pic

کارت گرافیک اکسترنال بلک مجیک Blackmagic eGPU


تولید کننده :

Blackmagic Design

دسته بندی :

انواع محصولات Blackmagic Design

ویژگی های محصول

    یک پورت HDMI 2.0

    چهار درگاه USB 3

    نوع کابل Thunderbolt 3 (USB-C)

    طول کابل 0.5 متر

    اتصالات HDMI ، Thunderbolt 3 (USB-C) ، USB

    منبع تغذیه: AC

     

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 669
وضعیت موجودی : تماس بگیرید!

مشخصات کلی کارت گرافیک اکسترنال Blackmagic eGPU:

  • سازگار با مک با پورت‌ Thunderbolt 3
  • پردازنده گرافیکی Radeon Pro 580 با 8 گیگابایت حافظه GDDR5
  • دو پورت تاندربولت 3
  • چهار درگاه USB 3
  • یک پورت HDMI 2.0
  • قدرت 85 وات

با استفاده از کارت گرافیک اکسترنال Blackmagic eGPU عملکرد گرافیکی desktop-class را در MacBook Pro خود دریافت کنید. BlackMagic eGPU با پردازنده گرافیکی Radeon Pro 580 ساخته شده است تا هر مک با پورت Thunderbolt 3 را به یک قدرت گرافیکی تبدیل کند. با Blackmagic eGPU از بازی، فوق العاده لذت ببرید، گردش کار برنامه های حرفه ای با گرافیک بالا را سرعت ببخشید و تجربه های VR یا ایجاد محتوا را فعال کنید. Blackmagic eGPU اتصالات ورودی/خروجی داخلی یک صفحه نمایش Thunderbolt 3 را هدایت کرده و از چندین لوازم جانبی پشتیبانی میکند و مک بوک پرو شما را همزمان شارژ میکند.  

 

 

سیستم های مورد نیاز BlackMagic eGPU شامل مک با پردازنده اینتل و درگاه Thunderbolt 3 با سیستم عامل macOS High Sierra 10.13.6 یا بالاتر میباشند. Blackmagic eGPU شامل پردازنده گرافیکی Radeon Pro 580 با 8 گیگابایت حافظه DDR5 است که عملکرد گرافیکی مک متصل به شما را شبیه به iMac 27 اینچی رده بالا ارائه می دهد.

اگر Mac mini (2018) یا Mac Pro (2019) با FileVault روشن دارید، مطمئن شوید که هنگام راه اندازی، صفحه اصلی خود را مستقیماً به رایانه خود وصل کنید. پس از ورود به سیستم و مشاهده دسکتاپ macOS، می توانید صفحه نمایش را از رایانه خود جدا کرده و آن را به کارت گرافیک بلک مجیک eGPU متصل کنید. برای اتصال Apple Pro Display XDR به Blackmagic eGPU مطمئن شوید که Mac شما با macOS Catalina 10.15.2 سازگاری دارد و کارت گرافیک eGPU شما دارای آخرین سیستم عامل است.

 

 

نحوه به روز رسانی سیستم عامل eGPU خود:

  • به وب سایت Blackmagic بروید.
  • خانواده محصولات DaVinci Resolve ، Fusion و BlackMagic eGPU را انتخاب کنید.
  • آخرین سیستم عامل را برای eGPU خود بارگیری و نصب کنید.
  • وقتی Blackmagic eGPU را با کابل Thunderbolt 3 (USB-C) به مک خود متصل می کنید، آیتم نوار منوی eGPU ظاهر میشود که نشان میدهد eGPU آماده استفاده است.

eGPU Blackmagic به طور خودکار گرافیک برنامه های مبتنی بر Metal را در نمایشگرهای خارجی و دستگاه هایی که به eGPU متصل هستند را سرعت می بخشد. برای تأیید استفاده از eGPU خود می توانید از Activity Monitor استفاده کنید؛ به این صورت که:

  • Activity Monitor را باز کنید که در پوشه Utilities داخل برنامه ها قرار دارد.
  • سپس Window  و بعد GPU History را انتخاب کنید. یک نمودار ظاهر می شود که فعالیت GPU داخلی رایانه و BlackMagic eGPU را ترسیم می کند.
  • برای قطع اتصال Blackmagic eGPU، از نوار منو استفاده کنید و تا قبل از جدا کردن کابل، eGPU را به طور ایمن از مک خود جدا کنید.
  • از گزینه " Prefer external GPU" استفاده کنید!

 

 

با شروع به وسیله macOS Mojave 10.14، میتوانید " Prefer external GPU" را در پنل برنامه Get Info  در Finder فعال کنید. این گزینه به کارت گرافیک Blackmagic eGPU اجازه می دهد تا برنامه ها را در هر صفحه نمایش متصل به Mac - از جمله نمایشگرهای ساخته شده در Mac - سرعت بخشند:

  • در صورت باز بودن برنامه، از آن خارج شوید.
  • برنامه را در Finder انتخاب کنید. اکثر برنامه ها در پوشه Applications هستند. اگر برنامه را با نام مستعار یا launcher باز میکنید، روی آیکون برنامه کلیک کنید و از منوی باز شده، گزینه Show Original را انتخاب کنید. سپس برنامه اصلی را انتخاب کنید.
  • برای نمایش پنجره اطلاعات برنامه، Command-I را کلیک کنید.
  • Prefer external GPU را انتخاب و تیک آن را روشن کنید.

 

 

مشخصات فنی کارت گرافیک اکسترنال Blackmagic eGPU:

  • نوع کابل: Thunderbolt 3 (USB-C)
  • طول کابل: 1.64 فوت / 0.5 متر
  • اتصالات: HDMI ، Thunderbolt 3 (USB-C) ، USB
  • منبع تغذیه: AC
ابعاد
وزن
4500 گرم
طول
177 میلی متر
عرض
177 میلی متر
ارتفاع
295 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.