pic

رکوردر بلک مجیک HyperDeck Shuttle HD Blackmagic


تولید کننده :

Blackmagic Design

دسته بندی :

انواع محصولات Blackmagic Design

ویژگی های محصول

    پخش کننده/ ضبط کننده رسانه رومیزی فشرده

    ضبط بر روی کارت‌های SD یا دیسک‌های USB-C

    پشتیبانی فرمت های فایل H.264، ProRes و DNx

    1 پورت ورودی و خروجی HDMI برای مانیتورینگ

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 792
وضعیت موجودی : تماس بگیرید!

مشخصات کلی رکوردر بلک مجیک HyperDeck Shuttle HD:

  • پخش کننده/ ضبط کننده رسانه رومیزی فشرده
  • 1 درگاه حافظه SD و 1 رابط USB-C برای اتصال هارد
  • ضبط بر روی کارت‌های SD یا دیسک‌های USB-C
  • ضبط HD و Full HD تا 60p
  • فرمت های فایل H.264، ProRes و DNx
  • پورت های اترنت 1 گیگابیت بر ثانیه و USB Type-C
  • 1 پورت ورودی و خروجی HDMI برای مانیتورینگ
  • قابلیت وب کم؛ عملکرد Teleprompter
  • سیستم عامل Blackmagic
  • ابعاد 45×140×176 میلی متر
  • وزن 816 گرم

HyperDeck Shuttle HD بلک مجیک از دیگر رکوردرهای حرفه‌ای و بی‌نظیر شرکت Blackmagic Design است که از کاربردهای مهم آن یکی رکورد ویدیو و دیگری پخش رسانه میباشد. وجود کنترل پنل روی آن که Search Dial گفته میشود سبب میگردد که براحتی ویدیوی مورد نظر خود را جستجو کرده و انتخاب کنید و براحتی بتوانید ویدیوهای خود را از روی SD card یا هارد اکسترنال پخش کنید. رکوردر بلک مجیک Hyperdeck Shuttle HD از رزولوشن‌های 720p و 1080p و فرمت‌های ویدیویی NTSC و PAL پشتیبانی میکند. Hyperdeck Shuttle HD به شما این قابلیت را میدهد که از چهار روش تصاویر ویدیویی خود را وارد کنید که شامل پورت HDMI و Ethernet و همچنین اتصال هارد اکسترنال و SD card میباشند.

HyperDeck Shuttle HD بلک مجیک پخش کننده کلیپ زنده و ضبط کننده اصلی عالی است!

HyperDeck Shuttle HD بلک مجیکیک ضبط کننده و پخش کننده است که برای استفاده در دسکتاپ طراحی شده است! این بدان معناست که این دستگاه چیزی فراتر از یک ضبط کننده اصلی است زیرا می توان از آن به عنوان پخش کننده کلیپ نیز استفاده کرد. HyperDeck Shuttle HD black magic از فایل های ProRes، DNx و H.264 در فرمت های ویدئویی NTSC، PAL، 720p و 1080p پشتیبانی می کند.

 

 

اتصالات HDMI در این پخش کننده  بلک مجیک امکان اتصال به سوئیچرها، دوربین ها و مانیتورها را فراهم می کند. به علاوه کارت های SD، کارت های UHS-II و دیسک های خارجی USB-C را می توان برای ضبط و پخش رسانه استفاده کرد. رکوردر  Blackmagic HyperDeck Shuttle HD از طراحی مشابه ATEM Mini Extreme بلک مجیک استفاده می کند، بنابراین ترکیبی عالی برای استفاده به عنوان پخش کننده رسانه است. حتی یک تله پرومتر داخلی دارد!

 

 

ضبط مستر / Mastering Recorder

با پشتیبانی از فایل های H.264، ProRes و DNx، می توانید مسترهای پخش واقعی را ضبط کنید! شما حتی می توانید بین PCM یا AAC صدا یکی را انتخاب کنید. با رکوردر بلک مجیک HyperDeck Shuttle HD همه چیز مورد نیاز برای ارسال نمایش ها به پخش کننده ها و آپلود در YouTube را دریافت می کنید.

 

 

پنل رکوردر HyperDeck Shuttle HD

HyperDeck Shuttle HD بلک مجیک شامل یک کنترل پنل است که استفاده از آن بسیار سریع است. به سادگی دکمه ضبط را فشار دهید و بلافاصله شروع به ضبط ورودی ویدیو در یک فایل می کنید و در فرمت فایلی که در منوی ضبط تنظیم شده است، ضبط می شود. دکمه‌های دیگری برای پخش وجود دارد، برای شروع کلیپ و رفتن به کلیپ بعدی. دکمه ها به صورت سفارشی توسط Blackmagic Design برای بالاترین کیفیت طراحی شده اند. به علاوه تمام عملکردهای کنترل را می توان از راه دور با استفاده از شبکه اترنت فعال کرد.

 

 

  • دکمه Menus

با فشار دادن دکمه منو، منوی تنظیمات روی خروجی ویدیو روی هم قرار می گیرد. دکمه بصورت فرو رفته قرار گرفته است تا تصادفا فشار داده نشود! این منو جایی است که شما کدک رکورد را تنظیم می کنید.

