ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.
pic

رکوردر تصویر بلک مجیک Blackmagic HyperDeck Studio 4K Pro


تولید کننده :

Blackmagic Design

دسته بندی :

انواع محصولات Blackmagic Design

ویژگی های محصول

    شامل 2 جایگاه کارت SD/USHII و 2 جایگاه هارد SSD

    پشتیبانی از کدک H.264 / H.265 10-bit 4:2:2

    1 ورودی و خروجی reference ، timecode و RS-422

    درگاه USB-C برای اتصال تحت عنوان وبکم و رکورد در هارد اکسترنال

    پشتیبانی حداکثر رزولوشن 2160p60

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 744
وضعیت موجودی : تماس بگیرید!

مشخصات کلی رکوردر تصویر بلک مجیک Blackmagic HyperDeck Studio 4K Pro:

  • 1 دستگاه ضبط ویدئویی مبتنی بر فایل RU
  • پشتیبانی از کدک H.264 / H.265 10-bit 4:2:2
  • رکورد فشرده شده‌ها در ProRes / DNxHD
  • 1x 12G-SDI ورودی، 2x 12G-SDI خروجی
  • شامل 2 جایگاه کارت SD/USHII و 2 جایگاه هارد SSD
  • 1 x ورودی HDMI، 1 خروجی HDMI
  • 1 عدد خروجی SDI Loop، 1 عدد خروجی USB Type-C
  • دارای اسپیکر، ریموت، پورت اترنت 10G
  • 1 ورودی و خروجی reference ، timecode و RS-422
  • درگاه USB-C برای اتصال تحت عنوان وبکم و رکورد در هارد اکسترنال
  • پشتیبانی حداکثر رزولوشن 2160p60

HyperDeck Studio 4K Pro یکی از انواع رکوردرهای شرکت Blackmagic Design میباشد. این مدل از رکوردر بلک مجیک از کیفیت 4K پشتیبانی میکند و شما میتوانید ویدیوی خود را با بهترین کیفیت ضبط و سپس پخش کنید. برای قدرت فوق العاده، رکوردر HyperDeck Studio 4K Pro علاوه بر اینکه دارای تمام ویژگی‌های مدل‌های HD است، دارای پردازش باورنکردنی برای کار در Ultra HD میباشد که آن را منحصر بفرد کرده است. از دیگر مواردی که میتوانید در Blackmagic Design HyperDeck Studio 4K Pro مشاهده کنید، خروجی‌های SDI آن میباشند. این خروجی‌ها هر دو 12G-SDI هستند، بنابراین می‌توانید فایل‌های ProRes 4444 پخش کنید.

Blackmagic Design HyperDeck Studio 4K Pro یک رکوردر مبتنی بر فایل RU به روز شده است که دارای همان عملکرد و کنترل نوارهای حرفه ای در طراحی دیجیتال است. این مدل نسبت به مدل‌های قبلی HyperDeck Studio با چندین ویژگی از جمله پشتیبانی از 12G-SDI، دو اسلات کارت SD اضافه شده، خروجی ضبط USB Type-C، ورودی و خروجی timecode، ورودی و خروجی Ref، اترنت 10G و یک بلندگو در جلو به‌روزرسانی می‌کند. این رکوردر با سیستم های Mac 10.15 Catalina، Mac 11.1 Big Sur یا بالاتر و Windows 10, 64-bit سازگاری دارد.

رکوردر تصویر بلک مجیک Blackmagic HyperDeck Studio 4K Pro یکی دیگر از محصولات پرکاربرد Blackmagic Design  میباشد و همانند دیگر محصولات توسط فروشگاه آنلاین نادرکامپیوتر که دارای نمایندگی فروش محصولات Blackmagic Design  میباشد، ارائه میگردد.

 

 

اتصالات رکوردر تصویر بلک مجیک HyperDeck Studio 4K Pro:

رکوردر بلک مجیک Studio 4K Pro با استفاده از کدک‌های ProRes یا DNxHD و همچنین فرمت‌های فشرده‌سازی H.264 و H.265، ویدیوهای فشرده ‌نشده را با رنگ 10-bit 4:2:2 ضبط می‌کند. با دو اسلات SSD و دو اسلات کارت SD، در صورت پر شدن یک SSD، ضبط به‌طور خودکار روی دیگری ادامه می‌یابد و اسلات‌های کارت SD نیز قابل تعویض هستند. Studio 4K Pro دارای یک ورودی 12G-SDI، دو خروجی 12G-SDI، یک خروجی لوپ 12G-SDI، یک خروجی مانیتور اختصاصی SDI، و همچنین یک ورودی HDMI و یک خروجی HDMI وجود دارد که همگی می توانند تا DCI 4K خروجی داشته باشند.

