pic

اندروید باکس Android Box X96 X4


ویژگی های محصول

    دارای CPU یا پردازنده Amlogic S905X4 Quad Core ARM Cortex A55

    مناسب جهت اجرای فیلیمو و نماوا و فیلم نت و . . .

    پردازنده گرافیکی: ARM Mali-G31 MP2

    سیستم عامل : اندروید 11.0اورژینال جهت نصب اپلیکشنهای مختلف

    حافظه: DDR3 4GB، eMMC 32/64GB

    پشتیبانی از Miracast، Airplay و DLNA

    پشتیبانی از ارتقاء بی سیم میان افزار (OTA).

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 783
وضعیت موجودی : بزودی...

مشخصات کلی اندروید باکس X96 X4:

  • دارای CPU یا پردازنده Amlogic S905X4 Quad Core ARM Cortex A55
  • پردازنده گرافیکی: ARM Mali-G31 MP2
  • مناسب جهت اجرای فیلیمو و نماوا و فیلم نت و . . .
  • سیستم عامل: اندروید 11.0
  • حافظه: DDR3 4GB، eMMC 32/64GB
  • پشتیبانی: AV1، H.265، 8K@24fps، 4K@60fps، HD 2.1، USB3.0.
  • پشتیبانی از 100M Ethernet، 2.4&5G Dual Wifi، BT4.2؛
  • پشتیبانی: نور RGB و تصویر زمینه قابل تغییر.
  • پشتیبانی: OpenGL ES3.2، Youtube HD 4K؛
  • دارای یک پورت USB 3.0 و USB 2.0
  • پشتیبانی: ارتقاء بی سیم میان افزار (OTA).
  • پشتیبانی از Miracast، Airplay و DLNA

کیفیت طراحی و ساخت

طراحی به کار رفته در اندروید باکس X96 X4 بسیار ساده است، اما با ظرافت خاصی طراحی شده است؛ این اندروید باکس یک جعبه پلاستیکی مشکی مربع با نورپردازی RGB در اطراف طرفین و لوگوی X96 است و در جلو، یک پنل LCD با لامپ های LED آبی رنگ را که زمان و وضعیت شبکه را نشان میدهند، می بینید. در قسمت زیرین ، شیارهای تهویه و چهار پایه لاستیکی برای ثبات بیشتر آن وجود دارد. در قسمت پورت ها، آنچه اغلب در دستگاه های TV BOX قابل مشاهده است، یک پورت USB 2.0 و یک پورت USB 3.0 بوده، همچنین دارای اسلات کارت TF، درگاه AV، خروجی صدای دیجیتال SPDIF، اترنت RJ45 (10/100M) و HDMI 2.1 است.

 

 

اندروید باکس X96 X4 دارای پردازنده Amlogic S905X4 64-bit چهار هسته ای ARM Cortex A55 2.0 گیگاهرتز است، این پردازنده به دلیل کیفیت ساخت خوب در 12 نانومتر شناخته شده است و 30 درصد عملکرد بیشتری نسبت به نسل قبلی در مقایسه با S905X3 ارائه می دهد.

 

 

X96 X4 با پردازنده گرافیکی GPU Mali-G31 MP2 عملکرد خوبی را بدون فراموش کردن رم 4 گیگابایتی برای قابلیت‌های متفاوت بیشتری ارائه می‌کند و نتایج عالی را در مسیریابی و اجرای برنامه‌ها ارائه می‌دهد. ظرفیت ذخیره سازی آن به دو صورت 32 گیگابایتی یا 64 گیگابایتی eMMC است و یک اسلات کارت TF برای پشتیبانی از گسترش تا 64 گیگابایت وجود دارد.

 

 

قابلیت اتصال X96 X4

برای اتصال، اندروید باکس X96 X4 شامل 2.4 گیگاهرتز / 5 گیگاهرتز WIFI IEEE 802.11 b / g / n / ac دو باند است، شبکه قابل قبول است و دارای یک پورت LAN 100 مگابایتی است. همچنین دارای بلوتوث 4.2 میباشد. X96 X4 از به روز رسانی های OTA پشتیبانی می کند، که برای حل برخی از مشکلات احتمالی یا ارتقاء سیستم ضروری است.

 


 

نرم افزار

X96 X4 TV Box مجهز به اندروید 11.0 است تا عملکرد کارآمدتر و ایمن‌تر و سازگاری بهتر با جدیدترین برنامه‌ها را در اختیار شما قرار دهد تا تجربه کاربری بهتری داشته باشید. اندروید 11 امکان نصب برنامه‌ها را از فروشگاه Google Play (نسخه فروشگاه Google Play برای سیستم عامل Android TV) و شامل برنامه‌های از پیش نصب شده مانند Google Play، Netflix، Youtube، LED Control، APPS، My files، Miracast، KD Player، Movie است.

 

 

عملکرد اندروید باکس X96 X4

اگر طرفدار سریال و فیلم هستید و دوست دارید از بالاترین رزولوشن ممکن لذت ببرید، اندروید باکس X96 X4 راه حل خوبی را به شما ارائه داده و از رزولوشن 4K و اکثر برنامه های نمایش دهنده محتوای ویدیویی با این قابلیت پشتیبانی میکند.

 

 

X96 X4 از خروجی ویدیوی 8K 30 فریم بر ثانیه از طریق پورت HDMI 2.1 پشتیبانی می کند که تماشای با کیفیت بالا و پخش روان ویدیو را برای شما به ارمغان می آورد و آن را به بالاترین سیگنال با رزولوشن موجود برای فیلم های خانگی تبدیل می کند تا به شما امکان تماشای فیلم های 4K را داده و تمام جزئیات صفحه نمایش واضح و با کیفیت بالا است. اشباع رنگ و کیفیت تصویر عالی و بدون تاخیر است.

 

 

مشخصات
گارانتی
مهلت تست 7 روزه سلامت کالا
مدل
4/32 , 4/64
ابعاد

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha

لیست نظرات

4 نظر ثبت شده

وحید

عالیه ، برنامه ها هم روش نصب بود

03 اردیبهشت 1401

Admin

نرم افزارهای اصلی روی دستگاه نصب هست و در صورت نیاز برنامه دلخواه روی دستگاه نصب میگردد

03 بهمن 1401

amir zandi

من از روی نظرات سفارش دادم ، پیشنهاد میکنم بخرید وقتی به دستم رسید و نصب کردم فکر نمیکردم انقدر خوب باشه .

03 اردیبهشت 1401

Admin

امیر خوشحالم که از دستگاه راضی هستی . این مدل اندروید باکس جزو پر فروشترین اندروید باکسهای ما هست .

03 بهمن 1401
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.