pic

اندروید باکس X96 Max Plus مدل 4/64


ویژگی های محصول

    حافظه ذخیره سازی  64GB DDR3

    سیستم عامل: اندروید9.0

    َشبکه وای فای: Dual Band ac 2.4/5.8GHZ 2T2R MIMO

    پردازشگر مرکزی : Amlogic S905X3

    حافظه رم 4GB

    بلوتوث 4.1

     

     

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 563
وضعیت موجودی : توقف تولید

اندروید باکس X96 Max Plus مدل 4/64 دارای پنل LCD میباشد که موارد زیر را نشان میدهد:

  • نمایش زمان سیستم
  • نمایش وضعیت خروجی فیلم HD
  • نمایش وضعیتAV
  • نمایش وضعیت USB
  • نمایش وضعیت TF CARD

بررسی سخت افزاری

اندروید باکس X96 Max Plus مدل 4/64 دارای یک پردازنده (CPU) 4هسته ای Amlogic S905X3 میباشد که جز نقاط قوت او به حساب می آید. رم (RAM) این اندروید باکس 4 گیگابایت DDR3 بوده و حافظه ذخیره سازی آن 64GB DDR3 میباشد. از دیگر ویژگی های Android Box X96 Max Plus سیستم عامل اندروید 9 با قدرت ویدئویی K 24fps8 و K 60fps4 با پردازنده گرافیکی Mali G31 MP2 میباشد.

 

اندروید باکس X96 Max Plus مدل 4/64 دارای پهنای باند 5G و 2.4 بوده و از یک شبکه کابلی 10/100/1000Mbps بهره میبرد. برای این اندروید باکس، یک کنترل از راه دور برای راحت تر استفاده کردن از آن طراحی شده است. همچنین این دستگاه دارای قابلیت بلوتوث 4.1 میباشد.

اقلام همراه در بسته بندی این اندروید باکس شامل: اندروید باکس  X96 Max Plus، آداپتور، کابل HDMI، کنترل از راه دور (remote) و دفترچه راهنما میباشد.

 

راهنمای برنامه ریزی ریموت کنترل اندروید تی وی :

 

ابتدا ریموت کنترل تلویزیون و اندروید تی وی را روبروی هم قرار میدهیم بطوریکه چشمی ریموت ها روبروی هم قرار بگیرند. دکمه SET را از داخل کادر طوسی رنگ در بالای ریموت اندروید تی وی را به مدت 5 ثانیه نگه دارید تا چراغ LED قرمز رنگ در جلوی کادر طوسی رنگ پررنگ شود. حال کلید مورد نظر جهت برنامه ریزی برروی ریموت اندروید تی وی رافشار دهید و همزمان کلید مشابه آنرا از روی ریموت تلویزیون بزنید. چراغ LED ریموت اندروید تی وی چشمک زن شده و سپس ثابت میشود.حال دوباره کلید SET را زده تا عملیات ذخیره گردد. درصورت عدم موفقیت میتوان این عمل را دوباره تکرار کرد.

 

مشخصات
گارانتی
مهلت تست 7 روزه سلامت کالا , نادرکامپیوتر (6ماه)
مدل
4/64
ابعاد
وزن
141 گرم
طول
105 میلی متر
عرض
105 میلی متر
ارتفاع
18 میلی متر

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha

لیست نظرات

2 نظر ثبت شده

مرتضی حیدری

اندروید باکس خوبیه.منکه از دستگاه راضیم. کار راه انداز و کاربردی هست برام. به همه توصیه اش میکنم. با تشکر از نادر کامپیوتر

08 تیر 1401

ali falah

دستگاه خیلی خوبیه به هیچ عنوان موقع پخش فیلم در نماوا و فیلیمو قطعی ندارم . من از خریدم خوشالم ممنونم از سایت خوبتون

09 تیر 1401
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.