pic

اکستندر بی‌سیم HDMI لنکنگ مدل Lenkeng LKV388N-Dual


ویژگی های محصول

    سازگاری کامل با HDMI1.3 و HDCP1.2

    فرستنده از یک خروجی HDMI loop-out پشتیبانی می کند

    دارای ورودی و خروجی TMDS Signal

    پشتیبانی از رزولوشن تا 1080p @ 60Hz

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 709
وضعیت موجودی : بزودی...

مشخصات کلی اکستندر بی‌سیم HDMI لنکنگ مدل Lenkeng LKV388N-Dual:

  • پایدار و بادوام
  • قابلیت Plug and play
  • سازگاری کامل با HDMI1.3 و HDCP1.2
  • فرستنده از یک خروجی HDMI loop-out پشتیبانی می کند
  • پشتیبانی از HDMI رزولوشن: 480i @ 60Hz, 480p @ 60Hz, 576i @ 50Hz, 576p @ 50Hz, 720p @ 50/60Hz, 1080i @ 50/60Hz, 1080p @ 50/60Hz
  • دارای ورودی و خروجی TMDS Signal
  • پشتیبانی از فرمت‌های صدای PCM
  • دارای ورودی و خروجی DDC Signal
  • پشتیبانی از رزولوشن تا 1080p @ 60Hz
  • از اتصال بی سیم نقطه به نقطه (point to point) پشتیبانی می کند
  • فاصله دید انتقال برد 100 متر
  • پشتیبانی از IR passback با فرکانس 20 ~ 60 کیلوهرتز
  • توانایی ضد تداخل قوی با اجرا در فرکانس عملیاتی 5 گیگاهرتز
  • دارای دکمه Reset
  • وزن: TX : 310g , RX: 310g
  • ابعاد: 132.0Wx 121.4(D) x 21.S(H)mm

اکستندر بی‌سیم HDMI لنکنگ مدل Lenkeng LKV388N-Dual دارای دو آنتن بوده و شامل واحد فرستنده و واحد گیرنده است که امکان انتقال و گسترش سیگنال HDMI را تا 100 متر به صورت بی سیم فراهم می کند. با کارکردن در فرکانس کاری 5 گیگاهرتز، توانایی ضد تداخل قوی دارد و از اتصال نقطه به نقطه پشتیبانی می کند. IR passback با فرکانس 20~60KHz به کنترل از راه دور دستگاه منبع از سمت گیرنده کمک می کند. پشتیبانی Lenkeng LKV388N-Dual از تنظیم مجدد SSID و فرکانس انتقال، امنیت انتقال اطلاعات را به طور مؤثرتری تضمین می کند.

 

 

دارای 2 آنتن قوی

Lenkeng LKV388N-Dual دارای دو آنتن بسیار قوی است که سبب میگردند سیگنال را در فاصله زیاد و متراژهای متفاوت حتی از موانع مختلف عبور کند.

پشتیبانی از رزولوشن تا 1080p @ 60Hz

از طریق رزولوشن 1080p @ 60Hz میتوانید تمام دستگاه‌های بروز و جدید را به این اکستندر متصل کنید و در فاصله دور، تصاویری بدون نویز و بدون افت کیفیت مشاهده نمایید.

 

 

خروجی HDMI Loop

خروجی HDMI loop-out روی فرستنده Lenkeng LKV388N-Dual قرار داد و کاربرد آن اتصال نمایشگر در مبدا برای پیش نمایش تصویر میباشد. اگر دستگاه‌هایی دارید که داری یک خروجی HDMI است، خروجی HDMI loop-out بسیار میتواند پرکاربرد باشد؛ به اینصورت که با وجود خروجی HDMI loop-out روی فرستنده اکستندر این امکان به شما داده میشود که نمایشگر را در مبدا و کنار منبع متصل کنید.

 

 

پشتیبانی از استانداردهای HDMI و HDCP

اکستندر بی‌سیم HDMI لنکنگ مدل LKV388N-Dual از HDMI1.3 پشتیبانی میکند به این معنا که به راحتی میتوانید منبع بروز خود را به اکستندر متصل کرده و تصویر مورد نظرتان را شفاف و باکیفیت روی نمایشگر مشاهده نمایید. همچنین با HDCP1.2 سازگار است و این امکان را به شما میدهد که بتوانید اکثر دستگاه های موجود در بازار را به آن متصل کرده و تصویری عالی و بدون نویز را مشاهده نمایید.

انتقال سیگنال IR و کنترل منبع از فاصله دور

از طریق عملکرد IR pass back، دستگاه های منبع HDMI را از راه دور کنترل کنید. اکستندر موجود به شما امکان می دهد دستگاه رسانه خود را از هر منطقه ای از خانه کنترل کنید؛ کانال ها را تغییر دهید، فیلم خود را متوقف کنید، صدا را تنظیم کنید و هر عملکردی دیگری که بخواهید. به سادگی کنترل از راه دور خود را به سمت گیرنده بگیرید و دکمه کنترل از راه دور خود را فشار دهید؛ به همین راحتی است!

 

 

قابلیت نقطه به نقطه (point to point)

اکستندر بی‌سیم HDMI لنکنگ مدل Lenkeng LKV388N-Dual از روش اتصال نقطه به نقطه (point to point) پشتیبانی می کند. نقطه به چند نقطه یک فرستنده با تعداد زیادی گیرنده با روتر و توزیع کننده (distributor) کار می کند. این تابع می تواند به شما در اتصال آسان تر و صرفه جویی در هزینه کمک کند.

پشتیبانی از فرمت‌های صدای PCM

LKV388N-Dual پشتیبانی از فرمت‌های صدای PCM این امکان را به شما میدهد که همراه با مشاهده یک تصویر باکیفیت، صدای زنده منبع را نیز در فاصله دور بشنوید.

قابلیت Plug and play

فقط کافیست ورودی و خروجی و همچنین کابل شبکه بین آن ها را متصل کنید و در اخر آداپتور اکستندر را وصل کنید. به همین راحتی اکستندر LKV388N-Dual متصل کرده و از مشاهده یک تصویر باکیفیت لذت خواهید برد.

مشخصات
گارانتی
گارانتی اصلی (1سال)
ابعاد
وزن
620 گرم
طول
132 میلی متر
عرض
121 میلی متر
ارتفاع
21 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.