ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.
pic

اندروید باکس A95X F4 مدل Android box 4/64


مدل
انتخاب تعداد
اتمام موجودی

ویژگی های محصول

    حافظه ذخیره سازی : 64GB DDR3

    حافظه سیستمی : 4GB DDR3

    امکان انتقال بی سیم تصویر از موبایل اندرویدبه تلویزیون

    پشتیبانی از کدک جدید AV1

    CPU یا پردازشگر مرکزی: Amlogic S905X4

    سیستم عامل: اندروید 11

    پشتیبانی از بروزرسانی OTA

     دارای بلوتوث 4.2

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 717
وضعیت موجودی : موجود
3,100,000 تومان
اتمام موجودی

مشخصات کلی اندروید باکس A95X F4 مدل 4/64:

  • پشتیبانی از کدک AV1
  • حافظه ذخیره سازی : 64GB DDR3
  • حافظه سیستمی : 4GB DDR3
  • CPU یا پردازشگر مرکزی: Amlogic S905X4
  • سیستم عامل: اندروید 11
  • کنترل از راه دور: پایه IR از راه دور / سازگار با صفحه کلید و ماوس / کنترل برنامه برای Cetusplay.
  • شبکه وای فای: Dual Band ac 2.4/5.8GHZ 2T2R MIMO
  • پشتیبانی از بروزرسانی OTA
  • پشتیبانی از نسخه HDMI 2.1
  •  دارای بلوتوث 4.2
  • پشتیبانی از فرمت تصویر HD JPEG/BMP/GIF/PNG/TIFF
  • پشتیبانی از فرمت‌های ویدئو * .mkv, *. Wmv, *. Mpg, * .mpeg, * .dat, * .avi, * .mov, * .iso, * .mp4, * .rm و * .jpg
  • پشتیبانی از فرمت های صدای MP3، AAC، WMA، RM، FLAC، Ogg و قابل برنامه ریزی با 7.1/5.1 down-mixing
  • پشتیبانی از کدک‌های HD MPEG1/2/4, H.265/HEVC, HD AVC/VC-1, RM/RMVB, Xvid, RealVideo8/9/10

اندروید باکس A95X F4 دارای طراحی شش ضلعی است، در طرفین آن یک کانکتور اترنت 10/100، USB 2.0، جک AV، HDMI 2.1، SPDIF، کانکتور برق، USB 3.0 و خواننده microSD برای افزایش حافظه داخلی وجود دارد. همچنین یک کنترل از راه دور IR دارای قابلیت برنامه ریزی با ریموت تلویزیون میباشد که در ادامه توضیح داده میشود . همچنین دارای سیستم خنک کننده غیرفعال بسیار اساسی است. در یک طرف آن دکمه ریست وجود دارد تا در صورت بروز ایراد نرم افزاری، سیستم را مجدد راه اندازی کند و بتواند آن را ریست کند.

 

 

A95X F4 با پشتیبانی از Amlogic S905X4 SoC قادر است فایل های ویدئویی کدگذاری شده با AV1 را بصورت بومی (native) پخش کند. این دستگاه که بر روی جدیدترین اندروید 11 اجرا می شود، دارای یک LED بالا رنگارنگ با حالت های روشنایی مختلف است.

اندروید باکس A95X F4 مدل 4/64  به اندروید اجازه می دهد تا به آرامی حرکت کند، برای مثال سخت افزاری بسیار برتر از Xiaomi Mi Box. این تی وی باکس دارای سیستم عامل اندروید 11، دارای ریموت کنترل و ال ای دی های رنگی پر زرق و برق می باشد. این سخت افزار همانطور که می گوییم برای سیستم های استریم پولی در نظر گرفته نشده است، اما آزادی بسیار بیشتری برای نصب و مدیریت برنامه های مختلف برای شما دارد.

 

 

سیستم و عملکرد

A95X F4 را روشن می کنیم و به طور خودکار شروع می شود، پس از چند ثانیه به لانچر جدید نصب شده می رسیم که بر اساس ردیف هایی با میانبرهای مختلف است. این انندروید باکس عملکرد خوبی دارد، شما می توانید به آرامی و به سرعت بین منوها حرکت کنید.

