ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.
pic

ریموت کنترل مای جیکا MyGica Air mouse KR-41


انتخاب تعداد

ویژگی های محصول

    . برد مفید 10 متر

    . سهولت در حرکت روی صفحات و داخل نرمافزارها

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 433
وضعیت موجودی : موجود
380,000 تومان
شرکت MyGica بعد از تولید سری اول ریموت کنترل KR-41 که به صورت IR بود و پس از استقبال گسترده از آن، تصمیم گرفت سری Air Mouse این ریموت کنترل را تولید و روانه بازار کند که در حال حاضر فقط مدل IR آن موجود میباشد و برای خرید ریموت AIR MOUSE میتوانید مدل MINIX M2 بدون کیبرد و MINIX A3 با کیبرد را انتخاب نمایید . ریموت کنترل MyGica مدل Air Mouse KR-41، ریموت کنترل و کیبرد ترکیبی از IR و Wireless RF می باشد. طراحی بسیار مناسب و ارگونومیک MyGica KR-41 امکان جای گیری راحت این کنترل در دستان شما به صورت افقی و عمودی را فراهم ساخته است. کیبرد این کنترل امکان تایپ سریع کلمات را برای چت کردن، ارسال ایمیل، تایپ مقالات، وب گردی و جستجو و ... را فراهم می سازد.حرکات سریع و دقیق این ریموت کنترل بسیار شبیه دسته بازی های Nintendo Wii می باشد و به همین علت برای استفاده در انواع بازی ها با سرعت و دقت بالا قابل استفاده می باشد.
ابعاد این 1×5×16.5 سانتی متر می باشد و از دو باطری AAA (نیم قلمی) تغذیه می کند.
ریموت KR 41 به صورت Plug & Play بوده و به راحتی قابل نصب و استفاده می باشد. این قابلیت به شما امکان استفاده از این ریموت در انواع سیستم عامل های Android, Mac OSX, Windows,Linux و ... را می دهد.

مشخصات کلی :
  • نوع کنترل: Air Mouse
  • فرکانس : 2.4 گیگاهرتز
  • برد مفید : 10 متر
  • منبع تغذیه : 2 عدد باطری AAA
  • ابعاد : 1×5×16.5 سانتی متر
  • وزن : 83 گرم

ابعاد
وزن
83.5 گرم
طول
165 میلی متر
عرض
45 میلی متر
ارتفاع
15 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.