدید اندروید باکس ATV495 Pro یعنی همان پشتیبانی سخت افزاری از Decoding یا همان رمزگشایی کدک H.265 پی ببریم.

پشتیبانی از KODI

نرم افزار KODI به صورت پیشفرض بر روی اندروید باکس ATV586 نصب شده که لذت استفاده از این دستگاه را برای شما چندین برابر خواهد کرد. شاید بهتر باشد کمی در مورد KODI برایتان توضیح دهیم تا از قابلیت های بی نظیر این نرم افزار مطلع شده تا بتوانید از آن لذت ببرید.
 
 
 
KODI چیست ؟
KODI که در گذشته (نسخه 14 به قبل) با نام XBMC شناخته می شد، یک نرم افزار پخش کننده رسانه یا همان مدیا سنتر بوده  که به عوان یک نرم افزار رایگان، متن باز (Open Source) - چند پلت فرمه با قابلیت نصب و پشتیبانی در انواع سیستم عامل ها مانند اندروید - آی او اس - لینوکس - ویندوز - بی اس دی  و ... می باشد. از کودی در ابتدا به عنوان نرم افزار مدیریت و پخش فایلهای چندرسانه ای استفاده می شد اما به دلیل متن باز بودن و گسترش امکانات و افزونه های آن، اکنون به یکی نرم افزار فوق العاده قدرتمند در تمام ابعاد رسانه شده است. Kodi هیچگونه محتوای رسانه ای در خود ندارد اما به وسیله آن می توانید علاوه بر پخش فایل های ویدئویی و صوتی خود، از امکانات دیگر آن نظیر پخش مستقیم اینترنتی شبکه های مختلف، دریافت و پخش فیلم ها و سریال های مورد علاقه تان از طریق اینترنت، به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری با دستگاه های دیگر و صدها قابلیت دیگر که در این متن نمی گنجد را در اختیار داشته باشید.
یکی از مهم ترین قابلیت این نرم افزار که به آن اشاره کردیم قابلیت نصب افزونه یا پلاگین می باشد. این قابلیت شما را از بسیاری نرم افزارهای دیگر پخش رسانه کاملا بی نیاز می کند. افزونه هایی جهت پخش و نمایش انواع فیلم ها و سریال ها، فیلم های مستند ، شبکه های رادیوی اینترنتی - پخش اینترنتی شبکه های خبری و همچنین افزونه هایی جهت بهبود و سرعت بخشیدن به نرم افزار که لذت استفاده از KODI را چندین و چند برابر خواهد کرد.
به علت سخت افزار قوی این اندروید باکس شما قادر خواهید بود فیلم هایی با رزولوشن 4K@60 فریم را در این KODI مشاهده کرده و لذت ببرید.

بروز رسانی OTA

 شرکت MyGica همیشه آخرین و ایمن ترین و بهترین نرم افزار بروز رسانی را در اختیار می گذارد. این بروزرسانی توسط سرورهای Cloud این شرکت در سراسر دنیا قابل دسترسی می باشد تا شما بتوانید همیشه اندروید باکس به روز و کاملی در اختیار داشته باشید.
 

فروشگاه نادرکامپیوتر همیشه تاکید فراوانی بر خدمات رسانی و پشتیبانی محصولات خود دارد. به همین دلیل دقت فراوانی در انتخاب محصولات داشته و همیشه محصولاتی را انتخاب کرده که دارای دو ویژگی مشترک بوده اند : 1- تولید کننده برتر و معتبر 2- توانایی در ارائه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری. شرکت MyGica و محصولات آن از این شرایط مستثنی نبوده است. توانایی بالا در ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب، از مهم ترین دلایل انتخاب این شرکت و فروش محصولات آن توسط نادرکامپیوتر می باشد.
ابعاد

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.