pic

اکستندر تصویر HDMI لنکنگ مدل LKV374


ویژگی های محصول

    قابلیت اکستندر HDMI تا 100 متر برای 1080P بیش از یک CAT52

    پشتیبانی از رزولوشن تصویر تا 1080P4

    رابط لینک (فرستنده / گیرنده): UTP / STP, CAT5e

    رابط: DC 5V, HDMI, RJ45

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 697
وضعیت موجودی : تماس بگیرید!

مشخصات کلی اکستندر تصویر HDMI لنکنگ مدل LKV374:

  • رزولوشن‌های ورودی HDMI پشتیبانی شده: 480i60Hz، 480p60Hz، 576i50Hz، 576p50Hz، 720p50/60Hz، 1080i50/60Hz، 1080p50/60Hz
  • رزولوشن‌های خروجی HDMI پشتیبانی شده: 480p60Hz، 576p50Hz، 720p50/60Hz، 1080p50/60Hz
  • قابلیت اکستندر HDMI تا 100 متر برای 1080P بیش از یک CAT52
  • پشتیبانی از استاندارد IEEE - 568B3
  • پشتیبانی از رزولوشن تصویر تا 1080P4
  • پشتیبانی از پهنای باند LAN: 100Mbps5.
  • سازگار با HTC P6.
  • استفاده از اتصال روتر با اتصال LAN
  • رابط لینک (فرستنده / گیرنده): UTP / STP, CAT5e
  • مصرف برق: 3.5 وات (فرستنده)، 3 وات در بالاترین رزولوشن (گیرنده)
  • نرخ انتقال داده شبکه: تا 80 مگاهرتز در بالاترین رزولوشن
  • دمای کار: -10 - 45 درجه
  • رابط: DC 5V, HDMI, RJ45
  • Width: 85 mm, Depth: 140 mm, Height: 27 mm
  • 140 گرم

اکستندر تصویر HDMI لنکنگ مدل LKV374 دارای دو بخش فرستنده و گیرنده است که فاصله انتقال از ورودی به خروجی به این شکل است که CAT5 حداکثر 80 متر بین دو دستگاه، CAT5e حداکثر 100 متر بین دو دستگاه، CAT6 حداکثر 120 متر بین دو دستگاه میباشد.

اکستندر HDMI لنکنگ مدل LKV374 روی cat5e/cat6 برای تبدیل سیگنال HDMI به TCP/IP استاندارد و انتقال از طریق کابل اینترنت یا شبکه طراحی شده است. با مزیت استاندارد  TCP/IP، می‌تواند منبع سیگنال HDMI را از کارت نمایشگر  HD، DVD، PS3، HDMI  و غیره به پروژکتور  HD، DLP، LCD، LED  و سایر تجهیزات صوتی و تصویری منتقل کند.

 

 

این توسعه‌دهنده عملکردی مانند HUB دارد، می‌توانید از یک فرستنده (فرستنده) به چهار گیرنده و در صورت نیاز، از یک گیرنده می‌توانید 1 تا 4 گیرنده را متصل کنید. بدنه این اکستندر LKV374 فلزی میباشد که از استحکام و تهویه بهتری برخوردار است.

پشتیبانی از استانداردهای HDMI و HDCP

اکستندر تصویر HDMI لنکنگ مدل LKV374 از HDMI 1.3 پشتیبانی میکند به این معنا که به راحتی می‌توانید منبع بروز خود را به اکستندر متصل کرده و تصویر مورد نظرتان را شفاف و باکیفیت روی نمایشگر مشاهده نمایید. همچنین با HDCP 1.4 سازگار است و این امکان را به شما میدهد که بتوانید اکثر دستگاه های موجود در بازار را به آن متصل کرده و تصویری عالی و بدون نویز را مشاهده نمایید.

 

 

انتقال امواج IR (ریموت کنترل)

پایانه گیرنده می تواند سیگنال های فرکانس رادیویی مادون قرمز فرکانس 20-60 کیلو هرتز را به انتهای فرستنده برگرداند و از کنترل از راه دور دستگاه منبع سیگنال می توان برای تغییر محتوا، دستگاه ها و سایر عملیات از راه دور استفاده کرد.

همچنین اگر کابل IR Out در مبدأ به فرستنده TX متصل کرده و آن را روبروی دستگاه منبع قرار دهید و همانطور کابل IR IN به گیرنده RX در مقصد متصل کنید (و یا برعکس)، میتوانید از قابلیت ریموت کنترل بهره ببرید.

 

 

دستورالعمل‌های ایمنی مهم:

  1. قبل از نصب، فرستنده TX و گیرنده RX را با هم میکس نکنید.
  2. فقط از منبع تغذیه 5 ولت DC استفاده کنید. اگر از آداپتورهایی استفاده می‌کنید که توسط کارخانه ارائه نشده‌اند، مطمئن شوید مشخصات مطابق با اکستندر دارند.
  3. به شبکه خارجی دسترسی (external network) نداشته باشید.

 

 

نحوه اتصال اکستندر مدل LKV374:

نصب اکستندر LKV374 بسیار ساده و راحت میباشد.فقط کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  1. اتصال خروجی HDMI منبع خود به فرستنده TX و ورودی HDMI نمایشگر نهایی به گیرنده RX
  2. هر دو بخش دارای خروجی LAN هستند، اتصال دو سر کابل  LAN(شبکه) به دو بخش فرستنده و گیرنده
  3. در نهایت اتصال آداپتور هر بخش و روشن شدن نمایشگر LED
مشخصات
گارانتی
نادرکامپیوتر (6ماه)
ابعاد
وزن
140 گرم
طول
140 میلی متر
عرض
85 میلی متر
ارتفاع
27 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.