pic

رکوردر تصویر بلک مجیک Blackmagic HyperDeck Studio HD Plus


تولید کننده :

Blackmagic Design

دسته بندی :

انواع محصولات Blackmagic Design

ویژگی های محصول

    تا 4K DCI با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط می کند

    تا 3840x 2160 با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبان پخش می کند

    ProRes، DNxHD و H.264 را ضبط می کند

    USB Type-C، اترنت 1G، RS-422

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 746
وضعیت موجودی : تماس بگیرید!

مشخصات کلی رکوردر تصویر بلک مجیک Blackmagic HyperDeck Studio HD Plus:

  • تا 4K DCI با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط می کند
  • تا 3840x 2160 با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبان پخش می کند
  • 1 x ورودی 6G-SDI و 1 x ورودی HDMI 2.0
  •  1x HDMI 2.0 و 2x 6G-SDI خروجی
  • ProRes، DNxHD و H.264 را ضبط می کند
  • ضبط در H.264 SDI 4:2:2 10-bit
  • ورودی و خروجی Reference و Timecode
  • USB Type-C، اترنت 1G، RS-422

HyperDeck Studio HD Plus یکی از انوع رکوردرهای شرکت Blackmagic است که قابلیت‌های زیادی دارد. این رکوردر به شما امکان می‌دهد فایل‌های ویدیویی باکیفیت را مستقیماً روی کارت های SD و رسانه SSD ضبط کنید و هرزمان که خواستید آن‌ها را از طریق رایانه با استفاده از نرم افزار پخش کرده و مشاهده کنید. Blackmagic HyperDeck Studio HD Plus از ضبط بر روی فایل‌های H.264، Apple ProRes یا DNxHD با صدای PCM یا AAC پشتیبانی می‌کنند. این رکوردر بلک مجیک برای پخش و لایو استریم بسیار پرکاربرد تلقی شده است. در ادامه بیشتر با رکوردر Blackmagic HyperDeck Studio HD Plus آشنا خواهید شد.

با Blackmagic HyperDeck Studio HD Plus شما دارای یک رکوردر ضبط/ پخش با ظاهری جمع و جور و دارای کیفیت بالا در لوکیشن در استودیو هستید که در یک قفسه نصب شده است. این رکوردر دارای یک ورودی 6G-SDI، یک ورودی HDMI 2.0، دو خروجی 6G-SDI و یک خروجی HDMI 2.0 است. خروجی Loop-through و خروجی مانیتور 3G-SDI و همچنین ورودی/خروجی reference و timecode، به این دستگاه اجازه می دهد تا در یک محیط پخش قرار گیرد.

رکوردر تصویر بلک مجیک Blackmagic HyperDeck Studio HD Plus یکی دیگر از محصولات پرکاربرد Blackmagic Design  میباشد و همانند دیگر محصولات توسط فروشگاه آنلاین نادرکامپیوتر که دارای نمایندگی فروش محصولات Blackmagic Design  میباشد، ارائه میگردد.  

 

 

دو اسلات کارت SD در رکوردر تصویر Blackmagic HyperDeck Studio HD Plus به شما امکان می دهد با زمان ضبط تقریباً نامحدود عکس بگیرید. این رکوردر همچنین از ضبط بر روی دیسک های USB از طریق درگاه خروجی USB Type-C پشتیبانی می کند. کنترل RS-422 برای کنترل خارجی پشتیبانی می‌شود و همچنین می‌توانید دستگاه را با استفاده از پورت USB یا از طریق اترنت با سرعت 1G برای کنترل سریع‌تر دک و انتقال فایل از طریق کانکتور RJ45 کنترل کنید. LCD موجود در پنل جلویی به شما امکان نظارت بر فیلم را می دهد.

ضبط و پخش UHD 4K

HyperDeck Studio HD Plus ویدیوهای UHD و DCI 4K را با حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط می کند. خروجی های 6G-SDI امکان پخش fill and key را تا 1080p60 فراهم می کند. ورودی های ویدیویی این رکوردر شامل 6G-SDI و HDMI 2.0 هستند.

 

 

خروجی های ویدیویی

دو خروجی SDI از 1080p60 و 2160p30 پشتیبانی می‌کنند و یک خروجی Loop-through سیگنال ورودی را به مانیتورها، سوییچرها یا دستگاه‌های دیگر ارسال می‌کند.

HDR

HyperDeck Studio HD Plus از ویدیوی HDR و LUTS 33 نقطه ای در خروجی 3G-SDI پشتیبانی می کند.

کدک های پشتیبانی شده

ProRes:

Apple ProRes 422 HQ QuickTime، ProRes 422 QuickTime، ProRes 422 LT QuickTime، ProRes 422 Proxy QuickTime.

DNxHD:

DNxHD 220x، DNxHD 220x MXF، DNxHD 145، DNxHD 145 MXF، DNxHD 45، DNxHD 45 MXF برای فرمت های 720p و 1080p HD تا 60 فریم بر ثانیه

H.264:

H.264 SDI 4:2:2 10-bit, H.264 High 420 8-bit, H.264 Medium 4:2:0 8-bit, H.264 Low 4:2:0 8- بیت برای همه فرمت های پیش رونده تا 1080p60.

 

 

مانیتور LCD داخلی

پنل جلویی رکوردر تصویر بلک مجیک HyperDeck Studio HD Plus همچنین دارای یک صفحه نمایش ال سی دی داخلی است که به شما امکان نظارت بر ورودی یا پخش ویدیو را می دهد. این رکوردر از طریق کنترل RS-422 و از طریق پورت اترنت یا USB قابل کنترل است.

خروجی صدا

این دستگاه دارای یک بلندگوی داخلی و همچنین جک هدفون 1/4 اینچی است.

نرم افزار گنجانده شده در رکوردر HyperDeck Studio HD Plus

HyperDeck Studio HD Plus شامل سیستم عامل Blackmagic و Blackmagic HyperDeck Setup است.

HyperDeck Studio HD Plus دارای یک طراحی مدرن بوده و جنس بدنه آن به شکلی است که باعث گرم شدن بیش از حد آن نخواهد شد. ابعاد این رکوردر 210x177x44 است و براحتی قابل حمل میباشد. رکوردر HyperDeck Studio HD Plus دارای یک پورت USB Type-C است که علاوه بر اینکه تحت عنوان وبکم به کامپیوتر متصل میگردد که بتوانید از نرم افزارهای موردنظرتان استفاده نمایید، برای ضبط فایل‌ها در هارد اکسترنال و حافظه USB مورد استفاده قرار میگیرد. سیستم عامل‌های مورد نیاز برای Blackmagic HyperDeck Studio HD Plus شامل Windows 10, 64-bit، Mac 10.15 Catalina و Mac 11.1 Big Sur یا بالاتر میباشد.

ابعاد
طول
210 میلی متر
عرض
177 میلی متر
ارتفاع
44 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.