  • لانچر (Launcher): قابلیت تغییر رندر لانچر و رابط کاربری اندروید با کیفیت 1080p
  • Multitasking و دسترسی: Multitasking و نوتیفیکیشن‌ها قابل استفاده نیستند.
  • زبان‌ها و Google Play: همه زبان‌های بین‌المللی اندروید / Google Play نصب شده است.
  • این تی وی باکس به‌روزرسانی‌هایی از طریق OTA برای اصلاح خرابی‌های احتمالی، حداقل در حال حاضر، خواهد داشت.
  • کنترل‌های روشن/خاموش: تنظیمات Sleep mode / خاموش کردن در دسترس است.
  • نسخه سیستم و روت: Android TV 10 (64 بیت) / بدون روت / بدون منوی روت / CPU r2p0 (S905X4) / مدل ohm
  •  پشتیبانی: پشتیبانی OTA / سیستم عامل IMG موجود است.

 

برنامه ریزی ریموت کنترل اندروید تی وی

    همانطور که در توضیحات اولیه گفتیم اندروید تی وی A95XF4 دارای قابلیت برنامه ریزی میباشد که در زیر شیوه برنامه ریزی روی کنترل اندروید تی وی را توضیح میدهیم .

ابتدا ریموت کنترل تلویزیون و اندروید تی وی را روبروی هم قرار میدهیم بصورتیکه چشمی ریموتها روبروی هم باشند . دکمه خاموش / روشن داخل کادر طوسی رنگ را به مدت 5 ثانیه نگه دارید تا چراغ LED قرمز رنگ کنار آن ثابت شود . حال کلید مورد نظر جهت برنامه ریزی روی ریموت اندروید تی وی را فشار دهید و همزمان کلید مشابه بر روی ریموت تلویزیون را بزنید , LED قرمز رنگ شروع به چشمک زدن میکند پس ازثابت شدنآن یکی از کلیدهای خارج از کادر را بفشارید تا عملیات انجام شده ذخیره گردد . ( به عنوان مثال دکمه خاموش / روشن را 5 ثانیه نگه دارید سپس همزمان دکمه صدا + روی کنترل اندروید تی وی و دکمه صدا + روی ریموت تلویزیون را بفشارید , LED چشمک زده و سپس ثابت می گردد حال یکی از دکمه های بیرون کادر را بفشارید . با ریموت اندروید تی وی میتوانید صدای تلویزیون را زیاد کنید .)

 

شبکه، حافظه، رم و پورت ها

TV-Box A95X F4 دارای 4 گیگابایت رم و برای ذخیره سازی 64 گیگابایت eMMC است که می توانید با یک حافظه USB آن را افزایش دهید. دارای پورت USB 3.0 برای اتصال درایوهای اکستنرنال (read only) یا لوازم جانبی و همچنین یک پورت USB 2.0 اضافی نیز دارید. در بخش شبکه یک آداپتور بی سیم Wifi ac + Bluetooth 4.2 پیدا می کنید.

 

 

کانکتورهای موجود در جعبه پلاستیکی عبارتند از یک پورت USB 2.0، یک USB 3.0 دیگر، جک 2.5 میلی متری صدا، خروجی صدای دیجیتال SPDIF، Ethernet و یک خروجی تصویر HDMI 2.1. طبق معمول کابل HDMI، منبع تغذیه و یک ریموت کنترل اولیه IR برای استفاده از این اسمارت باکس از همان لحظه اول در نظر گرفته شده است.

  • فضای ذخیره سازی: مجموع 8 گیگابایت، 3.5 گیگابایت رایگان / قابل ارتقا با حافظه خارجی USB.
  • RAM: مجموع 4 گیگابایت - 3 گیگابایت / DDR3 رایگان.
  • شبکه: سرعت خوب با آنتن های وای فای داخلی / برد 40dBm
  • پورت های خواندن/نوشتن: USB 3.0 OTG / در درایوهای USB خارجی فقط خواندن داده ها امکان پذیر است.

 

قدرت و عملکرد

از نظر عملکرد، اندروید باکس A95X F4 دارای تراشه چهار هسته ای Amlogic S905X4 با پردازنده های ARM Cortex-A55 محدود به 1.8 گیگاهرتز است، در بخش گرافیکی دارای یک پردازنده گرافیکی میان رده Mali-G31 MP2 است. این SoC بهبود S905X2 قبلی است و بسیار شبیه آن میباشد. همانطور که نتایج نشان می‌دهد عملکرد خوبی برای مجموعه سخت‌افزاری و عملکرد این SoC جدید AMLogic دارید، با تلویزیون جدید Googlecast برابری می‌کند و بسیار فراتر از Mi Box شیائومی است.

