pic

پلیر نوار کاست بلوتوث ایزد کپ ezcap 215


انتخاب تعداد

ویژگی های محصول

    موسیقی نوار را مستقیماً به بلوتوث ضبط یا بلندگو ( اسپیکر ) منتقل کنید.

    تامین ولتاژ با باطری یا کابل USB.

    دارای بلوتوث 4.2

    دارای قابلیت Auto-Reverse

     

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 594
وضعیت موجودی : موجود
950,000 تومان

 

مشخصات کلی ezcap215 Bluetooth Cassette Player:

  • موسیقی نوار را مستقیماً به بلوتوث ضبط یا بلندگو ( اسپیکر ) منتقل کنید.
  • قابلیت جستجوی خودکار و شناسایی گیرنده های بلوتوث
  • تامین ولتاژ با باطری یا کابل USB.
  • دارای Stereo audio
  • دارای قابلیت Auto-Reverse
  • طراحی جمع و جور و قابل حمل.

ezcap215 Bluetooth Cassette Player از محصولات جدید شرکت EZCap میباشد که توسط فروشگاه نادرکامپیوتر نماینده رسمی فروش محصولات EZCapدر ایران ، ارائه میگردد.

نوار موسیقی را به هدفون یا بلندگوی بلوتوث منتقل کنید

پخش کننده کاست بلوتوث ezcap215 دارای فرستنده بلوتوث است. ایزدکپ ezcap215، موسیقی نوار را به گیرنده های بلوتوث شما منتقل می کند مانند بلوتوث هدفون ، بلوتوث اسپیکر و... شما می توانید به راحتی از طریق بلوتوث هدفون یا بلندگو به موسیقی نوار گوش دهید. مبدل نوار کاست ایزد کپ ezcap215 پس از اتصال به برق ( USB ) ,گیرنده های بلوتوث را به طور خودکار جستجو و Pair می کند و سرعت متصل شدن سریع میباشد. این مدل از Cassette Player دارای نشانگر LED است تا متوجه وضعیت بلوتوث شوید.

 

 

ایزد کپ ezcap215 Bluetooth Cassette Player را می توان به عنوان پخش کننده نوار کاست شخصی استفاده کرد. نوار خود را وارد کنید و PLAY را فشار دهید تا گوش دادن به موسیقی قدیمی شروع شود.

 

 

این مدل از مبدل نوار کاست ایزدکپ شامل پنج دکمه کنترل - PLAY ، STOP ، F.F ، REW ، DIR و یک سوئیچ خودکار معکوس (Auto Reverse switch) است. عملکرد خودکار معکوس به دستگاه اجازه می دهد تا بدون تغییر، به طور مکرر آهنگ های جلو و عقب را پخش کند. ezcap215 پخش کننده کاست بلوتوث همچنین شامل دکمه تنظیم صدا و جک هدفون 3.5 میلی متری است، شما می توانید برای گوش دادن موسیقی به سیستم هدفون یا بلندگو وصل شوید.

 

 

ezcap215 Bluetooth Cassette Player را میتوانید از دو طریق مورد استفاده قرار دهید؛ یکی از راه باتری های AA و دیگری به وسیله برق مستقیم با کابل برق USB.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد مبدل نوار کاست ezcap215 Bluetooth Cassette Player

  • بلوتوث: 4.2
  • فاصله موثر: حدود 10 متر
  • کانال صوتی: Stereo L R
  • ورودی صوتی: نوار کاست
  • خروجی صدا: گوشی (جک استریو 3.5 میلی متری) ، فرستنده بلوتوث
  • رابط کاربری: دکمه های کنترل - PLAY ، STOP ، F.F ، REW ، DIR. سوئیچ معکوس خودکار. دکمه صدا نشانگر LED برای وضعیت بلوتوث - فلاش سریع نشان دهنده جستجو و جفت سازی و فلش آهسته نشانه جفت شدن موفق است.
  • منبع تغذیه: 2 عدد باتری قلمی یا منبع تغذیه 5 ولت DC
  • محتوای بسته: پخش کننده کاست بلوتوث ezcap215 ، کابل برق USB ، گوشی ، دفترچه راهنما
  • ابعاد: 113x 85 x 32 mm
  • وزن: 180 گرم

 

 

مشخصات
گارانتی
مهلت تست 15 روزه سلامت کالا , نادرکامپیوتر (6ماه)
ابعاد
وزن
180 گرم
طول
113 میلی متر
عرض
85 میلی متر
ارتفاع
32 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.