ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.
pic

میکرو کانورتر بلک مجیک Blackmagic Micro Converter HDMI to SDI 12G


تولید کننده :

Blackmagic Design

دسته بندی :

انواع محصولات Blackmagic Design

ویژگی های محصول

    یک ورودی HDMI و دو خروجی 12G-SDI

    پشتیبانی تا DCI 4K60 Resolution I/O

    تشخیص خودکار سیگنال ورودی

    پورت‌های SDI سطح A/B SD/HD قابل انتخاب

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 751
وضعیت موجودی : تماس بگیرید!

مشخصات کلی میکرو کانورتر بلک مجیک Blackmagic Micro Converter HDMI to SDI 12G:

  • یک ورودی HDMI و دو خروجی 12G-SDI
  • پورت‌های SDI سطح A/B SD/HD قابل انتخاب
  • پشتیبانی تا DCI 4K60 Resolution I/O
  • SDI Re-Clocking، HDMI Copy Protection
  • تشخیص خودکار سیگنال ورودی
  • طراحی فشرده و مقاوم
  • صدای جاسازی شده، برق  USB Type-C
  • نشانگرهای تصویری LED و سیگنال قدرت

Micro Converter HDMI to SDI 12G یکی از انواع مبدل‌های ویدیویی شرکت بلک مجیک است که بسیار پرطرفدار واقع شده است. این میکرو کانورتر Blackmagic از کیفیت تصاویر 4K و 3G پشتیبانی میکند. جالب است بدانید Blackmagic Micro Converter HDMI to SDI 12 درعین حال که قابلیت‌های بسیاری دارد، جزء کوچکترین مبدل در جهان شناخته شده است. این میکرو کانورتر بلک مجیک دارای 1 ورودی HDMI است که به شما این امکان را میدهد که انواع دوربین‌های HDMI و رایانه‌ها را متصل نمایید؛ همچنین دارای دو خروجی 12G-SDI میباشد که میتوانید آن‌ها را برای سیگنال‌های 3G-SDI روی سطح A و B تنظیم کنید.

Blackmagic Micro Converter HDMI to SDI 12 تولید شده توسط شرکت Blackmagic Design میباشد. شما میتوانید این محصول را توسط فروشگاه اینترنتی نادر کامپیوتر که نماینده فروش محصولات Blackmagic Design است، تهیه نمایید. میکرو کانورتر بلک مجیک Blackmagic Micro Converter HDMI to SDI 12G کوچکترین مبدل کیفیت پخش HDMI به 12G-SDI در جهان!

Blackmagic Micro Converter HDMI to SDI 12G یک مبدل ویدیویی با کیفیت پخش بالا است که برای اتصال دوربین های HDMI و رایانه به تجهیزات حرفه ای SDI عالی است! شما دو خروجی 12G-SDI دریافت می کنید که می توانند برای سیگنال های 3G-SDI روی سطح A یا B تنظیم شوند. مبدل‌های میکرو دارای اتصالات HDMI با اندازه کامل و اتصالات حرفه‌ای 12G-SDI برای کار با تمام نرخ‌های NTSC، PAL، 720p، 1080p، 1080i، 2160p، از جمله 4Kp24/47.95/48 DCI هستند. می توانید آن را از طریق USB از لپ تاپ یا شارژر تلفن همراه تغذیه کنید!

 

 

میکرو کانورتر بلک مجیک Blackmagic Micro Converter HDMI to SDI 12G بسیار کوچک و جمع و جور طراحی شده است و دارای پشتیبانی از HDMI timecode، زمانبندی مجدد SDI برای پایداری در طول کابل های طولانی و همچنین پشتیبانی از طیف گسترده ای از رزولوشن پخش حرفه ای، از جمله cine-style 48 fps میباشد. Micro Converter HDMI to SDI 12 دارای یک محفظه فلزی محکم با نشانگرهای وضعیت LED قدرت و سیگنال و رابط های اتصال است. یک پورت USB Type-C به مبدل اجازه می دهد تا به راحتی به مانیتورهای صفحه بزرگ، لپ تاپ ها، رایانه های رومیزی یا پروژکتورها متصل شود و از آنها تغذیه شود؛ و همچنین به روز رسانی سیستم عامل از رایانه Windows یا macOS را تسهیل می کند. این مبدل با استفاده از یک منبع تغذیه جداگانه تغذیه می شود.

 

 

امکاناتمیکرو کانورتر بلک مجیک Blackmagic Micro Converter HDMI to SDI 12G:

  • یک ورودی HDMI
  • دو خروجی 12G-SDI
  • فرمت های سطح A و B قابل انتخاب
  • محفظه فلزی مقاوم و اتصالات
  • پورت USB Type-C برای تغذیه از طریق یک قطعه سازگار مانند مانیتور یا لپ تاپ
  • قابل به روز رسانی از طریق پورت USB Type-C و رایانه Mac یا Windows شما
  • پشتیبانی از HDMI Timecode و SDI
  • HDMI Timecode را به SDI تبدیل می کند
  • Re-Clocking داخلی در خروجی 12G-SDI خروجی پایدار را در طول کابل های طولانی تر امکان پذیر می کند.
  • سازگار با SMPTE 259M/292M/296M/424M/425M سطح A و B
  • پشتیبانی از SDI از NTSC و PAL تا DCI/UHD 4K60
  • پشتیبانی از HDMI از NTSC و PAL تا DCI/UHD 4K60
  • نشانگرهای LED برای سیگنال های تصویری و نیرو

گزینه های تامین تغذیه:

  • از مانیتور، لپ‌تاپ یا اجزای دیگر با استفاده از پورت USB Type-C استفاده کنید

پشتیبانی از سیستم عامل:

  • macOS 10.15 Catalina
  • macOS 11.1 Big Sur یا جدیدتر
  • ویندوز 10، 64 بیتی

Micro Converter HDMI to SDI 12G همانطور که اشاره شد بسیار کوچک طراحی شده است و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. ابعاد این مبدل 78x45.72x25 میلمتر میباشد. روی مبدل Micro Converter HDMI to SDI یک پورت USB Type-C قرار داده شده است که علاوه بر اینکه میتوانید از آن برای شارژ مبدل استفاده نمایید، بلکه با اتصال آن به رایانه و دانلود نرم افزار Converter Utility، میتوانید تظیمات دستگاه را انجام دهید. سیستم عامل‌های مورد نیاز برای مبدل Blackmagic Micro Converter HDMI to SDI 12G شامل ویندوز 10, 64-bit، Mac 10.15 Catalina و Mac 11.1 Big Sur یا بالاتر میباشند.

مشخصات
گارانتی
نادرکامپیوتر (6ماه)
ابعاد
طول
78 میلی متر
عرض
46 میلی متر
ارتفاع
25 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.