pic

رکوردر و مانیتور بلک مجیک Blackmagic Video Assist 4K 7inch


تولید کننده :

Blackmagic Design

دسته بندی :

انواع محصولات Blackmagic Design

ویژگی های محصول

    دو ورودی Balanced Mini-XLR Audio

    دو اسلات باتری Sony  سری L

    ورودی و خروجی HDMI and 12G-SDI Video

    دارای 7" 1920x 1200 Touchscreen LCD

    1 × رابط USB-C جهت بروزرسانی

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 674
وضعیت موجودی : تماس بگیرید!

مشخصات کلی رکوردر و مانیتور بلک مجیک Video Assist 4K 7inch:

  • دارای 7" 1920x 1200 Touchscreen LCD
  • ورودی و خروجی HDMI and 12G-SDI Video
  • روشنایی 3D LUTs, 2500 cd/m²
  • دو ورودی Balanced Mini-XLR Audio
  • دو اسلات باتری Sony  سری L
  • رکورد با فرمت‌های DCI or UHD 4K HDR Video
  • 1 × رابط USB-C جهت بروزرسانی ، تنظیمات و اتصال هارد
  • ضبط تصاویر با دقت و عمق رنگ 4:2:2 - 10bit

Blackmagic Video Assist 7 ”12G HDR تولید شده توسط شرکت Blackmagic Design میباشد. شما میتوانید این محصول را توسط فروشگاه اینترنتی نادر کامپیوتر که نماینده فروش محصولات Blackmagic Design است، تهیه نمایید. Blackmagic Video Assist 7 ”12G HDR مانیتورینگ و ضبط حرفه ای را به هر دوربین SDI یا HDMI در تمام فرمت های HD ، Ultra HD، 2K و 4K DCI اضافه می کند! مانیتور super bright 2500nit 7 inch HDR از 3D LUTs پشتیبانی میکند و دارای دامنه‌های حرفه ای به همراه ابزارهای کمکی فوکوس و نوردهی قدرتمند است که به شما کمک می کند فوکوس، نوردهی و عکس های فریم را به دقت تنظیم کنید. ضبط ‌کننده‌های کارت SD دوگانه، فایل‌ها را از هر دوربینی با فرمت‌های 10‑bit 4:2:2 ProRes یا DNx ذخیره می‌کنند. همچنین دو اتصال مینی XLR با 48V Phantom Power و نویز ‑128Dbv برای ضبط صدای با کیفیت بالا و شفاف دریافت می‌کنید. به علاوه می توانید بلافاصله ویرایش را شروع کنید زیرا نیازی به تبدیل فایل ها ندارید!

Blackmagic Video Assist با استفاده از دو اسلات SD پرسرعت UHS-II در کارت های حافظه SDHC/XC ضبط می کند. همچنین می‌توانید از پورت USB 3.1 Gen 1 Type-C برای اتصال به سیستم، لپتاپ و فلش و هارد اکسترنال و ارتقاء مانیتور استفاده کنید. ویدئو با استفاده از کدهای استاندارد Apple ProRes (HQ ، 422، LT یا Proxy) و کدک های Avid DNxHD و DNxHR ضبط می شود.  ضبط تصاویر در رکوردر بلک مجیک Video Assist 7 ”12G HDR به دو روش انجام میشود: یکی روی SD Card و دیگری روی هارد اکسترنال USB-C. سیستم‌های مورد نیاز برای این رکوردر Windows 8.1 and 10، Mac 10.14 Mojave و Mac 10.15 Catalina میباشند.

 

 

رابط صفحه نمایش لمسی مانیتور رکوردر بلک مجیک Video Assist 7 ”12G HDR به شما امکان می دهد تنظیمات را تنظیم کنید و به ویژگی های نظارتی مانند histogram، waveform، RGB parade، vectorscope و بسیاری دیگر از حوزه ها و ابزارهای نوردهی دسترسی داشته باشید. همچنین در بالای مانیتور یک چراغ نمایش وجود دارد که نشان می دهد در حال کار و ضبط است. برای تغذیه مانیتور، یک آداپتور برق 12 ولت گنجانده شده است. همچنین دارای دو اسلات باتری در پشت است تا مانیتور را با استفاده از باتری‌های SONY سری L-Batteries به طور جداگانه تغذیه کند.

