pic

اکستندر بی سیم دانگلی HDMI لنکنگ مدل Lenkeng LKV388mini


ویژگی های محصول

    بالاترین رزولوشن تا 1080p full HD

    پشتیبانی از HDMI1.3،

    سازگار با HDCP1.2

    حداکثر طول انتقال 15 متر

     

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 707
وضعیت موجودی : تماس بگیرید!

مشخصات کلی اکستندر بی سیم دانگلی HDMI لنکنگ مدل Lenkeng LKV388mini:

  • بالاترین رزولوشن تا 1080p full HD
  • توانایی ضد تداخل قوی با اجرا در فرکانس عملیاتی 5 گیگاهرتز
  • پشتیبانی از پیکربندی بی سیم نقطه به نقطه (point to point)
  • پشتیبانی از HDMI1.3،
  • سازگار با HDCP1.2
  • حداکثر طول انتقال 15 متر.
  • Plug and play، نصب آسان
  • دارای تائیدیه : استاندارد RoHS, تائیدیه CE, تائیدیه FCC

 

 

LKV388mini این اکستندر بی سیم HDMI شامل واحد فرستنده و واحد گیرنده است، امکان انتقال و گسترش سیگنال HDMI را تا فاصله 15 متری به صورت بی سیم فراهم می کند، دارای توانایی ضد تداخل قوی با اجرای فرکانس کاری 5 گیگاهرتز است و از اتصال نقطه به نقطه پشتیبانی می کند. این اکستندر یک پیشنهاد عالی و بسیار خوبی برای جلسات، کنفرانس، سرگرمی های خانگی و آموزش چند رسانه ای و غیره است.

فرستنده می تواند توسط منابع ورودی از طریق پورت HDMI تغذیه شود (زمانی که انتقال/اتصال پایدار نیست، یا خروجی روان نیست، لطفا از منبع تغذیه Micro USB خارجی استفاده کنید)

 

 

قابلیت نقطه به نقطه (point to point)

اکستندر LKV388mini از روش اتصال نقطه به نقطه (point to point) پشتیبانی می کند. اتصال نقطه به چند نقطه یک فرستنده با تعداد زیادی گیرنده با روتر و توزیع کننده (distributor) کار می کند. این تابع می تواند به شما در اتصال آسان تر و صرفه جویی در هزینه کمک کند.

پشتیبانی از استانداردهای HDMI و HDCP

اکستندر بی سیم دانگلی HDMI لنکنگ مدل Lenkeng LKV388mini از HDMI1.3 پشتیبانی میکند به این معنا که به راحتی میتوانید منبع بروز خود را به اکستندر متصل کرده و تصویر مورد نظرتان را شفاف و باکیفیت روی نمایشگر مشاهده نمایید. همچنین با HDCP1.2 سازگار است و این امکان را به شما میدهد که بتوانید اکثر دستگاه های موجود در بازار را به آن متصل کرده و تصویری عالی و بدون نویز را مشاهده نمایید.

 

مشخصات
گارانتی
گارانتی اصلی (1سال)
ابعاد
طول
39 میلی متر
عرض
89 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت ( پیامک و واتس اپ ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر
ساعت کاری فروش حضوری و جوابگویی سایت :
شنبه تا چهارشنبه ۹:۳۰ الی ۱۸  پنچشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.