pic

دانگل گیرنده و فرستنده صدا بلوتوثی Bluetooth Audio Transmitter and Receiver 2 in 1


انتخاب تعداد

ویژگی های محصول

    تا 10 متر محدوده انتقال

    600 میلی آمپر ظرفیت باطری

    8 ساعت مدت زمان کار با باطری داخلی

    2 ساعت مدت زمان شارژ

    5 ولت ولتاژ ورودی

    سازگار با جک 3.5 میلی متری

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 428
وضعیت موجودی : موجود
380,000 تومان

میخواهیم شمارا با یکی دیگر از محصولات جدید و بسیار کارامد آشنا کنیم. دانگل انتقال صدا به صورت بی سیم! این محصول بر خلاف اسم کوتاهش بسیار کاربردی است .این دانگل هم فرستنده و هم گیرنده صدا می باشد. فرستندگی و گیرندگی صدای این دانگل از طریق بلوتوث امکان پذیر است و به شما امکان اتصال به دستگاه های مختلف را می دهد. همانطور که گفتیم این دانگل هم قابلیت گیرندگی (Receiver) و هم قابلیت فرستنده (Transmitter) را دارد و امکان اتصال دو دستگاه فوق به هم نیز ممکن میباشد .در ادامه به بررسی دقیق تر این قابلیت ها می پردازیم.

 

 

بررسی قابلیت های دانگل انتقال صدا.

قابلیت گیرنده ( Receiver ) : به واسطه این قابلیت می توانید صدای پخش شده از گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر و لپتاپ خود را به دستگاه های پخش کننده صدا مانند اسپیکر، سینمای خانگی، انواع هدفون و هدست بلوتوث ، پخش اتومبیل و ... که دارای ورودی صدا AUX میباشند را از طریق بلوتوث انتقال دهید.

 

قابلیت فرستنده ( Transmitter ) : توسط این قابلیت شما می توانید با اتصال این دستگاه به خروجی صدای تلویزیون، کامپیوتر، خروجی کارت های صدا و ... ، صدا را به هدفون بلوتوث یا اسپیکر خود منتقل کنید. دیگر نیاز نیست که هدفونی با طول سیم بلند به تلویزیون وصل کرده یا از دستگا های فرستنده رادیویی استفاده کنید. در گذشته دستگا های فرستنده صدا رادیویی بودند که هنگام دریافت صدا مشکل نویز بسیار اذیت کننده بود اما با استفاده از این دانگل شما می توانید صدای خود را از طریق بلوتوث بدون مزاحمت امواج رادیویی و به صورت شفاف انتقال دهید.

 

باطری داخلی

این دانگل دارای باطری داخلی 600 میلی آمپری می باشد و از طریق کابل USB برق و انرژی مورد نیاز خود را تامین می کند. این میزان باطری ، امکان استفاده از این دانگل تا 8 ساعت به صورت مداوم را به شما می دهد.  برخورداری این دانگل از باطری داخلی و ابعاد کوچک این دانگل امکان حمل و جابجایی و استفاده از آنرا در هر محیطی فراهم می کند.

تکنولوژی بلوتوث

این دانگل از تکنولوژی بلوتوث نسخه 4.1 برای درایفت صدا و از نسخه 2.1 برای ارسال صدا استفاده می کند. ورودی و خروجی صدای این دستگاه جک صدای 3.5 میلی متری می باشد که امکان اتصال آن به انواع دستگاه های پخش را فراهم می سازد.

یکی از مزیت های این دستگاه پشتیبانی از انواع سیستم عامل های اندروید، ویندوز،iOS و ... می باشد که امکان اتصال انواع گوشی موبایل و تبلت، انواع لپ تاپ و کامپیوتر به این دستگاه را به شما می دهد.

این دانگل از انواع پروتکل ها A2DP, AVRCP, HFP, SPP HID پشتبانی می کند.

 

 

مشخصات
گارانتی
مهلت تست 7 روزه سلامت کالا
ابعاد
طول
97 میلی متر
عرض
58 میلی متر
ارتفاع
12 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha

لیست نظرات

1 نظر ثبت شده

آرش بنده زاده

انتقال صداش خوب و بدون نویزه. تا ده متر بدون مشکل به راحتی جواب داد. خودش باتری داره تا حدود ۴ ساعت نیازی به شارژ نداره. خلاصه کار راه اندازه منکه راضیم.یه مزیت دیگش اینه که هم فرستنده هست هم گیرنده .

16 تیر 1401
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت ( پیامک و واتس اپ ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر
ساعت کاری فروش حضوری و جوابگویی سایت :
شنبه تا چهارشنبه ۹:۳۰ الی ۱۸  پنچشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.