ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.

5 مزیت دستگاه های نمایش بی سیم

زمان انتشار : 06 اردیبهشت 1400

امروزه اتاق های جلسات با ترکیبی از فضای کار مشترک و دستگاه های screen mirroring بی سیم، مدرن تر شده اند؛ از زمانی که رایانه های شخصی سنگین از طریق سیم های درهم و برهم وصل می شوند تا زمانی که ما گزینه دانگل های بی سیم را داریم. برای بهبود بهره وری از طریق دانگل های نمایش بی سیم، اتاق کنفرانس خود را به مکانی مدرن تبدیل کنید. در ادامه مزایای اینگونه دانگل ها بررسی شده است:

کاهش هزینه

نگهداری زیرساخت های شبکه سیمی گران است و تعمیر آن ها نیز دشوار می باشد. از آنجا که دیگر نیازی به اتصال سیمی نیست، نیازی هم به کابل گذاری از طریق کف و دیوارها نیست که این کار می تواند وقت و منابع زیادی را نیز مصرف کند. علاوه بر این در صورت عدم نیاز به سیم، متصل کردن دستگاه های جدید به شبکه راحت تر است. حتی اگر سیستم های بی سیم هزینه اولیه بالاتری را متحمل شوند، هزینه های کلی در طول زمان کمتر است.

 

 

آزادی تحرک

برای مدت زمان طولانی، وقتی مجریان برنامه از کامپیوتر به صفحه نمایش بزرگتری نیاز داشتند، آن ها را به جلوی اتاق جلسه می بستند. تنها راه نمایش محتوا در تلویزیون یا اتصال به پروژکتور، اتصال HDMI بود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی اوضاع تغییر کرده است.

ارائه دهندگان می توانند با تبلت یا تلفن هوشمند در اتاق پرسه بزنند و موضوع مد نظر خود را ارائه دهند. کاربران می توانند به سادگی هر اطلاعاتی را که لازم دارند از دستگاه های خود خارج کرده و به صورت بی سیم در صفحه یا نمایشگر بزرگتری به اشتراک بگذارند. این کار آن ها را قادر می سازد تا آزادانه در محدوده اتاق کنفرانس حرکت کنند. 

 

 

قرار گرفتن چند بخش در کنار یکدیگر

در حال حاضر کنفرانس های ویدیویی بسیار مهم شده اند. استفاده از سیستم نمایش بی سیم با ویژگی split-screen به شما امکان می دهد بخشی از تصویر، فردی باشد که در حال کار است، نمودار در قسمت دیگری از صفحه نمایش بوده، ارائه در قسمت دیگر و غیره داشته باشید. معمولا دستگاه های ارائه بی سیم به حداکثر 4 کاربر اجازه می دهد تا محتوای خود را از هر دستگاهی به اشتراک بگذارند و صفحه نمایش را روی صفحه اصلی شروع کنند. این دستگاه ها کارمندان را قادر می سازد تا ایده ها و اطلاعات را به روشی یکپارچه در کنار یکدیگر، به اشتراک بگذارند و مقایسه کنند.

 

 

اتصال سریع و آسان به صفحه نمایش

دستگاه های صفحه نمایش بی سیم این ظرفیت را دارند که فقط در چند ثانیه شروع به ارائه کنند. آماده سازی اتاق جلسات دیگر یک فعالیت خسته کننده و وقت گیر نخواهد بود. شرکت کنندگان می توانند به راحتی و در چند مرحله محتوای خود را از طریق شبکه Wi-Fi متصل و پخش کنند. دستگاه های ارائه کاربر پسند روند نصب را تسهیل می کند و درگیری IT را کاهش می دهد.

روند وارد کردن دستگاه خود (BYOD) را وارد کنید

هم اکنون کارمندان مجاز به آوردن تلفن های هوشمند، لپ تاپ، تبلت و سایر دستگاه های خود برای انجام وظایف هستند. فضاهای کاری سنتی در یافتن انواع مختلف سیم ها و نرم افزارهایی که دارای مشکلات سازگاری با همه سیستم عامل های مختلف هستند، مشکل دارند. راه حل های صفحه نمایش بی سیم مانند راه حل های ارائه شده توسط EZCast Pro دارای سازگاری بالا با تمام سیستم عامل های معروف هستند که انجام نمایش بی سیم را برای کاربران آسان تر می کنند.

فناوری نمایش بی سیم نحوه ارائه محتوا و جلسات را بهبود بخشیده است. انتخاب دستگاه های مناسب برای مشاغل خود، آن را پرحاصل، آسان و کاربردی می کند. محصولات EZCast Pro با OTA کار می کنند که چندین مزیت را ارائه می دهد:

به روزرسانی ها را به صورت OTA فعال می کند (Over-the-air programming):

مشاغل دیگر نگران نگه داشتن آخرین نسخه ها یا عملکردهای دستگاه های خود نخواهند بود زیرا به روز می شوند. راه حل های دیگر به سرعت منسوخ می شوند زیرا عملکرد آن ها دیگر سازگار نیست.

بهبود اثربخشی هزینه:

با ریشه کن شدن نیاز فیزیکی به نگهداری و تعمیر، هزینه های مشتریان کاهش می یابد. علاوه بر این محصولات عمر طولانی تری دارند و چند سال دیگر جایگزین نخواهند شد. با حل مسائل ناشی از راه دور، در وقت و هزینه صرفه جویی می شود. EZCast Pro بهترین راه حل های ارائه بی سیم را برای شما فراهم می کند.

دسته بندی :
دانگل HDMI

ثبت نظر جدید

ستاره
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.