ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.

نمایندگی انحصاری شرکت MyGica در ایران

https://www.mygica.com/where-to-buy/ 

آشنایی با کمپانی MyGica و فروش محصولات آن در ایران
 

کمپانی Geniatech که کمپانی تولید کننده محصولات با برند MyGica®  میباشد، در سال 1997 کار خود را آغاز کرد و در سال 2011 برند خود را به نام MyGica ثبت کرد. این شرکت، یک شرکت مهندسی با تعهد قوی برای طراحی، توسعه و تولید است و یک تجربه بی نظیر در تماشای برنامه های متفاوت را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. به وسیله تکنولوژی های ارائه شده توسط مایجیکا، هر زمان که بخواهید قادر خواهید بود برنامه های مورد علاقه خود را ضبط، تبدیل و تماشا کنید. محصولات این کمپانی شامل انواع اندروید باکس ، انواع کارت کپچر اکسترنال و اینترنال ، انواع TV tuner , انواع مبدل و تبلت میباشند. MyGica تأیید اعتبار سیستم بین المللی ISO9001: 2000 را در سال 2003 گذرانده است. خط تولید کارخانه تحت استاندارد ROHS است و بیشتر محصولات از احراز هویت عبور می کنند، تا کیفیت محصول و رقابت جهانی را تضمین کنند . در قسمت نمایندگان فروش شرکت مایجیکا میتوانید کشورهایی که در آن محصولات مایجیکا عرضه میگردد رویت نمایید . فروش کالاهای مایجیکا در آمریکا و اروپا و استرالیا نشان دهنده کیفیت بالای محصولات مایجیکا میباشد .

 

 

قسمتی از محصولات تولیدی این کمپانی مربوط به گیرنده های دیجیتال می باشد. گیرنده های دیجیتال این کمپانی به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و سال ها تحت عناوین مختلف به فروش رسیده است. در ایران محصولات MyGica، در ابتدا با فروش گیرنده های دیجیتال کامپیوتر این کمپانی توسط فروشگاه نادر کامپیوتر آغاز شد. محصولاتی نظیر MyGica DVB-T T936 و یا MyGica Golden Stick و MyGica Mini HDTV USB T119 که این محصولات به واسطه کیفیت بالا و پشتیبانی مناسب توسط نادرکامپیوتر از فروش بالایی در ایران برخوردار بوده و هست.

 

 

نادرکامپیوتر بعد از 15 سال فروش محصولات MyGica، در سال 2017 موفق به اخذ نمایندگی انحصاری مایجیکا در ایران گردید.  

 

 

محصولات کمپانی مایجیکا شامل محصولات پرکاربردی از جمله انواع اندروید باکس های حرفه ای، انواع کارت کپچرهای اینترنال و کارت کپچرهای اکسترنال و انواع گیرنده های دیجیتال موبایل و کامپیوتر و ... میباشد که این محصولات حرفه ای نیز توسط نادرکامپیوتر به شما عزیزان ارائه میگردد.

 

 

با توجه به امکاناتی که در شرکت مایجیکا وجود دارد، نادر کامپیوتر در ابتدا تلاش کرده است که نیازهای اساسی مصرف کنندگان ایرانی را از نزدیک بررسی کرده تا بهترین محصولات را با توجه به نیاز آنان در شرکت مایجیکا تولید و وارد کشور کند که شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

 

 

تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.