ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.
pic

هدست واقعیت مجازی آمی ست Amyset


شماره محصول : محصول 300
وضعیت موجودی : توقف تولید

آمی سِت (Amyset) دریچه ای است که ورود به دنیای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را برای شما میسر می سازد. شما به راحتی با استفاده از هدست آمی سِت و تلفن همراه هوشمند خود می توانید به دنیای واقعیت مجازی وارد شوید و از امکانات و تکنولوژی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بهره ببرید.
هدست واقعیت مجازی Amyset با قرار گرفتن در مقابل دیدگان شما و نمایش همه آنچه قرار است در دنیای مجازی برایتان اتفاق بیافتد، شما را به دنیای دیگری منتقل می‌کنند.

در باب پشتیبانی و گارانتی محصول نیز به اطلاع میرساند، این محصول برای خریدارانش و مشترکانش گارانتی دائمی ارائه خواهد کرد، که به زودی با معرفی نمایندگی ها اطلاع رسانی خواهد گردید. ضمنا شما به همراه محصول یک لوح فشرده (DVD) مالتی مدیا شامل آموزش ها و بیش از صد نرم افزار، شبیه ساز و بازی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مبتنی بر تلفن همراه را دریافت خواهید کرد.

اگر شما یکی از دارندگان هدست آمی سِت هستید، برای شروع استفاده به لوح فشرده (DVD) موجود در پکیج خریداری شده مراجعه فرمائید، چرا که آموزش استفاده، طریق راه اندازی و بیش از 100 نرم افزار، بازی و شبیه ساز برای استفاده ساده تر شما عزیزان قرار داده شده است که به سادگی میتوانید از آن استفاده کنید.

اما اگر حوصله و یا امکان استفاده از DVD موجود را ندارید و یا دانلود نرم افزارهای مورد نیاز را به انتقال فایل از کامپیوتر شخصی به موبایل ترجیح میدهید، اصلا نگران نباشید. چرا که شما چه به واسطه ی QR کد موجود روی بسته و چه به واسطه تگ NFC و چه از هر طریق دیگری به این آدرس منتقل شده اید برای شروع تنها کافیست که نرم افزار Amyset را دانلود کنید تا به همه نرم افزارها و آموزش های موجود در DVD دسترسی داشته باشید.

 

برای دانلود نرم افزار رایگان Amyset مخصوص سیستم عامل آندروید

یا

از QR کد زیر استفاده کنید :

(به واسطه این نرم افزار شما میتوانید از آخرین نرم افزارهای موجود در زمینه VR و AR مطلع گردید و سایر اخبار و اطلاعات و آموزش های مورد نیاز را نیز میتوانید از طریق همین نرم افزار پیگیر باشید)

برای دانلود سایر نرم افزارهای VR و AR موجود (بیش از 100 عنوان) برای سه سیستم عامل Android، IOS و Windows Phone به DVD موجود در محصول مراجعه فرمائید.

اینجا کلیک کنید

بازی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده باشگاه تیراندازی (Shooting Club) نیز بازی تولیدی استودیو آمیتیس میباشد که به صورت رایگان تقدیم حضور همه بازیبازان خوب ایرانی میشود.

جهت دریافت بازی رایگان باشگاه تیراندازی (Shooting Club) تحت سیستم عامل آندروید

و یا از طریق qr کد زیر اقدام به دانلود از طریق موبایل کنید:

واقعیت مجازی چیست؟
واقعیت مجازی (Virtual Reality – که به اختصار به آن VR نیز گفته میشود) این روزها تب و تاب بسیاری را در دنیای تکنولوژی به پا کرده است، واقعیت مجازی در واقع تلاش بشر برای تسهیل رابط کاربری در استفاده از رسانه است. تلاش برای شکستن دیوار بین واقعیت و فضای مجازی، تلاشی برای تجربه ی قدم گذاشتن در فضای مجازی، تلاشی که بعد از چند دهه تلاش امکان پذیرتر از  همیشه دریچه ای جدید را پیش چشمان مخاطب خواهد گشود و به شعارهای دهه 90 میلادی جامه عمل پوشانده است.

حضور فیزیکال یک شخص در دنیایی مجازی رویای دیرینه بشر محسوب میگردد، رویایی که این روزها ملموس تر از همیشه رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته است! دنیای خلق شده توسط رسانه های دیجیتال با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی به کاربر اجازه میدهد تا کاملا احساس کند که در فضای مجازیقرار دارد و طی مدت استفاده به طور کامل از دنیای واقعی دور گردد.
به وسیله این تکنولوژی دنیای مجازی در مقابل چشمان شما شکل می گیرد و با حرکت سر و بدن می توانید تعاملی کاملا طبیعی با دنیای مجازی بر قرار کنید و با چرخش سر خود به اطراف، محیطی را مشاهده نماید که سازندگان دنیای مجازی به صورت گرافیک رایانه ای، فیلم یا عکس از نمای 360 درجه از محیط های واقعی ساخته و تجربه حضور در این مکان ها را برای شما امکان پذیر نموده اند.

