سیستم‌های ارائه بی‌سیم

زمان انتشار : 05 خرداد 1400

دستگاه های ارائه بی سیم (Wireless Presentation)، جلسات شما را بهبود می بخشد!

دستگاه های ارائه بی سیم چیست؟

تعریف دانگل های بی سیم (Wi-Fi): "دستگاه هایی که به شما امکان می دهند تلفن های هوشمند، iPad یا لپ تاپ خود را روی صفحه نمایش دیگری بفرستید یا آن ها را mirror کنید". شما می توانید برنامه مورد نظر خود را بدون نیاز به اتصال سیمی به تلویزیون، پنل تعاملی یا پروژکتور منتقل کرده و پخش کنید. نمایشگر بی سیم مزایای زیادی را برای سازمان شما به همراه خواهد داشت. مجریان و ارائه دهندگان می توانند بدون اتلاف وقت و تلاش ارزشمند، به سرعت محتوا و رسانه را با دیگران به اشتراک بگذارند.

پیشرفت های فن آوری در سراسر جهان منجر به رشد استفاده و اهمیت نمایش بی سیم در محیط های تجاری می شود. فناوری جدید و پیشرفته در این سیستم جایگزین پخش سنتی است. تا قبل از سیستم های نمایش بی سیم، بیشتر مواقع ممکن بود کابل خود را فراموش کنید یا در جستجوی کابل مناسب برای اتصال رایانه و پروژکتور خود باشید! سیستم های نمایش بی سیم به راحتی به شما امکان می دهند دستگاه را بدون نصب و اجرای نرم افزار به لپ تاپ خود وصل کنید. شما به راحتی تعامل در جلسات را افزایش داده و همکاری را افزایش می دهید. در این مقاله شما یاد خواهید گرفت که چگونه از این سیستم ها استفاده کرده و ارائه های خود را ارتقا دهید!

 

 

سیستم های ارائه بی سیم یک فضای حرفه ای را ایجاد می کنند!

برداشت های اول مهم است. این مفهوم در مورد افراد و مکان ها صدق می کند. نحوه ارائه و فضای پیرامون شما دیدگاه دیگران درباره شرکت شما را تعیین می کند. تصور کنید که وارد اتاق جلسات می شوید و اولین چیزهایی که می بینید سیم های درهم و برهم هستند که در کف اتاق پراکنده شده اند. یک کارمند در تلاش است کابل HDMI را برای اتصال آن به رایانه پیدا کند ... صفحه تعاملی متصل نیست ... به طور خلاصه ، این یک فاجعه است که علاوه بر این استرس زیادی هم به ارائه دهنده وارد شده و ممکن است روی ارائه ی او تاثیر منفی بگذارد.

اگر می خواهید شرکت خود را به عنوان یک نهاد کاملاً حرفه ای و سازمان یافته به تصویر بکشید، تنظیمات شما باید روان بوده و جلسات شما باید کارآمد باشد. بدون شک در نظر گرفتن سیستم ارائه بی سیم بسیار مهم است.

نمایشگر بی سیم جلسات موثری را ایجاد می کند

محرک بصری و دیداری یکی از عناصر اصلی برای جلسات موفق و پربار است. نمایشگر بی سیم یک روش شگفت انگیز برای به اشتراک گذاشتن محرک های دیداری است. سیستم های ارائه بی سیم به شما امکان می دهد بدون اتصال کابل های فیزیکی صفحه خود را mirror کنید، محتوای خود را پخش کنید، همچنین به شما امکان می دهد اتاق کنفرانس خود را تمیز و منظم نگه دارید. برخی از ویژگی های راه حل های ارائه بی سیم، صفحات تقسیم شده و چندپخشی هستند و حتی به شما امکان کنترل لمسی را می دهند. به این ترتیب مجریان می توانند یک ارائه موثر برای مخاطبان داشته باشند.

 

 

به عنوان مثال تصور کنید مشتری شما قادر است با ارائه، برنامه یا خدمات شما به صورت پویا ارتباط برقرار کند که همه این کارها با نمایش محتوا در صفحه نمایشگر تعاملی انجام شد. بزرگنمایی جزئیات مهم و جلب توجه آن ها برایشان خاطره انگیز خواهد بود. همه این ها و موارد دیگر را می توان از طریق یک سیستم بی سیم با کنترل لمسی به دست آورد. داشتن این منابع و بهترین استفاده از آن ها باعث می شود که ارائه شما از بقیه متمایز شود.

صفحه نمایش بی سیم به شما امکان می دهد محتوا را به راحتی و با هر دستگاهی به اشتراک بگذارید.

دستگاه خود را به صورت بی سیم به صفحه نمایش متصل کنید. در عرض چند ثانیه شما یک ارائه موثر خواهید داشت. به همین دلیل مهم است که هر یک از اعضای تیم بتوانند به راحتی شرکت کنند.

امروزه شرکت ها به کارمندان اجازه می دهند تا از دستگاه های شخصی خود برای کار استفاده کنند. به همین دلیل است که برخی از راه حل های نمایش بی سیم از سیستم عامل های ویندوز و مک پشتیبانی می کنند. علاوه بر این آن ها با دستگاه های تلفن همراه Apple یا Android سازگار هستند. بنابراین مجریان می توانند به راحتی و به سرعت ارائه ها را به اشتراک بگذارند.

مطمئناً برای دستیابی به این هدف به سیستمی نیاز خواهید داشت که با محبوب ترین برند های تلفن های هوشمند و رایانه ها سازگار باشد. به این ترتیب همه می توانند به راحتی مشارکت کنند.

پروژه انعطاف پذیر با دستگاه‌های ارائه بی سیم

ارائه بی سیم در حال تبدیل شدن به یک مد روز است که دارای مزایای بسیاری است. با این حال همه برند ها، ویژگی ها و مزایای یکسانی ندارند. به همین دلیل مهم است که دانگل های انتقال تصویر مثل EZCast 2 HDMI، دانگل وای فای EZCast EZC-5200، دانگل EZCast A1 و ... را انتخاب کنید که دارای سازگاری بالا و چندین ویژگی تعاملی باشند.

 

 

از این دانگل ها می توان به عنوان ابزارهایی برای ارائه به شکل وای فای در شرکت ها مورد استفاده قرار داد و از مزایای آن ها استفاده کرد. شما می توانید انواع دانگل ها را از فروشگاه آنلاین نادرکامپیوتر، نماینده مجاز فروش محصولات EZCast در ایران، تهیه نمایید.

از جمله مزایای دانگل های وای فای که در شرکت ها می توان دید شامل:

  • یک فضای حرفه ای ایجاد می کند.
  • ارائه شما موثرتر است.
  • تعامل را افزایش می دهد.
  • همکاری را افزایش می دهد.

همانطور که اشاره شد دانگل های انتقال تصویر علاوه بر اینکه در شرکت ها می توانند بسیار موثر باشند، به صورت شخصی در خانه ها نیز بسیار مورد استفاده قرار خواهند گرفت. دانگل های انتقال تصویر در برندهای EZCast، Anycast، Googlecast در فروشگاه آنلاین نادرکامپیوتر ارائه می شوند. تمامی این دانگل ها از Airplay، DLNA و Miracast پشتیبانی می کنند در نتیجه تمامی سیستم عامل های ios، android، mac، windows و ... از آن ها پشتیبانی کرده و شما بدون هیچ نگرانی می توانید از مزایای این دانگل ها بهره مند شوید.

دسته بندی :
دانگل HDMI

ثبت نظر جدید

ستاره
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.