pic

اکستندر تصویر HDMI بر روی فیبر نوری لنکنگ مدل LKV378A-4.0


ویژگی های محصول

    سازگاری با HDMI 1.3 و HDCP 1.4

    پشتیبانی از رزولوشن تا 1920x1080@60Hz.

    پشتیبانی از IR passback برای کنترل از راه دور.

    پشتیبانی از HDMI loop-out

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 701
وضعیت موجودی : ناموجود

مشخصات کلی اکستندر تصویر HDMI بر روی فیبر نوری لنکنگ مدل LKV378A-4.0:

  • از ماژول فیبر نوری تک حالته 1.25 گیگابیت بر ثانیه با حداکثر فاصله انتقال 40 کیلومتر پشتیبانی می کند.
  • پشتیبانی از کدک H.264
  • پشتیبانی از رزولوشن تا 1920x1080@60Hz.
  • پشتیبانی از IR passback برای کنترل از راه دور.
  • پشتیبانی از HDMI loop-out برای نظارت محلی (local)
  • حفاظت در برابر صاعقه، حفاظت از نوسانات، حفاظت ESD.
  • قابل نصب روی دیوار
  • رزولوشن های ورودی و خروجی HDMI شامل 480p@60Hz; 576p@50Hz; 720p@50/60Hz; 1080p@50/60Hz
  • سازگاری با HDMI 1.3 و HDCP 1.4

اکستندر LKV378A-4.0 از single-mode optic fiber (SMF) برای انتقال سیگنال های با وضوح بالا تا فاصله 40 کیلومتری استفاده می کند و از local loop-out و IR passback پشتیبانی می کند. این موضوع می تواند به طور گسترده در نظارت بر امنیت، سیستم های پزشکی، نمایش تجاری، فرودگاه‌ها و غیره استفاده شود.

 

 

این اکستندر با پیشرفته ترین IR blaster/receiver منحصراً طراحی شده است. در مقایسه با سایر دستگاه‌‌هایی که فقط یک سنسور در داخل دارند، بلستر/گیرنده IR این اکستندر دارای 3 سنسور در داخل است که برد طولانی‌تری از سیگنال IR و کنترل از راه دور حساس‌تر را ارائه می‌دهد.

اکستندر لنکنگ مدل LKV378A-4.0 محفظه آلیاژ آلومینیوم درجه یکی دارد و با طراحی قابل نصب روی دیوار نه تنها کیفیت خوبی را ارائه می دهد، بلکه کاربرد خوبی نیز دارد. این اکستندر لنکنگ دارای منبع تغذیه MASS متصل با گواهینامه های  FCC، UL، کیفیت و ایمنی تضمین شده است.

انتقال مسافت 40 کیلومتری

از LC interface single-mode optic fiber (SMF) پشتیبانی میکند و این قابلیت را دارد که سیگنال HDMI را تا 40 کیلومتر گسترش دهد که سیگنالی پایدار با تاخیر کم را انتقال خواهد داد.

 

 

پشتیبانی از تصاویر 1080p Full HD

اکستندر تصویر HDMI بر روی فیبر نوری لنکنگ مدل LKV378A-4.0 از 1920x1080@60Hz که بالاترین رزولوشن است پشتیبانی میکند و تصاویری پایدار، با کیفیت و بدون نویز را ارائه میدهد.

 

 

پشتیبانی از استانداردهای HDMI و HDCP

اکستندر HDMI لنکنگ مدل LKV378A-4.0 از HDMI 1.3 پشتیبانی میکند به این معنا که به راحتی میتوانید منبع بروز خود را به اکستندر متصل کرده و تصویر مورد نظرتان را شفاف و باکیفیت روی نمایشگر مشاهده نمایید. همچنین با HDCP 1.4 سازگار است و این امکان را به شما میدهد که بتوانید اکثر دستگاه های موجود در بازار را به آن متصل کرده و تصویری عالی و بدون نویز را مشاهده نمایید.

 

 

حفاظت چندگانه

اکستندر HDMI لنکنگ مدل LKV378A-4.0 دارای تراشه‌هایی است که حفاظت های متعددی مانند حفاظت ESD، حفاظت در برابر امواج (surge)، حفاظت در برابر صاعقه (lightning) برای ایمن تر و قابل اطمینان تر کردن محصول دارا میباشد. اینگونه شما با خیال راحت کار خود را انجام میدهید بدون آنکه در انتقال مشکلی پیش آید.

 

 

قابلیت نقطه به چند نقطه (point to multipoint) / نقطه به نقطه (point to point)

LKV378A-4.0 از روش اتصال نقطه به چند نقطه (point to multipoint) و نقطه به نقطه (point to point) پشتیبانی می کند. برای ارسال داده ها از یک فرستنده به چندین گیرنده (Receivers)، حداکثر 253 گیرنده در دسترس است. اتصال نقطه به چند نقطه یک فرستنده با تعداد زیادی گیرنده با روتر و توزیع کننده (distributor) کار می کند. این تابع می تواند به شما در اتصال آسان تر و صرفه جویی در هزینه کمک کند.

 

 

نحوه اتصال اکستندر تصویر HDMI لنکنگ مدل LKV378A-4.0:

نصب اکستندر LKV378A-4.0 بسیار ساده و راحت میباشد.فقط کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  1. اتصال خروجی HDMI منبع خود به فرستنده TX و ورودی HDMI نمایشگر نهایی به گیرنده RX
  2. هر دو بخش فرستنده و گیرنده دارای پورت خروجی فیبر نوری هستند، اتصال این دو بخش با استفاده از کابل فیبر نوری
  3. در نهایت اتصال آداپتور هر بخش و روشن شدن نمایشگر LED

 

مشخصات
گارانتی
نادرکامپیوتر (6ماه)
ابعاد
وزن
360 گرم
طول
138 میلی متر
عرض
82 میلی متر
ارتفاع
24 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت ( پیامک و واتس اپ ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر
ساعت کاری فروش حضوری و جوابگویی سایت :
شنبه تا چهارشنبه ۹:۳۰ الی ۱۸  پنچشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.