این دقیقا نقطه ای است که فاصله بین رویا و واقعیت‌ در هم شکسته و فرد را کاملا به دنیایی مجازی منتقل میسازد و این به مراتب بر تاثیر گذاری این رسانه می افزاید.

عبارت واقعیت مجازی با بهره گیری از دو کلمه کاملا متناقض‌ در کنار هم قصد معرفی تکنولوژی جدیدی را دارد که فرد را آنچنان در خود فرو میبرد که طی مدت استفاده  به طور کامل با محیط اطراف خود احساس بیگانگی خواهد کرد و اعمالش در حین بهره گیری و استفاده از این رسانه جدید برای اطرافیان نیز بسیار تعجب برانگیز است.
نکته: واقعیت مجازی را با نام واقعیت مصنوعی یا Artificial Reality نیز می شناسند.

واقعیت افزوده چیست؟
واقعیت افزوده نیز یک فناوری مبتنی بر آنالیز تصویر است که کاربر را قادر میسازد تا همراه با تصاویر دنیای واقعی که در آن قرار دارد اطلاعاتی را به صورت مجازی به دنیای واقعی بیافزاید و اطلاعات، تصاویر مجازی را افزوده به دنیای واقعی دریافت نماید.

به طور مثال کاربر میتواند با بهره گیری از دوربین موبایل یا تبلت خود که همزمان در حال نمایش تصاویر زنده از دنیای واقعی است اطلاعات بیشتری را نسبت به محیط اطراف خود دریافت نماید، برای درک این مفهوم بازی رایگان تولید استودیو آمیتیس ( باشگاه تیراندازی) با قرار دادن مُد AR این امکان را به شما میدهد تا سیبل های موجود در باشگاه را در کوچه، خیابان و حتی در اتاق خواب خود ببینید و بتوانید آنها را هدف گیری کنید.
پس حتما باید به این نکته مهم توجه داشت که واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کاملا با یکدیگر متفاوتند و تنها هدف یکسانی را دنبال میکنند و آن شکستن دیوارهای بین دنیای واقعی و دنیای مجازی است.

NFC Tag یا تگ NFC چیست ؟ 

ان اف سی یکی از قابلیت های وسایل اندرویدی قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی NFC است. NFC مخفف کلمه Near Field Communication است و همان طور که از اسم آن بر می آید مجموعه ای از استانداردهای مخابرات بی سیم در فاصله های بسته و کوتاه است.
هدست واقعیت مجازی آمی سِت به دو صورت مجهز به تگ NFC و بدون تگ NFC عرضه خواهد گردید، که علاقه مندان میتوانند در هنگام خرید به صورت آنلاین نسخه مجهز به تگ را دریافت نمایند.

قبل از خرید هدست Amyset مجهز به تگ NFC بررسی کنید که تلفن هوشمند شما دارای چیپ NFC باشد، اما اگر تلفن شما فاقد چیپ NFC بود نیازی به تهیه هدست مجهز به تگ را ندارید.

کاربرد تگ NFC در هدست آمی ست چیست ؟ 

تگ ان اف سی در این هدست تنها مسیر راه اندازی و استفاده از محصول را برای شما تسهیل خواهد کرد، مثلا اگر تلفن همراه شما به شبکه اینترنت متصل باشد و تنظیمات ان اف سی تلفن شما روشن باشد، با قرار دادن تلفن همراه خود در داخل هدست آمی ست به صورت اتوماتیک لینک دانلود نرم افزار آمی ست برای شما ارسال میگردد و با هر بار قراردادن تلفن همراه خود پس از نصب برنامه در هدست به صورت اتوماتیک برنامه های موجود در تلفن شما که قابل استفاده در هدست آمی ست میباشد لیست خواهد شد.

 

اما اگر تلفن همراه شما فاقد تگ ان اف سی است نگران نباشید چرا که با نصب و راه اندازی نرم افزار آمی سِت شما تنها یک تاچ ساده برای راه اندازی و دسترسی به نرم افزارها و بازی های و … مرتبط با هدست واقعیت مجازی فاصله خواهید داشت.

آیا این محصول تمامی تلفن های همراه رو ساپورت میکنه؟ 

این محصول کلیه تلفن های همراه 3.5 الی 5.5 اینچ رو تحت پوشش داره و همه برندها در این ابعاد به کمک هدست آمی سِت قادر به تماشای فیلم سه بعدی خواهند

 

 

ابعاد

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.