  • دکمه رکورد یا ضبط

دکمه رکورد، ضبط را در کدک تنظیم شده در منوی رکورد در استاندارد تلویزیون ورودی HDMI شروع می کند. این کار، ضبط را به آسانی فشار دادن یک دکمه انجام می دهد! این دکمه همچنین یک سوئیچ ورودی است.

  • وضعیت رسانه

چراغ های وضعیت رسانه، وضعیت کارت SD و دیسک های رسانه USB را نشان می دهد. چراغ ها هنگام ضبط قرمز و هنگام پخش سبز هستند. دکمه توقف، زمانی که دیسک ها تقریبا پر شوند چشمک می زند.

  • دکمه بعدی و قبلی

دکمه های قبلی و بعدی برای پخش کلیپ بعدی یا قبلی استفاده میشود. می توانید از دکمه قبلی برای نشان دادن شروع کلیپ فعلی استفاده کنید. این تضمین می کند که کلیپ آماده پخش روی آنتن است.

 

 

  • دکمه Clip

دکمه Clip سبب میگردد که کلیپ‌ها پشت سر هم پخش شوند. وقتی فعال باشد، پخش را در پایان کلیپ فعلی متوقف می کند. همچنین می توان از آن برای پیمایش به عقب در اسکرول استفاده کرد.

  • دکمه Jog و Shuttle

دکمه Jog امکان اسکرول آهسته را فراهم می کند، زمانی که به یک فریم خاص اشاره می کنید عالی است. برای تغییر دکمه جستجو به حالت Shuttle، هر دو دکمه Jog و scr را فشار دهید. Shuttle حتی اجازه پخش مجدد حرکت آهسته را می دهد!

  • دکمه scr

scr به شما امکان می دهد تا به سرعت حجم زیادی از رسانه ها را با صفحه جستجو به بالا و پایین پیمایش کنید. این به شما امکان می دهد رسانه ها را به صورت بصری مرور کنید، بنابراین سریع است. با فشار دادن scr به شما امکان داده میشود سطوح فولدرها را به پایین پیمایش کنید.

  • دکمه Play و Stop

کنترل های اصلی پخش، Play و Stop هستند. با فشار دادن بیش از یک بار پخش، پخش همه کلیپ ها لوپ می شود. اگر دکمه clip انتخاب شده باشد، پخش یا پخش loop به کلیپ فعلی محدود می شود.

  • Search Dial

دکمه دایره ای بزرگ روی پنل یا همان Search Dial دسترسی به رسانه شما را آسان می کند. طراحی بسیار صاف، فلزی داشته و با دکمه‌های Jog و scr کار می‌کند، یا اگر هر دو فشار داده شوند، Shuttle دریافت می‌کنید.

فایل های محبوب ProRes، DNx و H.264!

Blackmagic HyperDeck Shuttle HD از محبوب ترین کدک های مورد استفاده امروز پشتیبانی می کند! با این رکوردر فرمت های فایل DNx و ProRes با کیفیت پخش را دریافت می کنید. با این حال، هنگام ضبط در NTSC، PAL، 720p، 1080p و حتی فرمت‌های درهم آمیخته واقعی 1080i، فضای ذخیره‌سازی H.264 را نیز دریافت می‌کنید. این بدان معناست که شما نسبت فشرده سازی 60:1 تا 285:1 را برای فایل های بسیار کوچک با کیفیت پخش کامل دریافت می کنید.

 

 

به علاوه می‌توانید هنگام آپلود فایل‌ها در YouTube، صدای PCM فشرده نشده یا حتی صدای AAC را انتخاب کنید. HyperDeck Shuttle HD از ExFAT مورد استفاده در ویندوز و HFS+ مورد استفاده در استانداردهای قالب‌بندی دیسک مک پشتیبانی می‌کند، بنابراین دیسک‌ها را می‌توان روی هر دو پلتفرم نصب کرد و خواند. همچنین از ضبط رویدادهای طولانی مدت در یک فایل ویدیویی پشتیبانی می کنید.

HyperDeck Shuttle HD بلک مچیک بسیار جمع و جور و زیبا طراحی شده و حمل آن بسیار راحت است. ابعاد این رکوردر بلک مجیک 45×140×176 میلی متر بوده و وزن آن 816 گرم است. اگر بخواهیم بطور خلاصه به پورت‌ها و اتصالات رکوردر  HyperDeck Shuttle HD Blackmagic اشاره کنیم میتوان در ابتدا به یک ورودی و یک خروجی HDMI اشاره کرد که از طریق ورودی میتوان انواع دوربین و میکسر را متصل کرد و از خروجی میتوان برای پخش ویدیو و تصاویر بهره برد همچنین بعنوان Loop نیز مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این رکوردر بلک مجیک Hyperdeck Shuttle HD دارای یک رابط Ethernet است که از طریق آن براحتی میتوانید به انواع کنترلرها متصل شوید.

 

ابعاد
وزن
816 گرم
طول
176 میلی متر
عرض
140 میلی متر
ارتفاع
45 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت ( پیامک و واتس اپ ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر
ساعت کاری فروش حضوری و جوابگویی سایت :
شنبه تا چهارشنبه ۹:۳۰ الی ۱۸  پنچشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.