pic

کارت کپچر مایجیکا MyGica U800 II


انتخاب تعداد

ویژگی های محصول

    . مناسب جهت استریمینگ و کلاسهای آنلاین

    . پشتیبانی از استاندارد UVC بدون نیاز به نصب درایور 

    . اتصال از طریق درگاه پر سرعت USB 3.0

    . دارای جک 3.5 میلیمتری ورودی صدا جهت اتصال میکرفن و صداگذاری بر روی ورودی HDMI

    دارای ادابتور جهت تامین برق و جلوگیری از قطعی ارسال تصویر بدلیل افت ولتاژ یا آمپر

    . سازگاری با سیستم عامل  ویندوز و مک

     

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 553
وضعیت موجودی : موجود
5,680,000 تومان

    هشدار : با توجه به کیفیت و فروش بالای کارت کپچر Mygica U800II , کالای کپی ارزان قیمت وارد بازار گردیده که فاقد هولوگرام نادر نماینده انحصاری معرفی شده در سایت Mygica میباشد و شرکت Mygica فقط کالای با گارانتی نماینده انحصاری فروش در ایران ( نادررا تایید میکند .

مشخصات کلی کارت کپچرU800 USB 3.0 HDMI :

  • پشتیبانی از ویدئوی HDMI 4K@30 و bypass
  • رزولوشن تصاویر تا 1080P60
  • پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس .
  • عدم نیاز به درایور با قابلیت  UVC
  • تشخیص خودکار رزولوشن فیلم
  • قابلیت اتصال از رابط پر سرعت USB 3.0 
  • سازگار با OBS و سایر نرم افزارهای شخص ثالث
  • پشتیبانی از ورودی میکروفون

کارت کپچر اکسترنال U800 یکی دیگر محصولات شرکت Mygica  است که میتوانید آن را از فروشگاه  نادرکامپیوتر نماینده انحصاری Mygica در ایران خریداری نمایید.U800 یک ویدئو کپچر Full HD بوده که با رزولوشن 1080P60 و با اتصال در گاه پر سرعت USB 3.0 کار کپچر را انجام میدهد. این کارت کپچر از UVC پشتیبانی می کند و دیگر نیازی به نصب درایور ندارد. علاوه بر این می تواند با بیشترین پخش کننده های شخص ثالث سازگار باشد، به راحتی با پلت فرم پخش اصلی متصل شود که می تواند پخش وب ، کنفرانس ویدیویی و غیره را به Skype ، YouTube Live، LiveStream ، UStream، Dacast ، Facebook Live، Wowza Cloudمنتقل کند. از Windows  ،Max ، Linux Android و سایر سیستم عامل های اصلی پشتیبانی کنید. از طریق این کپچر کارت میتوانید ویدئوها را ویرایش و استریم کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

 

کپچر و ضبط کردن فیلم Full HD با رزولوشن 1080P60 در کامپیوتر خود

کپچر کارت اکسترنال U800II به شما امکان می دهد هر منبع فیلم HDMI را کاملاً بدون تغییر 1080p60 بدون فشرده سازی ضعیف کپچر کنید. همچنین در سیستم عامل های اصلی از جمله ویندوز، مک و لینوکس کار می کند.

 

 

دارای قابلیت Plug and play و پشتیبانی از استاندارد UVC، USB 3.0

U800II یک دستگاه Plug and Pay است که نیازی به نصب درایور ندارد. این کپچر کارت قابلیت اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق پورت USB 3.0 را دارد که به شما امکان انتقال تصاویر با رزولوشن 1080p را می دهد.

 

 

سازگار با نرم افزارهای مختلف  پرطرفدار

کارت کپچر اکسترنال U800II با اکثر نرم افزارهای ویدئویی شبکه زنده شخص ثالث مانند OBS و XSplit کار می کند. این کارت کپچر اجازه می دهد تا شبکه های ویدئویی زنده، وب کستینگ (webcasting ) یا کنفرانس ویدئویی را در Skype، Facebook Live، YouTube Live، Livestream، Ustream، Dacast، Wowza Cloud و ... پخش کنید. این کارت کپچر با نرم افزارهای استریم از جمله  OBS، Adobe Flash Media Live Encoder، QuickTime و... سازگاری دارد.

این کپچر کارت اکسترنال دارای نشانگر LED میباشد که با روشن شدن آن فعال بودن دستگاه را نشان میدهد. اقلام بسته بندی آن شامل کارت کپچر U800II ، کابل USB3.0 و دفترچه راهنما میباشد.

کارت کپچر U800II Mygica انتخاب گیمرها ,تجهیزات ویدیو کنفرانس ,انتقال تصویر انلاین و مناسب جهت برگزاری کلاسهای انلاین طولانی .
 
مشخصات
گارانتی
نادرکامپیوتر (6ماه) , نادر کامپیوتر (1 سال)
رنگ
مشکی
ابعاد
وزن
52 گرم
طول
95 میلی متر
عرض
65 میلی متر
ارتفاع
17 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha

لیست نظرات

1 نظر ثبت شده

مجتبی

fsadf

09 خرداد 1400
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.