ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.
pic

اندروید باکس مینیکس MiNiX Android TV Box Neo x6


شماره محصول : محصول 215
وضعیت موجودی : توقف تولید

ویژگی ها :

  • جدیدترین نسخه اندروید Kitkat 4.4.2
  • سخت افزار فوق العاده قدرتمند ( CPU چهار هسته ای / GPU چهار هسته ای / 1GB رم / حافظه 8GB )
  • دسترسی کامل به Google Play Store (اندروید مارکت) برای دریافت نرم افزارها و بازی های روز
  • پخش تمامی فایل های تصویری با کیفیت فوق العاده Full HD 1080P
  • کنسول گیم حرفه ای و عالی برای انجام تمامی بازی های حجیم HD و 3D اندرویدی
  • پشتیبانی سخت افزاری از H.265 / HEVC
  • ساپورت WiFi 802.11b/g/n, Bluetooth 4.0  
  • پورت های ارتباطی  HDMI 1.4b / 2x USB 2.0 port / 100 Mbit LAN
  • داری مدیاپلیر قدرتمند XBMC MINIX (Gotham) Edition
  • قابلیت کنترل بوسیله اسمارت فون ها

     استریم و پخش عالی و روان محتوای Full HD 1080P :

      NEO X6  تجربه ای برجسته و عالی از نمایش و اجرای ویدیوهای Full HD 1080P و استریم به وقفه آنها ارائه می دهد.

    ویدیوی های Full HD 1080P بصورت فوق العاده بی نقص همراه با ارائه ی جزییات با وضوح بسیار بالا و رنگ های زنده و شفاف از فیلم ها و سریال ها به نمایش در می آیند.

 وای فای 150Mbps تک باند 802.11n :

NEO X6 مجهز به پیشرفته ترین آنتن اکسترنال وای فای تک باند 802.11n می باشد و به گونه ای طراحی شده که امکان دستیابی به سرعت بسیار بالا تا 150Mbps را فراهم می آورد.

NEO X6 همچنین براحتی و بدون بافر اضافی و یا تاخیر می تواند به استریم محتوای آنلاین بپردازد که مطابق با انتظارات اکثریت قریب به اتفاق کارابران ما می باشد.

پشتیبانی سخت افزاری از فرمت H.265/HEVC :

NEO X6 بصورت سخت افزاری از فرمت H.265/HEVC پشتیبانی می کند. فرمت H.265/HEVC نسل آینده فشرده سازی فایل های ویدیویست که تقریبا نزدیک به دو برابر میزان فشرده سازی در نسل قدیم خود یعنی H.264 می باشد و از کیفیت مشابهی برخوردار است.

ذخیره سازی امن داده ها :

NEO X6 اولین اندروید باکس Full HD 1080P ماست که از حافظه eMMC کنترل کننده چند رسانه ی درونی بهرمند است .

استفاده از حافظه eMMC مجموعه ای از منافع را از لحاظ کارایی، امنیت و قابلیت اطمینان، و در نهایت یک تجربه کاربری نهایی غنی تر ارائه می کند. شما می توانید مطمئن باشید که محتوای رسانه ای شما با سیستم مدیریت برق و کنترل کننده فلش مموری ، با اطمینان در NEO X6 ذخیره می شود.

                                                                                                               

 اندروید KITKAT 4.4.2 :

NEO X6 به صورت از پیش نصب شده با اندروید ™ 4.4 KitKat می آید، که مجموعه ای از ویژگی های بروزشده و دیگر ویژگی هایی را ارائه می دهد که در نسخه های قبلی سیستم عامل اندروید ™ موجود نمی باشد. NEO X6 استفاده کاملی از مدیریت بهبود یافته ی حافظه اندروید ™ 4.4.2 با مدیریت چندکاره بهتر در زمانی که کاربران به سهولت برنامه های کاربردی را تغییر می دهند می کند.                                                                  

 XBMC ویرایش MINIX Gotham :

XBMC دستگاه پخش چند رسانه ای است که اجازه می دهد کاربران بیشتر ویدئوها، موسیقی، مانند پادکست های اینترنت، و تمام فایل های رسانه ای دیجیتال معمول از رسانه های ذخیره شبکه ای را پخش کرده و تماشا کنند. نسخه XBMC MINIX Gotham به صورت از پیش نصب شده با پشتیبانی رمزگشایی (decoding) کامل سخت افزاری بر روی NEO X6 وجود دارد. این نسخه اختصاصی تجربه ای منحصر به فرد از Full HD 1080P ارائه می دهد.

                                                                                        

 

ابعاد

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha

لیست نظرات

1 نظر ثبت شده

مهدی

سلام اندروید باکس مینیکس NEO X6 ایا از مایکت یا بازار هم میشود نرم افزار دانلود کرد یا فقط از گوگل پلی میشود..سوال دوم این دستگاه در تنظیماتش از زبان فارسی پشتیبانی میکنه ...سوم . روشن بودن مداوم این دستگاه که مشگلی ندارد و فرقش با NEO X5 در چیست -------- پاسخ نادر کامپیوتر : با سلام و احترام، بله قابلیت نصب و دانلود نرم افزار از برنامه بازار و مایکت وجود دارد.این دستگاه از زبان فارسی پشتیبانی می کند.تفاوت این دستگاه با مدل Neo X5 در مدل پردازنده و گرافیکورژن اندروید می باشد.

06 بهمن 1394
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.