ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.
pic

اکستندر HDMI لنکنگ مدل LKV223


ویژگی های محصول

    پشتیبانی از کابل شبکه CAT6/6A/7

    پشتیبانی از قابلیت EDID

    دارای یک خروجی جک 3.5 میلیمتری صدا

    دارای خروجی HDMI Loop Out

    ارسال سیگنال تا 70 متر

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 683
وضعیت موجودی : ناموجود

مشخصات کلی اکستندر HDMI لنکنگ مدل LKV223:

  • استفاده از روکش طلا در پورت های HDMI برای جلوگیری از اکسیده شدن در مدت طولانی یا مناطق مرطوب
  • ارسال سیگنال تصویر HDMI تا رزولوشن 1080 (Full HD) تا فاصله 70 متر و بدون تاخیر
  • دارای خروجی HDMI Loop Out
  • پشتیبانی از قابلیت HDR
  • پشتیبانی از کابل شبکه CAT6/6A/7
  • طراحی با بدنه مقاوم آلومینیومی
  • پشتیبانی از قابلیت EDID
  • دارای یک خروجی جک 3.5 میلیمتری صدا بر روی گیرنده جهت پخش صدا بصورت جداگانه

اکستندر HDMI لنکنگ مدل LKV223 از محصولات شرکت Lenkeng است و شامل یک واحد فرستنده (HDMI TX) و یک واحد گیرنده (RX) میباشد که به سیگنال HDMI اجازه می دهد تا با استفاده از کابل شبکه Cat6/6A/7 تا 70 متر با رزولوشن 1080p منتقل شود. این یک پیکربندی اتصال نقطه به نقطه را اتخاذ می کند، از دو جهته پشتیبانی می کند.

 

 

 

انتقال بدون تاخیر تا 70 متر

پشتیبانی از کابل شبکه CAT6/6A/7، حداکثر فاصله انتقال می تواند به 70 متر برسد. این دستگاه تصاویر را با بهترین کیفیت بدون فشرده سازی و تغییر و تأخیر روی نمایشگر نمایش میدهد. اکستندر LKV223 دارای طراحی جدید، نازک تر و سبک تر میباشد و بدنه آن از آلیاژ آلومینیومی است به همین دلیل به راحتی میتوانید از آن در هر مکان و شرایط محیطی استفاده کنید. ابعاد این اکستندر لنکنگ 75(L)x80(W)x18(H) میلیمتر بود و وزن آن 160 گرم میباشد.

 

 

از آنجایی که اکستندر LKV223 از فن‌های بازتولید رنگ (Color reproduction) استفاده کرده و همچنین از HDCP پشتیبانی میکند در نتیجه در پورت HDMI گیرنده (RX) و در آخر بر روی نمایشگر، تصاویری پایدار، واضح و بدون نویز را دریافت خواهید کرد. قابل ذکر است که در پورت HDMI ورودی در فرستنده (TX) یک پورت HDMI loop-out قرار داده‌ شده است به این هدف که در کنار منبع سیگنال HDMI بتوان از یک نمایشگر برای نمایش تصویر نهایی استفاده کرد بدون آنکه نیازی به دستگاه دیگری مانند اسپلیتر و ... وجود داشته باشد.

 

 

اکستندر HDMI مدل LKV223 از طریق پشتیبانی از ارسال سیگنال IR به صورت دو طرفه، امکان کنترل شدن از راه دور دستگاه منبع ورودی را دارا میباشد و این ویژگی این دستگاه را منحصر بفرد کرده است. این اکستندر از بالاترین نسخه HDMI یعنی نسخه 1.3 HDMI پشتیبانی کرده و تصویری شفاف و بدون مشکل را روی نمایشگر نمایش میدهد.

پشتیبانی از بیشترین رزولوشن تصویر HD 1080P@60Hz:

پشتیبانی از 1920X1080، تکثیر رنگ غنی، HDR، تصویر واضح و ظریف را در اختیار کاربر قرار میدهد بدون آنکه نگران شفافیت تصاویر حتی در مکانی دورتر از نمایشگر باشد.

 

 

پشتیبانی از قابلیت EDID:

این اکستندر از قابلیت EDID پشتیبانی میکند تا تمام بخش ها را به صورت یکپارچه مدیریت کند. به این معنا که این امکان را می‌دهد تا بتوانید رزولوشن تصویر خروجی را به صورت دلخواه و دستی متناسب با نیازتان و صفحه نمایشتان تنظیم کنید.

سازگاری با پروتکل HDCP:

اکستندر HDMI لنکنگ مدل LKV223 از بروزترین نسخه HDCP تا 1.4 پشتیبانی میکند و نتیجه آن سازگاری با اکثر دستگاه های پیشرفته و حرفه‌ای که در بازار وجود دارد میباشد.

حفاظت در برابر برق، حفاظت از نوسانات، حفاظت ESD

فرآیند محصول قابلیت اطمینان و سیگنال بالاتر را می توان با تراشه دیجیتال با کارایی بالا با ثبات تر منتقل کرد.

 

 

نحوه اتصال اکستندر مدل LKV223:

نصب اکستندر LKV223 بسیار ساده و راحت میباشد.فقط کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  1. اتصال خروجی HDMI منبع خود به فرستنده TX و ورودی HDMI نمایشگر نهایی به گیرنده RX
  2. اتصال دو سرکابل  LAN(شبکه) به خروجی LAN دو بخش فرستنده و گیرنده
  3. در نهایت اتصال آداپتور هر بخش و روشن شدن نمایشگر LED
  4. همچنین اگر کابل IR Out در مبدأ به فرستنده TX متصل کرده و آن را روبروی دستگاه منبع قرار دهید و همانطور کابل IR IN به گیرنده RX در مقصد متصل کنید (و یا برعکس)، میتوانید از قابلیت ریموت کنترل بهره ببرید.

 

مشخصات
گارانتی
گارانتی اصلی (1سال)
ابعاد
وزن
160 گرم
طول
80 میلی متر
عرض
75 میلی متر
ارتفاع
18 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.