ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.

5 ایده در مورد نحوه استفاده از EZCast Pro برای بهبود سخنرانی های خود در جلسات

زمان انتشار : 10 آذر 1400

سیستم های ارائه بی سیم EZCast Pro در حال بهبود بخشیدن به جلسات و سخنرانی‌ها هستند. در یک کلاس درس معمولی، معلمان باید بین لپ‌تاپ‌ها و دانش‌آموزان خود به عقب و جلو حرکت کنند. با این حال، این جریان سخنرانی ها را مختل می کند. به منظور بهبود این وضعیت، چندین مدرسه شروع به جستجوی راه حل و ایجاد کلاس های هوشمند خود کردند. اکنون، بیایید به پنج راه برای استفاده از EZCast Pro برای بهبود سخنرانی خود نگاه کنید:

EZCast Pro به عنوان یک دوربین موبایل، که دارای اسناد مورد نیاز است، برای سخنرانی ها عمل می کند:

دانش آموزان اکنون می توانند بدون وقفه در جریان سخنرانی و کلاس‌های خود، کار خود را به اشتراک بگذارند. آنها می توانند به صورت بی سیم محتوا را از تلفن های هوشمند، لپ تاپ یا آی پد شخصی خود به اشتراک بگذارند. با دستگاه‌های EZCast Pro، اشتراک‌گذاری سریع فیلم‌ها، عکس‌ها و فایل‌ها از یک دستگاه شخصی در صفحه نمایش کلاس آسان است. آنها حتی می توانند دوربین خود را به صورت بی سیم در یک صفحه نمایش بزرگتر قرار دهند.

 

 

ارائه های بی سیم در چندین صفحه نمایش

صفحه های نمایش زیادی را برای محل سخنرانی بدون افزودن پیچیدگی به تجهیزات تنظیم کنید. اگر در یک کلاس بزرگ کالج با نمایشگرهای زیاد هستید، مشکلی وجود ندارد. تلاش برای جست‌وجوی کابل‌های مناسب متناسب با لپ‌تاپ را فراموش کنید. شما فقط باید یک لپ تاپ همراه داشته باشید تا به طور همزمان به چند صفحه بی سیم پخش شود.

ارتباطات آنلاین

EZCast Pro همچنین می‌تواند برای جلسات Hybrid یا یادگیری از راه دور از طریق نرم‌افزار جلسات آنلاین third-party مانند زوم، اسکایپ یا موارد دیگر استفاده شود. به سادگی از طریق اینترنت متصل شوید تا در یک صفحه نمایش بزرگتر در جلسه آنلاین خود شرکت کنید.

 

 

تقسیم صفحه نمایش در لحظه

همکاری و اشتراک گذاری محتوای مختلف به طور همزمان ممکن است مشکل باشد. اما با استفاده از EZCast Pro می توانید حداکثر 4 منبع را به طور همزمان برای ارتباط و همکاری بهتر نمایش دهید. دانش‌آموزان مختلف می‌توانند ایده‌های خود را به طور همزمان به اشتراک بگذارند، که فضایی برای بحث ایجاد می‌کند و مشارکت را تقویت می‌کند.

 

 

در طول سخنرانی ها بخوانید و نکته نویسی کنید

این دانگل‌های نمایش بی سیم ابزاری هستند که در مورد مطالب ارائه شده در کلاس درس به میان می آیند. ایجاد نکته نویسی زنده بر روی مطالب معلمان منجر به تجربه بهتر و با زمان کارآمدتری برای همه دانش آموزان می شود. این کار را می‌توان با ویژگی EZNote از برنامه EZCast Pro انجام داد تا به دانش‌آموزان و مخاطبان اجازه یادداشت‌ برداری در لحظه را برای تجربه یادگیری بهتر بدهد.

دانگل‌های ایزد کست پرو بسیار دستگاه هایی پرکاربرد میباشند که با قابلیت هایی که که دارند کار کاربران را در هر محیطی آسان کرده و سریع جلو میبرند. در این مقاله سعی شد به تعدادی از این امکانات که دانگل‌های EZCast Pro در اختیار کاربران قرار میدهند، اشاره گردد. امیدواریم که مطالعه این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

دسته بندی :
دانگل HDMI

ثبت نظر جدید

ستاره
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.