ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.
pic

کارت کپچر MyGica HD Cap X


شماره محصول : محصول 344
وضعیت موجودی : توقف تولید

مشخصات کلی:

  • دارای پردازنده IT9910 200MHz 32-bit
  • دارای رم 512MB
  • دارای ورودی Composite، Component و HDMI و خروجی HDMI
  • پردازنده قوی صدا توسط پردازنده 32 بیتی RISC  و یک موتور DSP
  • پشتیبانی از پورت HDMI 1.3, 1.4a, HDCP 1.4 compliant
  • قابلیت ضبط تصاویر با رزولوشن 1920×1080
  • قابلیت ضبط تصاویر بر روی هارد اکسترنال USB 2.0 و فلش مموری USB 2.0 و USB 3.0

کمپانی MyGica محصولی تحت عنوان HD Cap X تولید و روانه بازار کرده که از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت بسیار عالی می باشد. شما میتوانید این محصول را از فروشگاه نادر کامپیوتر که دارای نمایندگی انحصاری فروش محصولات MYGICA در ایران میباشد، تهیه نمایید.

 

 

قابلیت مهم این رکوردر ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال؛ بدون نیاز به کامپیوتر می باشد. HD Cap X قابلیت ضبط تصاویر ویدئویی از انواع دستگاه های ویدئویی مانند ویدئو ها، دوربین ها، دستگاه های DVR، ستاپ باکس ها و ... و همچنین انواع کنسول های بازی مانند PS3، Xbox 360، Xbox One، PS4 و ... را می دهد.
در گذشته برای تسریع کارت کپچر و خروجی و تحویل به کاربر، خروجی دستگاه های ویدئویی، دوربین ها و ... را به دی وی دی رکوردر وصل کرده و تصاویر بر روی DVD ضبط شده و تحویل کاربر داده می شد. اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و حذف شدن تدریجی دیسک های خام و پخش کننده های آن و همچنین هزینه بسیار پایین تر این رکوردرها نسبت به دی وی دی رکوردرها و  همچنین برخورداری دستگاه های ویدئویی و نمایشگرها از پورت های USB و امکان پخش فایل های ویدئویی،جایگزینی رکوردرهایی مانند HD Cap X به جای انواع دی وی دی رکوردها را منطقی می سازد. در ادامه به بررسی تخصصی کارت کپچر MyGica HD Cap X می پردازیم.

ضبط تصاویر با رزولوشن Full HD (1920×1080) بر روی حافظه USB

رکوردر Mygica HD Cap X با داشتن ورودی های HDMI، Component و  Compositeقابلیت ضبط تصاویر از انواع دستگاه های ویدئویی و انواع کنسول بازی را با کیفیت بالا و رزولوشن تصویری Full HD دارد. کافیست دستگاه مورد نظر را به پورت مربوطه این دستگاه متصل کنید، یک فلش مموری USB 2.0 یا USB 3.0 و یا هارد اکسترنال USB 2.0 به پورت USB این دستگاه متصل کرده و تصاویر خود را بر روی حافظه USB با کیفیت بالا ضبط کنید.


ضبط تصاویر با رزولوشن 720p و 1080p توسط HD Cap X نیاز شما در انتخاب کیفیت لازم برای کپچر کردن تصاویر را برطرف می کند. یکی از قابلیت های مهم این دستگاه ضبط تصاویر با فرمت ویدئویی MPG4 می باشد. این فرمت تصویری در عین حال که کیفیت تصاویر شما را حفظ می کند دارای حجم بسیار پایینی می باشد.ضبط تصاویر با رزولوشن 1080P یا همان Full HD حجمی تقریبا برابر 6 گیگ برای هر ساعت و با رزولوشن 720p حجمی تقریبا برابر با 1.5 گیگ می باشد که در مقایسه با کارت های کپچر دیگر حجمی بسیار پایین با کیفیت بالا ارائه می دهد. یک ساعت فیلم در رزولوشن Full HD که حجمی تقریبا برابر 6.5 گیگ دارد، به سه فایل مساوی تقسیم می شود که کار انتقال و تدوین فیلم را تسهیل می کند.

