pic

هدفون بی سیم نیا مدل NIAX9


ویژگی های محصول

    نوع هدفون دورگوشی و بی سیم

    دارای بلوتوث با نسخه 4.2

    شارژ از طریق درگاه Micro USB

    برد 10 متر

    پشتیبانی از پروفایل‌های A2DP, AVRCP, HFP, HSP

     

     

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 643
وضعیت موجودی : توقف تولید

مشخصات کلی هدفون بی سیم نیا مدل NIA-X9 :

  • هدفون استریو بازی با میکروفون پرقدرت سازگار با همه دستگاه های صوتی با مینی جک 3.5 میلی متری
  • درایورهای 40 میلی متری همراه با مگنت‌هایی با کیفیت بالا، صدایی عالی ارائه می دهند و میکروفون با قابلیت انعطاف پذیری همه جانبه، گفتگوی شفاف را تضمین می کند.
  • بالشتک های راحت برای پوشش کامل گوش ، ساخته شده از مواد فوق العاده سبک، مناسب برای بازی‌های طولانی
  • دارای برد 10 متر
  • دارای کابل بلند 1 متر.

هدفون NIA-X9 که در رنگ مشکی ارائه میشود، یکی از انواع هدفون های دور گوشی و بی‌سیم میباشد. این هدفون دارای قابلیت بلوتوث نسخه 4.2 است و به شما این قابلیت را میدهد که گوشی همراه یا پخش کننده صوتی خود به راحتی به آن وصل کنید. همچنین هدفون بی سیم NIA-X9 دارای شیاری برای کارت حافظه Micro SD است که از این طریق میتوانید محتوای مدنظرتان را گوش دهید. کاپ‌های هدفون NIA-X9 از طریق یک لولا به هدبند وصل شده اند که این امکان را به شما میدهد که کاپ‌ها را خم کنید که باعث اشغال شدن فضای کمتری است یا بچرخانید و به راحتی آن را روی گوش تنظیم کنید.

 

 

از دیگر قابلیت‌های هدفون بی سیم NIA-X9 این است که روی کاپ‌های آن دکمه‌هایی برای کنترل آهنگ یا خاموش روشن کردن بکار برده شده است که کارایی آن را افزایش میدهند. این هدفون از طریق درگاه Micro USB قابل شارژ میباشد که حداکثر 8 ساعت حالت پخش داشته و حداکثر 200 ساعت حالت آماده باش را دارا میباشد. این هدفون حدودا 2 ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد. رادیو با موج FM یکی دیگر از قابلیت‌های هدفون NIA-X9 بشمار میرود. محتوای درون جعبه این هدفون شامل کابل شارژ Micro USB و کابل AUX هدفون با طول 1 متر میباشد.

مشخصات
گارانتی
مهلت تست 7 روزه سلامت کالا
ابعاد

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.