 

 

کاربرد رکوردر تصویر Blackmagic HyperDeck Studio 4K Pro:

این رکوردر بلک مجیک این قابلیت را دارد که فایل‌های ProRes 4444 را با UHD واقعی برای خروجی‌های fill and key پخش کند. پورت ها سیگنال را به طور خودکار تشخیص می دهند و با ورودی فرمت SD، HD، 6G-SDI یا 12G-SDI تنظیم می شوند. ورودی و خروجی 3-pin XLR timecode به شما امکان می‌دهد تا timecode را با دستگاه‌های دیگر همگام‌سازی کنید و همچنین به شما امکان می‌دهد با دستگاه‌های دیگر زنجیره‌ای بزنید تا یک زنجیره همگام‌سازی timecode ایجاد کنید.

 

 

طراحی ظاهری رکوردر بلک مجیک HyperDeck Studio 4K Pro:

رکوردر بلک مجیک HyperDeck Studio 4K Pro یک واحد 1 RU است که از طریق گوشه‌های تعبیه شده در قفسه، روی قفسه نصب می‌شود. با کنترل پنل جلویی این رکوردر کار شما راحت‌تر خواهد شد. کنترل RS-422 برای کنترل خارجی با استفاده از پورت های ورودی و خروجی Ref پشتیبانی می شود. پورت USB Type-C به شما امکان ضبط بر روی دیسک های خارجی را می دهد و همچنین می توانید از آن برای وصل کردن رایانه به عنوان منبع برای پخش وب استریم استفاده کنید. ال سی دی موجود در پنل جلویی به شما امکان می دهد ویدیو را نظارت کنید و timecode و اطلاعات دیگر را نمایش دهید.

 

 

مدل های 3G-SDI، 6G-SDI، یا 12G-SDI را انتخاب کنید

با SDI چند نرخی، از محبوب ترین استانداردهای ویدیویی پشتیبانی می کنید. اتصالات SDI و HDMI به طور خودکار استانداردهای ویدیو را تغییر می دهند، بنابراین بسته به مدل، فرمت های SD، HD و Ultra HD را مدیریت کنید. فرمت های SD شامل NTSC و PAL هستند. استانداردهای 720p HD شامل 720p50 و 720p59.94p هستند. فرمت های interlaced 1080i HD شامل 1080i50 و 1080i59.94 هستند. فرمت های 1080p HD شامل 1080p23.98، 24، 25، 29.97، 30، 50، 59.94 و 60p می باشد. رکوردر بلک مجیک HyperDeck Studio 4K Pro حتی می تواند از فرمت های 1080 PsF پشتیبانی کند. در مدل 4K، فرمت های Ultra HD تا 2160p60 پشتیبانی می شود. به علاوه مدل 4K از نرخ 2K و 4K DCI تا 30p پشتیبانی می کند. HyperDeck Studio 4K Pro همچنین از سطح A و B در هنگام اجرای ویدیوی HD با نرخ 3G-SDI پشتیبانی می کند.

 

 

سازگار با سوییچرها، داک های دیسک و دوربین ها

طیف گسترده‌ای از محصولات Blackmagic Design وجود دارد که می‌توانید با HyperDeck Studio 4K Pro از آن‌ها استفاده کنید، از جمله سوئیچرها، دوربین‌ها و دیگر دستگاه‌های استریم. از آنجایی که مدل‌های Mini و Plus شامل اسلات SSD نیستند، می‌توانید یک Blackmagic MultiDock 10G را برای استفاده از SSD‌های معمولی اضافه کنید و امکان سازگاری با رسانه‌های سایر مدل‌های HyperDeck را فراهم کنید. Blackmagic HyperDeck Studio 4K Pro همه دیسک ها را برای شما مدیریت می کند و به طور خودکار روی دیسک های MultiDock ضبط می کند. حتی می‌توانید از MultiDock با مدل‌های HyperDeck Studio Pro فقط برای افزودن SSD اضافی برای زمان‌های ضبط طولانی‌تر استفاده کنید. این رکوردر همچنین هنگامی که با سوییچرهای ATEM، به‌عنوان پخش کننده کلیپ با fill and key، یک ضبط کننده عالی است.

HyperDeck Studio 4K Pro به گونه‌ای طراحی شده است که جمع و جور بوده و براحتی قابل حمل است. ابعاد این رکوردر 482x236x44 میلیمتر میباشد. اتصالات HDMI موجود در رکوردر HyperDeck Studio 4K Pro و فرمت‌های فایل ProRes و DNx همگی بین استانداردهای تلویزیون SD، HD و Ultra HD سوییچ می‌شوند. مانند مدل‌های دیگر رکوردر، H.264 برای SD و HD گنجانده شده است، اما در هنگام ضبط با کیفیت Ultra HD به H.265 تغییر می‌کند. جالب است بدانید حتی شبکه رکوردر Blackmagic HyperDeck Studio 4K Pro به اترنت 10G ارتقا یافته است. همچنین در این رکوردر دو منبع تغذیه اضافی AC تعبیه شده است که میتواند کار شما را راحتتر کند.

 

مشخصات
گارانتی
نادرکامپیوتر (6ماه)
ابعاد
طول
483 میلی متر
عرض
237 میلی متر
ارتفاع
44 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.