معرفی اندروید باکس

زمان انتشار : 12 بهمن 1399

اندروید باکس میتواند تلویزیون ساده شما را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کند. همانطور که سیستم عامل اندروید قابلیت های زیادی را به کاربران ارائه میدهد، اندروید باکس نیز میتواند خدمات بسیار سودمندی نیز در اختیار قرار دهد. میتوان گفت اندروید باکس یک تی وی باکس است که با سیستم عامل اندروید کار میکند. جالب است بدانید علاوه بر اینکه با اندروید باکس میتوانید جدیدترین فیلم ها را تماشا کنید، همچنین امکاناتی مثل وب گردی و انجام بازی های اندروید را با تلویزیون را در اختیار شما قرار میدهد.  

 

 

کارایی هایی که اندروید باکس به کاربران خود ارائه میدهد:

  • شما میتوانید از طریق اندروید باکس به صورت آنلاین به شبکه های مختلف دسترسی پیدا کنید. یکی از این شبکه های آنلاین، شبکه های آنلاین پخش مسابقات ورزشی است مخصوصا برای کسانی که به ورزش بسیار علاقه دارند. با تهیه یک اندروید باکس به راحتی میتوان اینگونه شبکه های آنلاین را مشاهده کرد.
  • اگر به دیدن فیلم های HD علاقمند هستید میتوانید به وسیله اندروید باکس در هر زمان و مکانی به اینگونه فیلم ها دسترسی پیدا کنید.
  • یکی دیگر از کاربردهای اندروید باکس پخش موسیقی میباشد. شما میتوانید خیلی راحت جدیدترین موسیقی ها را به وسیله آن پخش کنید. خوب است بدانید که حتی میتوانید موسیقی مورد نظر خود را نیز جستجو کنید.
  • وبگردی از دیگر کارایی های اندروید باکس میباشد. شما میتوانید به وسیله آن از طریق تلویزیون به راحتی در سایت های مختلف جستجو کنید. همچنین میتوانید حساب های کاربری خود را در شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام، فیسبوک و ... چک کنید.
  • مطمئنا انجام بازی یکی از مواردی است که بسیاری از شما به آن علاقه دارید. جالب است بدانید تعدادی از بازی ها هستند که برای اندروید باکس به صورت انحصاری تولید شدند. علاوه بر این شما میتوانید از طریق Google play نیز به بازی های جدید و مختلف دسترسی داشته باشید.

استفاده هایی که در ایران توسط اندروید باکس انجام میگیرد تماشای فیلم های آنلاین از سایت های مختلف مثل آپارات، نماوا و فیلیمو میباشد که افراد میتوانند از طریق اندروید باکس وارد آن ها شوند و جدیدترین فیلم ها را مشاهده کنند. حتی بازی هایی که میتوان به وسیله اندروید باکس انجام داد از دیگر مواردی است که بسیار پرطرفدار میباشد.

 

 

روش نصب اندروید باکس

بعد از اینکه اندروید باکس را خریداری کردید مراحل زیر را برای نصب آن طی کنید:

  1. در ابتدا باید اندروید باکس را به وسیله کابل HDMI به تلویزیون متصل کنید.
  2. سپس دستگاه را به برق متصل کرده و روشن میکنید.
  3. در این مرحله تنظیمات WiFi را انجام دهید که اندروید باکس شما به اینترنت متصل شود.
  4. هم اکنون اندروید باکس شما متصل شده است و به راحتی میتوانید به محتواهایی که مدنظرتان است و نیز اشاره شد، دسترسی پیدا کنید.

انجام بازی با دسته در اندروید باکس

بسیاری از بازی های اندرویدی هستند که استفاده از دسته میتواند آن ها را جذاب تر کند. جالب است بدانید که شما میتوانید دسته کنسول بازی PS4 و ایکس‌باکس وان اس را به اندروید باکس متصل کرده و جذابیت بازی خود را افزایش دهید. برای متصل کردن دسته بازی PS4 باید:

  1. در ابتدا کلیدهای PS و Share را همزمان فشار داده تا چراغ LED دسته بازی به صورت چشمک زن شود.
  2. سپس وارد تنظیمات بلوتوث اندروید باکس شده و بلوتوث آن را روشن کنید.
  3. در این قسمت باید دستگاهی به نام Wireless Control پیدا شود، زمانی که این دستگاه را مشاهده کردید روی آن ضربه زده و منتظر باشد که ارتباط برقرار شود.
  4. وقتی که مشاهده کردید حالت چشمک زن چراغ LED  دسته بازی ثابت شد، به این معناست که دستگاه متصل شده است.

 

 

اندروید باکس به گونه ای طراحی شده است که قابلیت نصب تمام نرم افزارهای اندرویدی مثل Kodi را دارد. این دستگاه از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند و میتوانید از منوی مربوطه زبان فارسی یا زبان دیگری را انتخاب کنید همچنین میتوانید از زبان فارسی برای صفحه کیبورد خود استفاده کنید.

 

 

نوع اتصال و کیفیت اندروید باکس ها با هم متفاوت هستند. بعضی از آن ها دارای شبکه WiFi 5Ghz و بعضی دیگر دارای شبکه WiFi 2.4Ghz میباشند. یا اینکه از لحاظ تعداد پورت برخی از آن ها دارای 2 پورت USB بوده و بعضی از این دستگاه ها دارای 4 پورت USB هستند. انواع دیگری نیز دارای پورت USB 3.0 میباشند. اگر میخواهید انواع کپچر کارت را به اندروید باکس خود متصل کنید باید از کارت کپچر با استاندارد UVC که از اندروید پشتیبانی میکند، استفاده کنید. همچنین اگر میخواهید این دستگاه را فقط به عنوان وسیله ای برای انتقال تصویر به کار گیرید، پیشنهاد میشود از دانگل HDMI استفاده کنید.

 

 

همانطور که اشاره شد اندروید باکس ها انواع متفاوتی دارند از جمله اندرویدباکسX96 Max Plus، اندرویدباکس TANIX TX6، اندروید باکس MyGica ATV495x. اگر قصد خرید اندروید باکس را دارید میتوانید از فروشگاه آنلاین نادرکامپیوتر نماینده انحصاری Mygica  و نماینده رسمی فروش Ezcap  در ایران خریداری نمایید.

ثبت نظر جدید

ستاره
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت ( پیامک و واتس اپ ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر
ساعت کاری فروش حضوری و جوابگویی سایت :
شنبه تا چهارشنبه ۹:۳۰ الی ۱۸  پنچشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.