pic

مبدل VGA به HDMI لنکنگ مدل LKV350Mini


ویژگی های محصول

    پشتیبانی رزولوشن ورودی VGA از 640x480@60Hz تا 1920x1080@60Hz

    امکان تأمین نیرو از USB منبع با کابل MicroUSB به USB

    دارای ورودی Audio (جک 3.5 mm)

    استفاده از فناوری (By-Pass)

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 694
وضعیت موجودی : تماس بگیرید!

مشخصات کلی مبدل VGA به HDMI لنکنگ مدل LKV350Mini:

  • پشتیبانی رزولوشن ورودی VGA از 640x480@60Hz تا 1920x1080@60Hz
  • دارای ورودی Audio (جک 3.5 mm)
  • پشتیبانی رزولوشن خروجی HDMI از 640x480@60Hz تا 1920x1080@60Hz
  • امکان تأمین نیرو از پورت VGA (در صورت پشتیبانی منبع)
  • امکان تأمین نیرو از USB منبع با کابل MicroUSB به USB

این مبدل، PC VGA و صدا را به HDMI تبدیل می‌کند و امکان اتصال کامپیوتر به تلویزیون HD 1080p را فراهم می‌کند. از رزولوشن چندگانه تا 1920x1080@60HZ پشتیبانی می کند. بدون مقیاس‌کننده (scaler) است، در حالی که از محبوب‌ترین رزولوشن‌ها برای اطمینان از سازگاری بالا پشتیبانی می‌کند.

 

 

اکنون با LKV350Mini می توانید کامپیوتر خود را به HDTV وصل کنید که شاید بزرگترین صفحه نمایش خانه شما باشد، تنها چیزی که نیاز دارید یک کابل HDMI است، سپس از رسانه هایی با کیفیت بالا لذت ببرید، در اینترنت گشت و گذار کنید یا عکس های خود را مرور کنید. Lenkeng یک تکنولوژی پردازش ویدیوی منحصر به فرد برای اطمینان از کیفیت عالی تصویر هنگام بازی با HDTV است.

 

 

مبدل VGA به HDMI لنکنگ این امکان را به شما میدهد که ورودی صدا را به صورت پورت 3.5mm قرار داده و می‌توانید تصویر ورودی همراه با صدا را به خروجی HDMI تبدیل کرده و می‌توانید تصویر مورد نظرتان را به همراه صدای دلخواه خود مشاهده کنید. این مبدل دارای ابعاد 86x46x18mm میباشد.

فناوری تبدیل ویدیو بای پس (By-Pass)

مبدل VGA به HDMI لنکنگ مدل LKV350Mini، از مزایای فناوری تبدیل منحصر به فرد لنکنگ BYpass استفاده می کند، از کپچر بدون تلفات به صفحه نمایش بزرگ و پیکسل به پیکسل برای ارائه جزئیات سیگنال اصلی پشتیبانی می کند.

 

 

رزولوشن مناسب را همانطور که می خواهید دریافت کنید

LKV350Mini با تمام رزولوشن های سیگنال های VGA سازگار است، اکنون شما مختار هستید که بهترین رزولوشن را برای دستگاه نمایشگر به دلخواه خود انتخاب کنید.

24 نوع رزولوشن اصلی VGA از فناوری بای پس (By-Pass) بهره می برند که از خروجی VGA و HDMI نیز پشتیبانی میکنند. لطفا رزولوشن مناسب را برای بهترین نمایش در تلویزیون/مانیتور/پروژکتور انتخاب کنید.

 

 

قابلیت plug and play، مبدل هوشمند

مبدل لنکنگ LKV350Mini دارای طراحی جمع و جور با ظاهر ساده بوده و پورت plug and play برای آن طراحی شده است، همچنین یک مبدل انعطاف پذیر برای انواع برنامه ها میباشد. اندازه کوچک آن امکان نصب آسان را در هر شرایطی فراهم می کند.

 

مشخصات
گارانتی
گارانتی اصلی (1سال)
ابعاد
طول
86 میلی متر
عرض
46 میلی متر
ارتفاع
18 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.