pic

رکوردر تصویر بلک مجیک Blackmagic HyperDeck Studio HD Mini


تولید کننده :

Blackmagic Design

دسته بندی :

انواع محصولات Blackmagic Design

ویژگی های محصول

    کوچکترین رکوردر تصویر حرفه ای HD

    پشتیبانی حداکثر رزولوشن 1080p60

    ضبط در H.264 SDI 4:2:2 10-bit

    1 x ورودی 3G-SDI

    USB Type-C، اترنت 1G، RS-422

     

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 747
وضعیت موجودی : تماس بگیرید!

مشخصات کلی رکوردر تصویر بلک مجیک Blackmagic HyperDeck Studio HD Mini:

  • 1 x ورودی 3G-SDI
  •  1x HDMI و  1x 3G-SDI خروجی
  • ProRes، DNxHD و H.264 را ضبط می کند
  • ضبط در H.264 SDI 4:2:2 10-bit
  • ورودی و خروجی Reference و Timecode
  • USB Type-C، اترنت 1G، RS-422

این رکوردر تصویر بلک مجیک Blackmagic HyperDeck Studio HD Mini با داشتن یک ورودی 3G-SDI، یک خروجی HDMI و 3G-SDI، و یک خروجی وب کم USB Type-C، انعطاف پذیر است و به شما امکان می دهد به طور همزمان ورودی، ضبط و خروجی/ استریم را انجام دهید. این واحد با پشتیبانی از ورودی/ خروجی reference و timecode، کاملاً در محیط پخش قرار می‌گیرد . از این رکوردر میتوانید برای ایجاد یک ضبط ISO از هر دوربین با همگام‌سازی کامل برای کارهای زنده و پس از تولید استفاده کنید.  

رکوردر تصویر بلک مجیک Blackmagic HyperDeck Studio HD Mini یکی دیگر از محصولات پرکاربرد Blackmagic Design  میباشد و همانند دیگر محصولات توسط فروشگاه آنلاین نادرکامپیوتر که دارای نمایندگی فروش محصولات Blackmagic Design  میباشد، ارائه میگردد.  

 

 

دو اسلات کارت SD در رکوردر تصویر بلک مجیک HyperDeck Studio HD Mini به شما امکان می دهد با زمان ضبط تقریباً نامحدود عکس بگیرید. همچنین این رکوردر از ضبط بر روی دیسک های USB از طریق درگاه خروجی USB Type-C پشتیبانی می کند. کنترل RS-422 برای کنترل خارجی پشتیبانی می‌شود، همچنین می‌توانید دستگاه را با استفاده از پورت USB یا از طریق اترنت با سرعت 1G برای کنترل سریع‌تر دک و انتقال فایل از طریق کانکتور RJ45 کنترل کنید. یک LCD موجود در پنل جلویی به شما امکان نظارت بر فیلم را می دهد.

ضبط و پخش UHD 4K

HyperDeck Studio HD Mini ویدیوهای UHD و DCI 4K را با حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط می کند. خروجی های 6G-SDI امکان پخش fill and key را تا 1080p60 فراهم می کند. ورودی های ویدیویی این رکوردر شامل 6G-SDI و HDMI 2.0 هستند.

 

 

خروجی های ویدیویی

از سیگنال های SD، HD و انتخاب 3G از طریق SDI پشتیبانی میکند.

کدک های پشتیبانی شده

ProRes:

Apple ProRes 422 HQ QuickTime، ProRes 422 QuickTime، ProRes 422 LT QuickTime، ProRes 422 Proxy QuickTime.

DNxHD:

DNxHD 220x، DNxHD 220x MXF، DNxHD 145، DNxHD 145 MXF، DNxHD 45، DNxHD 45 MXF برای فرمت های 720p و 1080p HD تا 60 فریم بر ثانیه

H.264:

H.264 SDI 4:2:2 10-bit, H.264 High 420 8-bit, H.264 Medium 4:2:0 8-bit, H.264 Low 4:2:0 8- بیت برای همه فرمت های پیش رونده تا 1080p60.

 

 

مانیتور LCD داخلی

پنل جلویی رکوردر تصویر بلک مجیک HyperDeck Studio HD Mini همچنین دارای یک صفحه نمایش ال سی دی داخلی است که به شما امکان نظارت بر ورودی یا پخش ویدیو را می دهد. این رکوردر از طریق کنترل RS-422 و از طریق پورت اترنت یا USB قابل کنترل است.

نرم افزار گنجانده شده در رکوردر HyperDeck Studio HD Mini

Blackmagic HyperDeck Studio HD Mini شامل سیستم عامل Blackmagic و Blackmagic HyperDeck Setup است.

مشخصات
گارانتی
نادرکامپیوتر (6ماه)
ابعاد
طول
140 میلی متر
عرض
177 میلی متر
ارتفاع
44 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت ( پیامک و واتس اپ ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر
ساعت کاری فروش حضوری و جوابگویی سایت :
شنبه تا چهارشنبه ۹:۳۰ الی ۱۸  پنچشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.