pic

اندروید باکس MiNiX Neo U9-H


ویژگی های محصول

    حافظه سیستمی : 2GB DDR3

    حافظه ذخیره سازی : 16GBDDR3

    پردازشگر مرکزی : Amlogic S912H

    پردازشگر گرافیکی : Mail-820

    فرمت ویدئو : 4k@60fps,H265 HEVC

مشاهده بیشتر بستن

شماره محصول : محصول 440
وضعیت موجودی : توقف تولید
شرکت مینیکس شاید بهترین تولید کننده اندروید باکس ها نباشد اما مطمئنا از قوی ترین آنهاست. اندروید باکس های این شرکت با قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری بالا، طراحی ساده و جذاب و سازگاری با Air Mouse/Keyboard ساخت همین شرکت می توانند گزینه مناسبی در انتخاب اندروید باکس محبوب شما باشند.
این شرکت به تازگی جدید ترین اندروید باکس خود را با نام  Minix NEO U9-H معرفی کرده است که میتوانید این محصول را از فروشگاه آنلاین نادرکامپیوتر که نماینده فروش محصولات Minix میباشد، تهیه نمایید. در ادامه به ویژگی ها و بررسی عملکرد این اندروید باکس می پردازیم.

NEO U9-H باز هم با طراحی شبیه به نسخه قبلی ساخته شده است، طول و عرض 12.7 در 12.7 با ارتفاعی برابر 2.2 سانتی متر اما حدود 50 گرم سبک تر از NEO U1 است.

ویژگی های این دستگاه انقدر شبیه به NEO U1 است که می توانیم با نگاه کردن به صفحه ویژگی های NEO U1 اکثر ویژگی های این دستگاه را هم بدانیم. اما در برخی ویژگی های اصلی مانند چیپ ست، نسخه اندروید و سایز نرم افزارها و یا تعداد هسته های پردازنده، با نسخه قبلی خود تفاوت دارد.

ظاهر دستگاه

جنس بدنه NEO U9-H از پلاستیک فشرده مات به رنگ مشکی است. در وجه روبرویی دستگاه می توانید نشانگر LED دستگاه و دریچه گیرنده مادون قرمز را ببینید. وجه سمت راست دستگاه یک دکمه پاور دارد، سه USB نسخه 2.0، یک ورودی microSD، یک درگاه USB OTG و قفل کنسینگتون. در صفحه سمت چپ ورودی آنتن قرار دارد که آنتن را به صورت پیچشی متصل می کند. سایر درگاه های دستگاه را می توانید در وجه پشتی دستگاه ببینید که شامل خروجی 3.5 میلیمتری صدا، ورودی جک 3.5 میلیمتری میکروفون، خروجی HDMI 2.0، خروجی صدای اپتیکال S/PDIF، درگاه Gigabit  و جک پاور است. و البته سوراخ سوزنی برای ریست کردن دستگاه هم در زیر باکس قرار گرفته است.

ویژگی های اندروید باکس Minix U9-H

اندروید باکس NEO U9-H مجهز به آخرین نسخه چیپ ست های Amlogic  یعنی S912-H است که در هر بخشی ارتقا ایجاد کرده است. Amlogic S912 در سال اواسط سال 2016 به بازار عرضه شده است. از ویژگی های اصلی که این SoC دارای آن هست می توان به پردازنده 8 هسته ای Cortex-A53 ، 64 بیتی اشاره کرد. پشتیبانی از اندروید 6.0.1 و بالاتر از دیگر قابلیت های این چیپ ست است. S912 دارای یک پردازنده گرافیکی سه بعدی چند هسته ای با عملکرد بالا است که Mali T820 MP3  نامیده می شود. از دیگر خصوصیات این چیپ ست می توان به مبدل دیجیتال به آنالوگ داخلی (Integrated DAC) و پشتیبانی از Dolby visionو  HDR10اشاره داشت. نسخه S912-H تمامی ویژگی های بالا را داراست به علاوه اینکه لایسنس دالبی (Dolby) و دی تی اس را هم از خریداری کرده است.

تمامی ویژگی های این چیپ ست باعث شده تا در تست Antutu امتیازی حدودا 1.3 برابر چیپ ست NEO U1 داشته باشد.

NEO U9-H دارای حافظه سیستمی 2 گیگابایتی است و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی آن است که حدود 5 گیگابایت از آن را نرم افزار دستگاه اشغال کرده است. اما این دستگاه ورودی microSD دارد که می توانید به وسیله آن حافظه جانبی ذخیره سازی به اندروید باکس خود اضافه کنید.

پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K

اندروید باکس U9-H از کیفیت بالای 4K UHD پشتیبانی می کند. NEO U9-H با پشتیبانی از ویدیو هایی با سرعت 60 فریم بر ثانیه می تواند تصاویر را به صورت روان و بسیار با کیفیت برای شما پخش کند. با اتصال این اندروید باکس به یک تلویزیون 4K می توانید از دیدن جلوه های بصری بی نقص UHD با رنگ های دقیق و زنده لذت ببرید .

پشتیبانی از دامنه دینامیک بالا (HDR)

NEO U9-H با پشتیبانی کامل HDR10 توانسته به مرحله جدیدی از پخش تصاویر دست یابد. این اندروید باکس اولین اندروید باکس این شرکت است که از استاندارد HDR10 به طور کامل پشتیبانی می کند. تکنولوژی HDR دامنه رنگ ها را افزایش می دهد و رنگ های سفید را روشن تر و رنگ های سیاه را تیره تر نمایش می دهد و با افزایش مناسب کنتراست تصاویر را طبیعی تر و زنده تر نشان می دهد. با بیشتر شدن محتواهایی که از تکنولوژی HDR10 استفاده می کنند پشتیبانی این ویژگی یک الزام برای نسل جدید اندروید باکس ها می باشد.

 
 
 
مشخصات
گارانتی
مهلت تست 7 روزه سلامت کالا , نادرکامپیوتر (6ماه)
ابعاد

ثبت نظر جدید

ستاره
captcha

لیست نظرات

1 نظر ثبت شده

امیر بابایی

دستگاه خوبیه من بعنوان یه Player فیلم ازش استفاده میکنم و ازش راضی هستم.هیچ محدودیت نصب نرم افزاری نداره .

13 تیر 1401
تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.