ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.
pic

سوئیچ مولتی ویو 4 به 1 پورت HDMI برند لنکنگ مدل Lenkeng LKV401MS


ویژگی های محصول

    دارای 4 ورودی و 1 خروجی HDMI

    پشتیبانی از HDCP1.2

    سازگاری با HDMI1.3

    قابلیت Plug & Play

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 711
وضعیت موجودی : تماس بگیرید!

سمشخصات کلی سوئیچ مولتی ویو 4 به 1 پورت HDMI برند لنکنگ مدل Lenkeng LKV401MS:

  • دارای 4 ورودی و 1 خروجی HDMI
  • پشتیبانی از HDCP1.2
  • سازگاری با HDMI1.3
  • پشتیبانی از صدای PCM
  • قابلیت Plug & Play
  • پشتیبانی از حالت چهارگانه (quad mode)، حالت تمام صفحه (full-screen mode) و حالت دوگانه (dual mode)
  • پشتیبانی از رزولوشن سیگنال HDMI تا 1080p@60Hz
  • دارای بدنه فلزی و بادوام
  • دارای طراحی قابل نصب روی دیوار، مناسب برای نصب

این یک سوئیچ چهارگانه مولتی ویو HDMI 4x1 است، با 4 ورودی HDMI و 1 خروجی HDMI، ویدیو را از چهار دستگاه منبع HDMI به طور همزمان روی یک مانیتور نمایش می دهد. همزمان با نظارت بر سه اتصال دیگر در لحظه، هر یک از چهار دستگاه منبع را تغییر دهید و کنترل کنید.

سوئیچ مولتی ویو 4 به 1 پورت HDMI برند لنکنگ مدل LKV401MS از حالت چهارگانه (quad mode)، حالت تمام صفحه (full-screen mode) و حالت دوگانه (dual mode) پشتیبانی می کند. این سوئیچر به طور گسترده در بسیاری از برنامه هایی که نیاز به نظارت در لحظه چندین دستگاه مانند پخش کننده های DVD، دوربین ها و رایانه ها دارند، استفاده می شود. این سوئیچر عالی برای برنامه هایی است که نیاز به نظارت همزمان چندین منبع دارند.

 

 

پشتیبانی از استانداردهای HDMI و HDCP

Lenkeng LKV401MS از HDMI1.3 پشتیبانی میکند به این معنا که به راحتی میتوانید منبع بروز خود را به سوئیچر متصل کرده و تصویر مورد نظرتان را شفاف و باکیفیت روی نمایشگر مشاهده نمایید. همچنین با HDCP1.2 سازگار است و این امکان را به شما میدهد که بتوانید اکثر دستگاه های موجود در بازار را به آن متصل کرده و تصویری عالی و بدون نویز را مشاهده نمایید.

 

 

مزایای سوئیچ مولتی ویو 4 به 1 پورت HDMI برند لنکنگ مدل Lenkeng LKV401MS:

نمای کلی سیگنال:

در سیستم مانیتور، ما می توانیم چندین گوشه مختلف را فقط در یک صفحه نمایش نظارت کنیم.

مقایسه:

این سوئیچر این امکان را به شما میدهد که تجزیه و تحلیل مالی / مشاوره پزشکان، داده ها و اطلاعات مختلف را در یک صفحه نمایش واحد برای مقایسه و تجزیه و تحلیل قرار دهید.

کنترل متمرکز:

در مرکز کنترل، داده ها، تصویر و ویدئو را می توان روی یک صفحه نمایش برای کنترل نمایش داد.

صرفه جویی در فضا و هزینه:

یک مانیتور به جای چهار مانیتور، علاوه بر اینکه ارائه فضای بیشتر، در هزینه شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

 

 

مکان‌های پرکاربرد Lenkeng LKV401MS:

  • مرکز معاملات بانکی
  • مرکز کنترل
  • اداره هواشناسی
  • مکان های سرگرم کننده

 

مشخصات
گارانتی
گارانتی اصلی (1سال)
ابعاد
وزن
340 گرم
طول
179 میلی متر
عرض
105 میلی متر
ارتفاع
21 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.