با لمس یک دکمه ضبط کنید

توسط رکوردر MyGica HD Cap X بدون نیاز به هیچ نرم افزار و تنها از طریق یک دکمه که بر روی دستگاه قرار دارد به راحتی فیلم خود را ضبط کنید.
یکی از قابلیت های مهم این دستگاه ضبط تصاویر با فرمت ویدئویی MPG4 می باشد. توجه داشته باشید کپچر فیلم ها و تصاویر با کپچرهای دیگر با رزولوشن یکسان، فایل هایی به مراتب حجیم تر از این کارت MyGica HD Cap X در اختیار شما قرار می دهد. یکی از مسایل مهم برای به اشتراک گذاری تصاویر در سایت هایی مانند یوتیوب، آپارات، فیسبوک و ...  و شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام  و ...تصاویری با کیفیت بالا و حجم پایین می باشد که کپچر MyGica HD Cap X این نیاز را به خوبی برطرف کرده است.

 


*شما می توانید فایل تصاویر ضبط شده را در نرم افزار های حرفه ای تدوین مانند Edius و ... وارد کرده، تدوین و خروجی بگیرید. این نکته برای تدوین کارها بسیار مهم و جالب توجه است. تا قبل از آمدن این کارت کپچر، فایل های کپچر شده حجم بالایی داشته و نیاز به فشرده سازی مجدد داشتند. اما HD Cap X این مشکل را برطرف کرده و فایل ها را به صورت فشرده جهت تدوین و تحویل با حجم پایین به کاربر و مشتری مهیا می سازد.

ورودی - خروجی تصاویر

پشتیبانی از انواع ورودی - خروجی های ویدئویی، امکان اتصال انواع دستگاه های ویدئویی را به شما می دهد. برخورداری از ورودی Composite و Component امکان اتصال انواع دستگاه های ویدئویی آنالوگ،کنسول بازی، دوربین های مداربسته آنالوگ، دی وی دی پلیرها، دستگاه های VHS و ... و برخورداری از ورودی HDMI امکان اتصال انواع کنسول های بازی حرفه ای و جدید، ویدئو پلیرها، دستگاه های DVR، دوربین های فیلمبرداری و ... را به شما می دهد.
 

یکی از قابلیت مهم دیگر این دستگاه داشتن خروجی پورتHDMI  است که به شما امکان مشاهده تصاویر بر روی صفحه نمایش را در هنگام ضبط تصاویر می دهد.
پشتیبانی این رکوردر از پورت های HDMI 1.3 و 1.4A امکان اتصال طیف وسیعی از دستگاه ها و کنسول های بازی را به شما می دهد.

نکته آخر

طبق بررسی های تخصصی تیم فنی نادرکامپیوتر این محصول از لحاظ کیفیت قابل قبول بوده و از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه است. کیفیت ساخت پورت های ورودی و خروجی از کیفیت بسیار مناسب بوده و نویز و افت کیفیتی را وارد تصاویر شما نمی کند. برای تست سخت افزار داخلی، جنس بدنه و خروجی تهویه آن، رکوردر به صورت مدوام تا 15 ساعت تست شده و هم در قسمت ورودی و خروجی و هم در قسمت ضبط تصاویر جواب خود را به خوبی پس داده است! این کارت کپچر با انواع فلش USB 2.0 و USB 3.0 و همچنین انواع هارد اکسترنال USB 2.0 و همچنین هاردهای USB 3.0 برند Adata مدل های HD710 1TB، HD710 2TB، HD710m 1TB، HD710m 2TB، HV620 1TB، HV 620 2TB تست شده و کار می کند. ابعاد این کپچر کارت 131x85x24mm بوده و وزن آن 123g  میباشد.

 

مشخصات
گارانتی
مهلت تست 7 روزه سلامت کالا
ابعاد

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha

محصولات مرتبط

تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.