هنگامی که سیستم عامل را به نسخه 3.3 به روز می کنید، Blackmagic خروجی USB webcam را معرفی کرده است، بنابراین مانیتور می تواند سیگنال کامل 1080p را از طریق USB در قالب پخش استریم مناسب به رایانه شما ارسال کند. همچنین انتخاب کانال نظارت صوتی اضافه شده است.

 

 

خروجی USB Webcam با Firmware Update 3.3

در سیستم عامل نسخه 3.3 ، Blackmagic خروجی USB Webcam را معرفی کرده است که به Video Assist اجازه می دهد با استفاده از یک فرمت استریم، یک سیگنال کامل 1080p را از طریق USB به رایانه شما ارسال کند. همچنین انتخاب کانال audio monitoring اضافه شده است. این نسخه 7 اینچی همچنین دارای نگاشت صوتی XLR به کانال های مختلف و XLR external timecode است.

نمایشگر روشن 7" Full HD

این صفحه نمایش دارای یک صفحه نمایش 7" 1920x 1200 با روشنایی 2500 cd/m² برای ارزیابی عکس های شما است. کنترل های روی صفحه به شما این امکان را می دهند که روشنایی و کنتراست را بسته به موقعیت عکسبرداری تغییر دهید.

پشتیبانی از 4K

رزولوشن‌های DCI 4K، UHD 4K، 2K و HD را با پشتیبانی از 10-bit 4:2:2 HDR نظارت و ضبط کنید. همچنین 3D LUTs توسط این رکوردر پشتیبانی میشوند.

اتصالات 12G-SDI و HDMI

ویدئو و صدا با استفاده از ورودی‌های 12G-SDI و HDMI 1.4 کپچر می‌شوند که به شما امکان می‌دهد از camcorders و دوربین‌های فیلم‌برداری حرفه‌ای و همچنین دوربین‌های DSLR محبوب و دوربین‌های بدون آینه براحتی کپچر کنید. ورودی 12G-SDI BNC حتی به شما این امکان را می دهد تا تصاویر Ultra HD را مانیتور کنید. خروجی‌های Loop-through ارائه شده‌اند تا بتوانید همزمان ویدیوهای زنده یا کلیپ‌های ضبط ‌شده را در صفحه‌های بزرگ‌تر مانند نمایشگرهای پخش 4K، 2K یا HD یا پروژکتورهای HDMI نمایش دهید، در حالی که روی Video Assist مانیتور و رکورد می‌کنید. حداکثر هشت کانال صدا در خروجی تعبیه شده است و همچنین می توان با استفاده از 3.5mm stereo jack روی هدفون نظارت کرد.

 

 

نیرو (Power)

در رکوردر و مانیتور بلک مجیک Video Assist 4K 7inch یک منبع تغذیه جهانی گنجانده شده است، بنابراین می‌توانید با استفاده از ورودی 12 VDC در هر مکانی از Video Assist استفاده کنید، یا دو باتری SONY سری L-Batteries را در اسلات باتری قرار داده و مورد استفاده قرار دهید.

ورودی صدا (Audio Input)

این مانیتور همچنین دارای 2 ورودی بالانس 3-pin mini-XLR با پشتیبانی از 48V Phantom Power برای ضبط صدای واضح است.

رابط صفحه نمایش لمسی

قابلیت لمسی بودن این صفحه نمایش، کار با آن را راحت کرده است و سبب میگردد تنظیماتی مانند تنظیمات رزولوشن و فرمت کپچر و همچنین تنظیمات روشنایی و کنتراست صفحه را ساده و سریع کند. شما به کنترل های اضافی، وضعیت رکورد، histogram، waveform، vectorscope، وضعیت باتری و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.

 

 

رکورد 10 بیتی 4:2:2 ProRes و DNxHD

Blackmagic Video Assist ویدیوی شما را با کیفیت 10 بیتی 4:2:2 رکورد می کند. فایل‌ها با استفاده از کارت‌های SDXC/HC در Apple ProRes (HQ, 422, LT, Proxy) یا کدک‌های DNxHD و DNxHR در دو اسلات پرسرعت UHS-II رکورد می‌شوند. اینها فرمت های استاندارد صنعتی هستند، بنابراین می توانید بلافاصله بدون نیاز به تبدیل فایل ها، ویرایش را شروع کنید.

ابعاد
طول
193 میلی متر
عرض
131 میلی متر
ارتفاع
37 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.