pic

اکستندر تصویر HDMI برند لنکنگ مدل LENKENG LKV683-4.0


ویژگی های محصول

    پشتیبانی از رزولوشن تا 4Kx2K در 30 هرتز

    سیگنال HDMI را از طریق یک کابل Cat5/5e/6 منتقل می کند

    تا 394 فوت (120 متر) در 4 x 2K در 30 هرتز گسترش می یابد

    سازگار با HDMI V1.4 و HDCP 1.4 

    قابلیت Plug & Play

    فناوری HDbitT

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 714
وضعیت موجودی : بزودی...

مشخصات کلی اکستندر تصویر HDMI برند لنکنگ مدل LENKENG LKV683-4.0 :

  • سیگنال HDMI را از طریق یک کابل Cat5/5e/6 منتقل می کند
  • تا 394 فوت (120 متر) در 4Kx2K در 30 هرتز گسترش می یابد
  • با روترها برای تقسیم و گسترش نامحدود متصل می شود
  • سازگار با HDMIV1.4 و HDCP1.4      
  • حفاظت در برابر صاعقه، حفاظت از نوسانات، حفاظت ESD.
  • قابل نصب روی دیوار
  • پشتیبانی از IR passback برای کنترل از راه دور.
  • قابلیت Plug & Play

اکستندر تصویر HDMI برند لنکنگ مدل LENKENG LKV683-4.0، ویدیو/صوت HDMI خود را با رزولوشن 4K×2K@30Hz تا 120 متر (394 فوت) از طریق کابل شبکه CAT6 گسترش دهید. برای کنترل پخش رسانه دستگاه منبع سیگنال در محل نمایش، از IR passback پشتیبانی می کند.

 

 

حفاظت چندگانه

اکستندر HDMI لنکنگ مدل LKV683-4.0 دارای تراشه‌هایی است که حفاظت های متعددی مانند حفاظت ESD، حفاظت در برابر امواج (surge)، حفاظت در برابر صاعقه (lightning) برای ایمن تر و قابل اطمینان تر کردن محصول دارا میباشد. اینگونه شما با خیال راحت کار خود را انجام میدهید بدون آنکه در انتقال مشکلی پیش آید.

 

 

پشتیبانی از استانداردهای HDMI و HDCP

اکستندر تصویر HDMI برند لنکنگ مدل LENKENG LKV683-4.0 از HDMIV1.4 پشتیبانی میکند به این معنا که به راحتی میتوانید منبع بروز خود را به اکستندر متصل کرده و تصویر مورد نظرتان را شفاف و باکیفیت روی نمایشگر مشاهده نمایید. همچنین با HDCP1.4 سازگار است و این امکان را به شما میدهد که بتوانید اکثر دستگاه های موجود در بازار را به آن متصل کرده و تصویری عالی و بدون نویز را مشاهده نمایید.

اکستندر تصویر HDMI برند لنکنگ مدل LKV683-4.0

اکستندر تصویر HDMI برند لنکنگ مدل LKV683-4.0 دارای قابلیت طولانی ترین فاصله انتقال است که می تواند به 120 متر برسد.

انتقال امواج IR (ریموت کنترل)

پایانه گیرنده می تواند سیگنال های فرکانس رادیویی مادون قرمز فرکانس 20-60 کیلوهرتز را به انتهای فرستنده برگرداند و از کنترل از راه دور دستگاه منبع سیگنال می توان برای تغییر محتوا، دستگاه ها و سایر عملیات از راه دور استفاده کرد.

 

 

LENKENG LKV683-4.0 از طریق پشتیبانی از ارسال سیگنال IR به صورت دو طرفه، امکان کنترل شدن از راه دور دستگاه منبع ورودی را دارا میباشد و این ویژگی این دستگاه را منحصر بفرد کرده است.

قابلیت نقطه به چند نقطه (point to multipoint) / نقطه به نقطه (point to point)

اکستندر تصویر HDMI برند لنکنگ مدل LENKENG LKV683-4.0 از روش اتصال نقطه به چند نقطه (point to multipoint) و نقطه به نقطه (point to point) پشتیبانی می کند. برای ارسال داده ها از یک فرستنده به چندین گیرنده (Receivers)، حداکثر 253 گیرنده در دسترس است. اتصال نقطه به چند نقطه یک فرستنده با تعداد زیادی گیرنده با روتر و توزیع کننده (distributor) کار می کند. این تابع می تواند به شما در اتصال آسان تر و صرفه جویی در هزینه کمک کند.

 

 

پشتیبانی از انتقال تصویر 4Kx2K@30Hz و فناوری HDbitT

فناوری HDbitT یک پروتکل استاندارد است که هدف آن دریافت و انتقال صدا و تصویر حرفه‌ای بر روی شبکه IP است. این قابلیت سبب میگردد که تصاویر تا 4Kx2K@30Hz با کیفیت خیلی بالاتر و با جزییات خیلی بیشتر نمایش داده شوند.

 

 

دارای تاخیر پایین و فناوری Adoptive

اکستندر HDMI لنکنگ مدل LKV683-4.0 از تاخیر انتقال بسیار پایین و نزدیک به صفر برخوردار است و همچنین از فناوری Adoptive پشتیبانی میکند.

 

مشخصات
گارانتی
نادرکامپیوتر (6ماه)
ابعاد
وزن
337 گرم
طول
107 میلی متر
عرض
94 میلی متر
ارتفاع
23 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت ( پیامک و واتس اپ ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر
ساعت کاری فروش حضوری و جوابگویی سایت :
شنبه تا چهارشنبه ۹:۳۰ الی ۱۸  پنچشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.