  • عملکرد CPU: حداقل 0.5 گیگاهرتز / 1.0 گیگاهرتز در حالت کار / حداکثر 1.8 گیگاهرتز

 

 

سیستم استریم

A95X F4 دارای سرویس‌های استریم Youtube، Google Play Movies، Netflix، HBO، Amazon Prime Video، DAZN، IPTV و Disney+ میباشد.

  • DRM شامل:  Google Widevine L3
  • آموزش: تغییر اندازه زیرنویس ها و نشانگر ماوس در اندروید / نصب افزونه ها در KODI به روشی ساده

در مورد بازی‌ها، می‌توانیم PUBG را با کیفیت متوسط/پایین و همچنین سرویس‌های بازی cloud مانند NVIDIA GForce Now یا Google Stadia را با استفاده از APK برای نصب آن اجرا کنید. در بخش شبیه سازها حداکثر می توانید برخی از عناوین Wii را اجرا کنید، اما با بازی های دو بعدی کنسول های کلاسیک با شبیه سازهایی مانند Retroarch یا با استفاده از KODI مشکلی نخواهید داشت، سیستم عامل کامل EmuELEC هنوز با این اندروید باکس سازگار نیست.

 

 

  • بازی ها و شبیه سازها: امکان اجرای عناوینی مانند پشتیبانی PUBG / YES Vulkan / شبیه سازهای پایه در RetroArch یا KODI.
  • کنترل ها: سازگار با گیم پدهای بلوتوث یا USB.
  • این SoC در 12 نانومتر تولید می شود، مصرف انرژی نسبتاً کمی دارد و سیستم خنک کننده دمای پایین را در استفاده معمولی حفظ می کند. پردازنده سرعت ها را به درستی مدیریت می کند تا بیش از حد گرم نشود.
  • حرارت: حداقل 39 درجه سانتیگراد / کارکرد 50 درجه سانتیگراد / حداکثر. 62 درجه سانتیگراد / عملکرد را تا 85٪ حفظ می کند / منطقه حرارتی در بالا / نویز 0db
  • مصرف: خاموش 0.9 وات / حداقل 3 وات / 3.6 وات کار / حداکثر. 5.2 وات

تست تصویری و صوتی

در بخش پخش ویدئو، اندروید باکس A95X F4 با اکثر فرمت‌های ویدئویی مدرن مانند h.265، VP9 با رزولوشن اصلی 4K@60fps HDR سازگار است، اگرچه از کدک AV1 اخیر پشتیبانی می‌کند. این برنامه تنظیمات کیفیت ویدیو و تغییر rate تازه سازی خودکار ندارد. برای دریافت تصویر بهتر از برخی از خدمات استریم، پشتیبانی رسمی HDR را در دسترس دارید.

 

 

استفاده از پلیرهایی مانند KODI یا PLEX بدون کوچکترین مشکلی با نصب مستقیم از فروشگاه اندروید تی وی امکان پذیر است. از نظر صدا می توانید DD 7.1 و DTS را تا 5.1 از طریق پورت HDMI، 5.1 از طریق SPDIF و استریو از طریق جک AV پخش کنید.

  • تنظیمات ویدئو: بدون تنظیمات کیفیت تصویر / RGB، SDR / HDMI-CEC در دسترس است / بازخوانی (refresh) خودکار در دسترس نیست، نیاز به روت دارد.
  • تنظیمات صدا: HDMI 7.1 / SPDIF 5.1 / جک استریو / بدون تنظیمات صوتی USB.
  • رنگ و HDR شامل: 10 بیت / RGB / HDR 10 / HLG.
  • اشتراک گذاری رسانه: قابلیت GoogleCast ندارد و قابلیت Miracast و Airplay دارد/ DLNA با BlubblePnP / همراه با برنامه غیر رسمی AirScreen.
  • LibreELEC: این مدل با LibreELEC یا CoreELEC سازگار نیست.
  • آموزش: نصب افزونه در KODI / افکت Judder، نحوه رفع آن / راهنمای صوتی Multi-channel / اصلاح کردنdark video playback در اندروید.

بدون شک این اندروید باکس از محبوب ترین دستگاه های موجود در بازار برای کسانی خواهد بود که به دنبال چیزی مقرون به صرفه، قدرتمند هستند و نیازی به گواهی برای استریم ندارند.

 

مشخصات
گارانتی
مهلت تست 7 روزه سلامت کالا
مدل
4/64
ابعاد
وزن
110 گرم
طول
980 میلی متر
عرض
100 میلی متر
ارتفاع
20 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.