pic

مبدل مالتی ویوور بلک مجیک Blackmagic MultiView 4 HD


تولید کننده :

Blackmagic Design

دسته بندی :

انواع محصولات Blackmagic Design

ویژگی های محصول

    4 عدد ورودی SD/HD/3G-SDI

    1x SDI و 1 x خروجی HDMI

    پشتیبانی از EDID

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 755
وضعیت موجودی : تماس بگیرید!

مشخصات کلی مبدل مالتی ویوور بلک مجیک Blackmagic MultiView 4 HD:

  • 4 عدد ورودی SD/HD/3G-SDI
  • 1x SDI و 1 x خروجی HDMI
  • تشخیص خودکار سیگنال
  • SDI Re-Clocking در خروجی
  • پشتیبانی از EDID
  • نمایش برچسب های سفارشی و اندازه گیری صوتی
  • دارای محفظه فلزی فشرده
  • چند نمایشگر چهارگانه

 

مبدل مالتی ویوور بلک مجیک Blackmagic MultiView 4 HD اولین نمایشگر چندگانه HD بومی جهان است که به شما امکان می دهد منابع ویدیوی SDI کاملاً مستقل را روی یک صفحه نمایش HD نظارت کنید! در مبدل مالتی ویوور بلک مجیک Blackmagic MultiView 4 HD با همگام‌سازی مجدد کامل فریم در هر ورودی، می‌توانید هر ترکیبی از فرمت‌های SD و HD و نرخ فریم را به‌طور هم‌زمان روی یک نمایشگر نظارت کنید. هنگامی که از یک تلویزیون HD استفاده می شود، نمای چهارگانه چهار مانیتور با وضوح کامل 1080 HD را در یک صفحه نمایش می‌دهد! همچنین مبدل مالتی ویوور بلک مجیک Blackmagic MultiView 4 HD به شما این امکان را میدهد که روی صفحه نمایش سنج های صوتی، برچسب های نمایش سفارشی و موارد دیگر دریافت می کنید! 

 

مبدل مالتی ویوور بلک مجیک Blackmagic MultiView 4 HD تولید شده توسط شرکت Blackmagic Design میباشد. شما میتوانید مبدل مالتی ویوور بلک مجیک Blackmagic MultiView 4 HD را توسط فروشگاه اینترنتی نادر کامپیوتر که نماینده فروش محصولات Blackmagic Design است، تهیه نمایید. Blackmagic Design MultiView 4 HD یک مینی مبدل جمع و جور است که به شما امکان می دهد تا حداکثر چهار استریم SDI مجزا را از طریق خروجی های HDMI یا 10 بیتی SDI مالتی ویو خود نمایش دهید.

 

 

Blackmagic MultiView 4 HD از فرمت‌های SD/HD/3G-SDI پشتیبانی می‌کند و دارای تشخیص خودکار سیگنال، SDI Re-Clocking و پشتیبانی از مانیتور EDID است. ابعاد بدنه فلزی مبدل مالتی ویوور بلک مجیک Blackmagic MultiView 4 HD تقریباً 5.3 x 3.6 اینچ است و دارای منبع تغذیه با آداپتورهای بین المللی میباشد. مبدل مالتی ویوور بلک مجیک Blackmagic MultiView 4 HD با سیستم های Mac 10.15 Catalina و Mac 11.1 Big Sur یا بالاتر و Windows 10, 64-bit سازگاری دارد.

 

 

مبدل مالتی ویوور بلک مجیک Blackmagic MultiView 4 HD همچنین به شما امکان می دهد 4 منبع ویدیوی کاملاً مستقل SDI را روی یک صفحه نمایش به طور همزمان نظارت کنید! شما می توانید با مبدل مالتی ویوور بلک مجیک Blackmagic MultiView 4 HD هر ترکیبی از فرمت های SD و HD و نرخ فریم را به طور همزمان نظارت کنید. هر ویو در Blackmagic MultiView 4 HD می تواند پوشش هایی را با اطلاعاتی مانند برچسب ها، میترهای صوتی و موارد دیگر نمایش دهد و از رابط USB 2.0 یکپارچه، می توان برای به روز رسانی استفاده کرد. مبدل مالتی ویوور بلک مجیک Blackmagic MultiView 4 HD دارای هر دو خروجی SDI و HDMI برای نظارت بر روی نمایشگرهای حرفه ای SDI، پروژکتورها یا حتی تلویزیون هایی با صفحه بزرگ است!

 

 

امکانات مبدل مالتی ویوور بلک مجیک Blackmagic MultiView 4 HD:

  • دارای چهار ورودی / خروجی SDI به یک مالتی ویو SDI و HDMI
  • تشخیص خودکار سیگنال، SDI Re-Clocking خروجی
  • نظارت هر ترکیبی از فرمت های HD یا SD و نرخ فریم
  • نمایش برچسب‌های سفارشی، اندازه‌گیری صدا و موارد دیگر در هر ویو

 

 

مبدل مالتی ویوور بلک مجیک Blackmagic MultiView 4 HD به اندازه مبدل‌های 12G-SDI Teranex Mini Blackmagic Design است. این بدان معناست که می‌توانید از قفسه کوچک ترانکس برای نصب در قفسه مبدل مالتی ویوور بلک مجیک Blackmagic MultiView 4 HD استفاده کنید و این بستگی به انتخاب شما دارد. اگر در محیط‌های پخش بحرانی هستید که باید بتوانید تنظیمات را در هر لحظه تغییر دهید، می‌توانید پنل هوشمند Teranex Mini را نیز اضافه کنید. این کار به شما امکان دسترسی کامل به تمام تنظیمات مبدل مالتی ویوور بلک مجیک Blackmagic MultiView 4 HD را در منوهای گرافیکی می‌دهد که استفاده از آنها ساده‌تر و سریعتر از سوئیچ‌های روی پنل پیش فرض است.   

 

ابعاد
طول
134 میلی متر
عرض
92 میلی متر
ارتفاع
22 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.